Tämän vuoden virallinen BB-ketju!

Mua kans ihmetyttää miten Millan pokka oikein pitää, ehkä BB hakeekin vähän rajoja, että milloin Milla alkaa repeillä ja kanssa-asukkaat ihmetellä vielä enemmän?

Symppaan älyttömästi Johannaa, se on hirmu sulonen.. miesvalintoihin ois voinut panostaa ehkä vähän enemmän. :rolleyes:

"vieras"
Hyvin mahdollista, mutta taitaa aika harva korkeasti koulutettu olla halukas jättämään työpaikkaansa kolmeksi kuukaudeksi ja lähtemään tuonne. Iso lovi lompakkoon... Tietysti, jos sattuisi olemaan työttömänä, niin sitten ehkä?
Ei kiinnosta ei. Nuorena parikymppisenä olisin saattanut kokeilunhalusta lähteäkin -jos olisi pyydetty. Tiedä sit olisko syynä ollut kouluttamattomuus vai yksinkertaisesti nuoruus. En menis edes sovitusta maksusta, vaikka työtön olenkin. MInkä summan se voittaja edes saa? Ai ni, en mä lottoakaan.

"vieras"
Janitan vois kyllä ampua vaikka kuuhun. Voiko ihminen olla oikeesti noin tyhmä vai vetääkö se jotain hiton ärsyttävää roolia kokoajan? kun kattoo niitä sen pk-huoneenkin juttuja. ihan hirveetä tekonaurua vaan, kun luulee olevansa hauska.

Kyllä ne siideripissikset sieltä harvenee, veikkaan et ekoissa häädöissä hyvinkin nopeesti. Ei kattojat haluu niitä tuijotella.
Tällä hetkellä mielenkiintosimmat on Markus, Tomi, Iida, Teija, Irina... Nääkään ei oo vielä hirveesti säväyttäny mut uskon että kun porukkaa vähenee, alkaa myös persoonat tulemaan enemmän esille.
Aina noi ekat viikot on kaikista tylsimmät, ja sit vasta alkaa meno paranemaan. Sitä odotellessa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27040162:
Oliko Ira se, joka alussa sanoi, ettei haluu että häntä äiditellään?
Eikö se ollut Teija?

Kausi on jatkunut jo hyvän tovin, mutta olen jotenkin ihan pihalla vieläkin. Inhokin olen löytänyt: SARAH! Miten voi olla niin ilkeä, kostonhimoinen ja pahantahtoinen ihminen? Koko ajan vaan puhumassa muista pahaa, varsinkin nyt kun valehäädettiin pihalle. Todella hemmotellun oloinen. Tiskaaminenkin oli HYI YÖK IHAN KAMALAA! Mutta tämän takia saisi kyllä vielä pysyä talossa... ja toivottavasti laitettaisiin tekemään kaikkea "kamalaa", ihan vaikka siitä puurokattilan tiskaamisesta alkaen :D Haluaisin nähdä miten tämä neiti pärjäisi vaikkapa jonkinlaisessa "köyhät ja rikkaat" -tyyppisessä jaossa, missä olisi köyhien puolella.

gadsoja
Mä en tajua miks joka vuosi siellä pitää olla joku äippä/mama/äitee/daddy? Ja nyt tän vuotinenkin.. eikös se Anne ole 31v?! (korjatkaa jos onkin joku muu jota ne äidittelee).
Tänä vuonna on haettu erityisen suurta kontrastia laittamalla taloon suuri pissislauma ja suurikokoisia, vanhempia naisia. Melkoisen äidiltä se Anne näyttää, vaikka ikää ei ole tuon enempää.

Aika tylsä kyllä ensimmäinen viikko on ollut, jengikin talossa aivan tylsistyneitä. Pinnan alla kyllä kytee, ehkä jossain vaiheessa joku räjähtää. Inhokit tällä hetkellä Janita ja Sarah. Janita vinkuu ihan kaikesta ja on naama nyrpeänä jos joutuu jotain tekemään kuten tänään vaihtamaan jätkien lakanat. Aika hiton vetelä tapaus. Lentää kyllä aika pikaisesti ulos.

"vieras"
En ole bb-fani, pikemminkin konseptissa on seikkoja jotka ärsyttää aika paljon MUTTA jos olisi mielenkiintoisia ihmisiä voisi jaksaa joskus katsoakin kun mies sitä vahtaa meidän ainoasta telkusta ja mun on pakko kulutella aikaa täällä netissä.(kirjan lukeminen tai muu sivistävä harrastus on poissuljettua...)
Viime vuonna pitkästä aikaa katsoin silloin tällöin.
Olen vilkaissut ihan ohimennen ja vaikutelma on, että talossa on runsaasti normi BB-horatsutyyppistä typykkää, sitten jotain tätiosastoa ja pari mitäänsanomatonta miestä. Onko siellä mitään mielenkiintoista keskusteluntynkää tai edes jotenkin mielenkiintosia persoonia joukossa? Bailut ja naimiset ei jaksa kiinnostaa.

"Iki-ihana"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27093078:
Tanjan tukka.. :O Ekstrassa. Apua!
Joo, se oli vähän... tuota... :LOL: Ei ole Tanjasta uskottavaksi blondibimboksi, parempi enemmän poikatyttönä.

Mutta ihanaa oli nähdä Tanjaa, oli viime kaudella lempparini.

[QUOTE="Iki-ihana";27093218]Joo, se oli vähän... tuota... :LOL: Ei ole Tanjasta uskottavaksi blondibimboksi, parempi enemmän poikatyttönä.

Mutta ihanaa oli nähdä Tanjaa, oli viime kaudella lempparini.[/QUOTE]

Joo, niinpä. :D Tanja on ihan rento, mutta mulla ei kestäis hermot sen kanssa kamalan kauaa.

Oon huomannut, että Tomi on aivan ihana. :D Joku arvaili jossain jo finaalinelikkoa: Tomi, Irina, Jouko, Iida. Mun mielestä ois ihan passeli nelikko. Onko teillä arvauksia?
Johanna on myös tosi sulonen.

Leinasta en hirveästi pidä, enkä Piasta.

"vieras"
Ihan turha alkaa vielä mitään finaalinelikoita arvailemaan, kun kumminkin taloon tulee uusia asukkaita vielä vaikka kuinka monta... ja entisiä häipyy. Ei nämä nykyiset tyypit siellä kaikki pysy sinne marraskuun loppuun!

[QUOTE="vieras";27098777]Ihan turha alkaa vielä mitään finaalinelikoita arvailemaan, kun kumminkin taloon tulee uusia asukkaita vielä vaikka kuinka monta... ja entisiä häipyy. Ei nämä nykyiset tyypit siellä kaikki pysy sinne marraskuun loppuun![/QUOTE]

Tulevista asukkaista on vähän paha alkaa arvailla, mun mielestä on ihan hauska miettiä finaaliakin jo.

Yhteistyössä