Tänään julkaistaan uusi Me&I-mallisto!!!! Hyvä kun sain yöllä nukuttuakaan! =D

  • Viestiketjun aloittaja ihkuaaaa :) :) :)
  • Ensimmäinen viesti
........
On niitä monella lapsien kuvia facebookissa, pitäiskö mun ottaa niiltä vaatteet pois ennen kuvaamista. Ei moni edes tiedä/tunnista koko merkin vaatteita, jos ei ole niistä itse kiinnostunut :)
 
Huh, nyt pää kylmänä. Löytyykö tästäkin mallistosta ihana 250 €:n pöllöpeitto tai vastaava...uijuijui! Ei tarvitsisikaan suunnitella ostaa lapsille ulkovaatteita kevääksi vaan voi vaan kietoa koko lössin siihen peittoon.

...No ei vaan, tykkään oikeasti Meandista. :) Ei ole missään kaukoidässä tehtyjä vaatteita, vaikkakin ilmeisesti Turkissa tai vastaavassa tehty...kaukana sekin, mutta ihmeen lähellä silti kun vertaa muista hikipajavaatemerkkejä.
 
Tykkään pukea lapset nätisti
Niin, lisätään vielä että mä taas en tykkää henkkamaukan räteistä, mutta en mä mitenkään henkilökohtaisesti ota, jos joku pukee lapselleen sellaiset ja vielä kehtaa julkaista kuvan Facebookissa.
 
Ja laskutuslisiä, vaikka on käteisellä maksanut :snotty:


Niin kävi mulle, ja olen kataannuksissa siitä vieläkin.

Innostukaa vapaasti ja laskekaa käyttöhintaa, jos se omaatuntoa helpottaa. Mä olen outo ja multa puuttuu kokonaan käsilaukku ja lastenvaateinnostusgeenit, puhumattakaan muotiin paneutumisen geenistä ja värisoinnuttamisen tiukasta taidosta.
 
........
No joka tapauksessa. Kaikki laittakoot rahansa mihin parhaimmaksi näkee, joko tupakkaan,viinaan,omaan harrastukseen tai lasten vaatteisiin. Mä ainakin näihin jälkimmäisiin :) Meillä kyllä käytetään ihan kaiken merkkisiä vaatteita, mutta tykkään kovasti Meandin vaatteistakin. En ymmärrä miten se voi ketään häiritä, puki lapsensa mihin tahansa jne. Niin ainahan jollain on asiasta jotain negatiivista sanottavaa. Enpä olekaan tällä palstalla aikoihin käynyt ja taidan pitää taas väliä, kun joka keskustelussa pitää aina olla niin negatiivinen sävy ja koittaa vaan joku onnellinen saada yhtä huonoon mielentilaan, kuin itsekin on. Ei muuta kun suosittelen teillekin tekemään lasten kanssa jotain ja mennä pihalle, mieli piristyy kummasti :) Heippa!
 
ei ymmärrä
:LOL: ap.lle elämän kohokohta
No onpa taas erikoista kommenttia osalta porukkaa. Pieni lapsiperhearjen piristys, tai näin minä ainakin aloituksen ymmärsin, odottaa uutta lastenvaatemallistoa. Tarviiko siitä nyt sivutulkolla ihan oikeasti päätä aukoa?

On niitä pienempiäkin kohokohtia mahtunut ainakin meikäläisen äitiuralle, eilen esimerkiksi odotin kuumeisesti että saan lapset nukkumaan ja pääsen avaamaan suklaalevyn yksin omassa rauhassa. Ja kyllä oli ihanaa; kävin suihkussa rauhassa ja sen jälkeen kynttilänvalossa sohvalla istuin syömässä suklaata. Ehdottomasti kohokohta koko päivässä ja ehkä jopa viikossa. Naurattaako?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;27966107:
No onpa taas erikoista kommenttia osalta porukkaa. Pieni lapsiperhearjen piristys, tai näin minä ainakin aloituksen ymmärsin, odottaa uutta lastenvaatemallistoa. Tarviiko siitä nyt sivutulkolla ihan oikeasti päätä aukoa?

On niitä pienempiäkin kohokohtia mahtunut ainakin meikäläisen äitiuralle, eilen esimerkiksi odotin kuumeisesti että saan lapset nukkumaan ja pääsen avaamaan suklaalevyn yksin omassa rauhassa. Ja kyllä oli ihanaa; kävin suihkussa rauhassa ja sen jälkeen kynttilänvalossa sohvalla istuin syömässä suklaata. Ehdottomasti kohokohta koko päivässä ja ehkä jopa viikossa. Naurattaako?
kyllä mua naurattaa lastenvaatteista houruaminen :D lapset pitää olla tiptop mut sitten perheenäiti onku seinästä revitty..useimmin :xmas:
 
Tykkään pukea lapset nätisti
kiäh
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27966091:
Ja laskutuslisiä, vaikka on käteisellä maksanut :snotty:


Niin kävi mulle, ja olen kataannuksissa siitä vieläkin.

