Tämän vuoden virallinen BB-ketju!

tjaah
Mitens nyt tänä vuonna voi näin yks kaks lopettaa? Eikö ne säännöt ole ennen ollut sellaiset, että ensin pitää ilmoittaa 24 h aiemmin isoveljelle, sitten vasta vuorokauden harkinnan jälkeen voi lähteä? Eihän tuo ole mitenkään edes valmistautunut mihinkään...?

Mitens nyt tänä vuonna voi näin yks kaks lopettaa? Eikö ne säännöt ole ennen ollut sellaiset, että ensin pitää ilmoittaa 24 h aiemmin isoveljelle, sitten vasta vuorokauden harkinnan jälkeen voi lähteä? Eihän tuo ole mitenkään edes valmistautunut mihinkään...?
Mietin samaa. Eikö Janita ihan ensmäisinä päivinä jo uhannut lopettaa ja se 24h kello laitettiin käyntiin jo? Vai muistelenko ihan väärin? :confused:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27136838:
Mietin samaa. Eikö Janita ihan ensmäisinä päivinä jo uhannut lopettaa ja se 24h kello laitettiin käyntiin jo? Vai muistelenko ihan väärin? :confused:
läskien kanssa. Ne otti sen silmätikusk. Kuittailaan vaan janitalle. Janita ärsyttää niitä.

tjaah
No huomion vuoksi ja naurun kohteeksi ne on kaikki sinne menneetkin.

Mutta hyvä että pikkuinen Janita vai mikä Janica hän nyt olikaan pääsi pois... liian nuori oli.

Toivottavasti nyt myös äidinkielenikävästään kärsivä Katarina ymmärtää lähteä tai pääsee jotenkin muuten pois...

"vieras"
[QUOTE="...";27137765]Mua ärsyttää Sarah. Muutenkin tollainen humalapäissään peuhaaminen on jotenkin kuvottavaa..[/QUOTE]

Ällöttävä horop*rse :x Ja samanlainen on Janitakin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27137742:
Juu Katarina voisi lähteä seuraavana!
Eihän se tee muuta,kuin makaa...
Ei neitiä kiinnosta yhteinen hyvä,ei yhteiset asiat jne..
Nyt olisi hyvä mahdollisuus harjoittaa suomen kieltä,mutta noup..
ulkopuoliseks? Se että ei osaa ääntää edes suomee. mikä minua ärsyttää tuo ukkosen jälkeen pakastin minä vaan piippaan!

Yhteistyössä