Vilkaisin pikaisesti mutta siinä vaiheessa kun tiedekeskusteluun vedetään Jumala mukaan, putoaa uskottavuudelta pohja välittömästi pois.Kannattaa lukea kunnolla.
Vilkaisin pikaisesti mutta siinä vaiheessa kun tiedekeskusteluun vedetään Jumala mukaan, putoaa uskottavuudelta pohja välittömästi pois.Kannattaa lukea kunnolla.
Sä siis tarvitset jonkun muun mielipiteen ollaksesi jotain mieltä asiasta. Toiset pysyvät ajattelemaan ihan itsekin.Tämän jälkeen ei voi enää hyväksyä aborttia; Abortti abortointi raskaudenkeskeytys etiikka eettinen v
Kannattaa lukea kunnolla. Ne kuvat järkyttivät minua!
Esim vakavassa 18-trisomia tapauksessa olen miettinyt. Onko oikein, että tietäen synnyttää jonkun kuolemaan kipuihinsa. Tätä olen itse pohtinut.Mä en voi ymmärtää, miten abortti voisi joskus olla paras jopa sille lapsellekin!?
Toiselle ei edes anneta mahdollisuutta elää. : / Miten se voi olla parasta lapselle?!
Alkoholi- ja huumeperheeseen syntyminen onkin varmaan jokaisen alkion suurin toive.Mä en voi ymmärtää, miten abortti voisi joskus olla paras jopa sille lapsellekin!?
Toiselle ei edes anneta mahdollisuutta elää. : / Miten se voi olla parasta lapselle?!
No ei varmasti ole. Mutta alkoholi- huumeperheet eivät edes yleensä abortoi, koska raskauskin ilmenee vasta myöhemmässä vaiheessa. : /Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25921310:Alkoholi- ja huumeperheeseen syntyminen onkin varmaan jokaisen alkion suurin toive.
En tiedä pääsenkö hornan tuuttiin mutta uskon kyllä että aikanaan tapaan abortoidun sikiön (lapseni) tuon puoleisessa. Sitä en kyllä ymmärrä että miten kenelläkään (edes sinulla) on varaa toivoa muille tuollaista mutta kai on niitäkin jotka omasta mielestään on täydellisiäMukavuusabortit ovat kaikki aivan helvetin väärin! Toivottavasti Jumala on olemassa. Toivottavasti nämä abortoidut solumöykyt pääsevät siihen tilanteeseen tapaamaan vanhempiaan, kun nämä tuomitaan hornan tuuttiin. :kieh:
On se kamalaa jos saman logiikan mukaan tapaan tuonpuoleisessa kaikki lakanalle laskemani mällit!No ei varmasti ole. Mutta alkoholi- huumeperheet eivät edes yleensä abortoi, koska raskauskin ilmenee vasta myöhemmässä vaiheessa. : /
Mukavuusabortit ovat kaikki aivan helvetin väärin! Toivottavasti Jumala on olemassa. Toivottavasti nämä abortoidut solumöykyt pääsevät siihen tilanteeseen tapaamaan vanhempiaan, kun nämä tuomitaan hornan tuuttiin. :kieh:
Joo, mä oon fanaattisesti abortteja vastustava ituhippi-hörhö.
Niinhän sinä luulet mutta jo pelkästään tämä ketju paljastaa muutaEn ole omasta mielestäni täydellinen. Minusta puuttuu viat.
tsiiiiiiiis... Elävä ihmisalkio ja siemen-neste ovat samanvertaisia? :headwall:On se kamalaa jos saman logiikan mukaan tapaan tuonpuoleisessa kaikki lakanalle laskemani mällit!
Onpa hauskaa huumoria.On se kamalaa jos saman logiikan mukaan tapaan tuonpuoleisessa kaikki lakanalle laskemani mällit!
Lainauksesa puhuttiin solumöykystä eli onko siinä nyt paljoakaan eroa onko yksi, kaksi tai kymmenen solua samassa kasassa? Toisaalta siemennesteessä on 250000000 solua, siinä vasta solumöykkyä kerrakseen.tsiiiiiiiis... Elävä ihmisalkio ja siemen-neste ovat samanvertaisia? :headwall:
Jokaisella meistä on oma näkemyksensä asiaan.Lainauksesa puhuttiin solumöykystä eli onko siinä nyt paljoakaan eroa onko yksi, kaksi tai kymmenen solua samassa kasassa? Toisaalta siemennesteessä on 250000000 solua, siinä vasta solumöykkyä kerrakseen.
Mutta kukaan abortinvastustaja ei ole vieläkään kertonut missä vaiheessa solut muuttuvat ihmiseksi.
Ihminen se on käytännössä vasta kun se tulee värkistä ulos. Mutta elävä olento se on siitä hetkestä kun sydän alkaa lyödä, että kyllä se abortti ihan tosissaan elävän olennon lopettaminen on. Olettaisin, että sun spermasta ei sykettä löydy?Lainauksesa puhuttiin solumöykystä eli onko siinä nyt paljoakaan eroa onko yksi, kaksi tai kymmenen solua samassa kasassa? Toisaalta siemennesteessä on 250000000 solua, siinä vasta solumöykkyä kerrakseen.
Mutta kukaan abortinvastustaja ei ole vieläkään kertonut missä vaiheessa solut muuttuvat ihmiseksi.
En vastusta aborttia oikeista, painavista syistä tehtynä, mutta tuo vertauksesi oli kyllä alta riman.On se kamalaa jos saman logiikan mukaan tapaan tuonpuoleisessa kaikki lakanalle laskemani mällit!
Miten niin? Sikiö on "elävä olento" sitten kun se pärjää itse äitinsä ulkopuolella. Siksi murha ja tappo on pikkuisen eri asioita kuin abortti, vaikkapa nyt rikoslaillisesti ajateltuna.Ihminen se on käytännössä vasta kun se tulee värkistä ulos. Mutta elävä olento se on siitä hetkestä kun sydän alkaa lyödä, että kyllä se abortti ihan tosissaan elävän olennon lopettaminen on.
Ei ainakaan vasta silloin kun lapsi kantaa kaljapulloja isälleen...Missä vaiheessa, teidän abortinvastustajien mielestä, siittiöstä ja munasolusta muodostuu lapsi?