Innostukaa vapaasti ja laskekaa käyttöhintaa, jos se omaatuntoa helpottaa. Mä olen outo ja multa puuttuu kokonaan käsilaukku ja lastenvaateinnostusgeenit, puhumattakaan muotiin paneutumisen geenistä ja värisoinnuttamisen tiukasta taidosta.
Käyttöhintoja laskevat ihmiset potevat huonoa omatuntoa kalliista ostoksista ja yrittävät selittää ostoksen tarpeellisuutta ja välttämättömyyttä mitä ihmeellisimmillä asioilla, jotta henkilö voi saada myös ympäristön ja myös itsensä hyväksynnän.
 
totuus
Se niin sanottu jälleenmyyntiarvo (ostat/löydät huonokuntoisen rätin halvalla jostain ja myyt sikahintaan) johtuu vain ja ainoastaan siitä hypestä, että mammat on saatu uskomaan, että me&i on oikeasti niin hyvä, että kannattaa maksaa siilipeitosta 250 e. Vaikka tuotteissa sitten onkin "merkille tyypillistä pesunukkaa" jne. eli eivät ole oikeasti kovin ihmeellisiä.

Kun hype loppuu, loppuu myös vaatteiden jälleenmyyntiarvo ja siinähän sitten ollaan kaapit täynnä ylihintaista rättiä, joka ei mene enää kaupaksi. Siksi on erittäin tärkeää, että se illuusio miikkareiden ylivertaisuudesta saadaan säilytettyä.
 
Sinänsä mä en näe siinä eroa että tilaako Miikkarilta kauheet kasat omaa silmää miellyttäviä vaatteita, vai juoksee Lindexiltä ostamaan kaiken maailman bamset ja muumit yms.. Uutuuksien tullessa on pven ripaa aamulla kiskomassa klo 10.00 ja rynnii ensimmäisenä haalimaan kolmessa koossa bamsetunikoita..

ja Lindexin jumpsuiteistakin näytetään maksavan ihan sikahintoja käytettynä, vuosi sitten seurattiin huvikseen kaverin kanssa huuto.netissä kun jotku taisteli lindexin muumi jumpsuitista ja hinta oli sulkeutuessa yli 50e..

Jokainen ostaa lapsilleen varmaan sitä mikä omaa silmää ja lompakkoa miellyttää?
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
"hei"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27966074:
No ymmärsin mä sitten oikein. :D

Eli ei lasketa vettä ja pesuaineita ja niitä sikamaisia toimituskuluja.
Sikamaisia toimituskuluja? Ei vitonen ole sen enempää kuin monilla muillakaan kaupoilla.

Ja btw, meidän miikkarit on olleet halvimpia lastenvaatteita, joita on ollutkaan. Vain yhden tai kaksi olen ostanut täydellä hinnalla, suurimman osan -50 % alesta. Jokaisen olen myynyt samaan hintaan tai jopa tuplahinnalla eteenpäin. Onko susta kallista osta n. 28 euron housut lapselle, käyttää niitä vuosi ja myydä eteenpäin 40 eurolla? ;)
 
[QUOTE="hei";27966230]Sikamaisia toimituskuluja? Ei vitonen ole sen enempää kuin monilla muillakaan kaupoilla.

Ja btw, meidän miikkarit on olleet halvimpia lastenvaatteita, joita on ollutkaan. Vain yhden tai kaksi olen ostanut täydellä hinnalla, suurimman osan -50 % alesta. Jokaisen olen myynyt samaan hintaan tai jopa tuplahinnalla eteenpäin. Onko susta kallista osta n. 28 euron housut lapselle, käyttää niitä vuosi ja myydä eteenpäin 40 eurolla? ;)[/QUOTE]

No onhan se kallista maksaa 40€ käytetyistä vaatteista. Eli on se kallista, vaikka sulle ei olekaan. :D
 
"Heh"
[QUOTE="hei";27966230]Sikamaisia toimituskuluja? Ei vitonen ole sen enempää kuin monilla muillakaan kaupoilla.

Ja btw, meidän miikkarit on olleet halvimpia lastenvaatteita, joita on ollutkaan. Vain yhden tai kaksi olen ostanut täydellä hinnalla, suurimman osan -50 % alesta. Jokaisen olen myynyt samaan hintaan tai jopa tuplahinnalla eteenpäin. Onko susta kallista osta n. 28 euron housut lapselle, käyttää niitä vuosi ja myydä eteenpäin 40 eurolla? ;)[/QUOTE]

Mun mielestä tossa touhussa on koomista just toi että niistä vaatteista mitä on vuotta aiemmin saanut uusina ostettua 28€:lla maksetaan vuoden käytön jälkeen 40€. En naura sulle vaan niille jotka noista vuosikertavaatteista maksaa tuollaisia summia.

Sitten naurattaa sekin miten tunnepitoisesti noihin vaatteisiin suhtaudutaan, tässäkin ketjussa on tullut esimerkkejä. Mullakin on aarteina kaikkien lasten kotiutumisvaatteet mitkä aikanaan huolella valitsin ja olen säästänyt. Mutta kyllä mä myönnän että kyse on just mun päänsisäisestä tunnearvosta ja siksi ne vaatteet säästänkin, ei niin että olettaisin niillä olevan muille ihmisille arvoa niin että niistä maksettaisiin paljon hankintahintaa enemmän eteenpäinmyytäessä. Tai että jollain mun lapsen vanhalla, kalliimmalla merkkivaatteellakaan olisi enempää myyntiarvoa siksi että se on ollut Nellan lemppari.
 

Yhteistyössä