Tämän takia vastustan aborttia

  • Viestiketjun aloittaja adelessa
  • Ensimmäinen viesti
gym
Kyllähän monestakin asiasta saadaan ruman näköistä, riippuu miten asiaa esitetään.
Minä esim en taas siedä vanhempia jotka polttaa lapsiensa vieressä ja lähellä, otetaas kuvat niiden lasten keuhkoista vaikka.
 
madametussu
aika jänniä kuvia, miten voikin olla noin alienin näköinen pieni ihminen :) Vastustan aborttia kaikissa tilanteissa, paitsi raiskatulla pitäisi olla siihen oikeus.

Sivustosta sanon vaan että jesus christ superstar ja halleluja vaan teillekkin.
 
"trolli"
Joskus abortti on paras lapsellekkin. Ns. mukavuusabortteja (väärä ajankohta, määräaikainen työpaikka jne.) en hyväksy.

Harmi että ne keillä ei ole mitään edellytyksiä vanhemmuuteen eivät tajua abortoida. Tietäisitkin missä oloissa lapsia täällä Suomessakin elää.
 
minut
Jep - no pienellä alkiolla ei ole sitä aivotoimintaa vielä eikä muuta tuntoja. Kaikki on refleksejä vielä, alkeellisia hermoyhteitä siksi mä suorastaan "myötähäpeän" kommentteja joissa puhutaan "voi kun se pieni itkee". Se ei itke, se pitää ääntä niin kuin kaikki ja jokainen asia elämässä.

En puolla aborttia ehkäisykeinona mutta olen vahvasti sitä mieltä että abortti on parempi ratkaisu kuin synnyttää maailmaa epätoivottuja lapsia jotka jäävät heitteille. Menkää katsomaan vaikka Venäjälle katulapsia jotka pitävät itsensä poissa henkisistä ja fyysisistä kivuista impaamalla erinäisiä liuottimia... Näin todellisuus ei pääse päälle koska se on liian paha. Löytyypä näitä Suomestakin jotka on lapsuudesta lähtien pahoinpideltyjä, kaltoin kohdeltuja jne.

En ymmärrä miksi se sitten on oikein? Miksi on oikein laittaa pieni ihminen kärsimään siitä että äidistä ei ole äidiksi - puhumattakaan jos lapsi on saanut alkunsa insestistä tai raiskauksessa...
 
"tiitus"
Joo ensinnäkin nuo kuvat eivät pidä mitenkään paikaansa,noilla viikoilla millä muka on otettu.Toisekseen kaikilla on valinnanvapaus.Kukaan ei voi tuomita toisen tekemisiä,varsinkaan kun ei ole elänyt toisen kengissä päivääkään.
 
  • Tykkää
Reactions: sciurus vulgaris
Vastusta ihan vapaasti, kunhan et vaadi ottamaan muilta pois oikeutta aborttiin.
Niin, vapaassa maassa on hyvä elää kun ketään ei pakoteta aborttiin vasten tahtoaan ja yhteiskunta tulee vielä vastaan jos lapsi sattuu syntymään vaikka huonoon aikaan tai sairaana/vammaisena.

Hyvä elää niin abortin vastustajille kuin heille jotka joskus aborttiin päätyvät.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
"Minä"
aika ehdotonta. Mitäpä jos lapsi on varmuudella sairas, ja kuolee parin ensimmäisen elin vuotensa aikana? Eikö tässä tapauksessa olisi armeliaanpaa sekä vanhemmille että lapselle tehdä abortti?
Ehkä harvinainen tilanne, mutta minun elämässäni hyvinkin vallitseva!
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
"merkku"
[QUOTE="Minä";25921053]aika ehdotonta. Mitäpä jos lapsi on varmuudella sairas, ja kuolee parin ensimmäisen elin vuotensa aikana? Eikö tässä tapauksessa olisi armeliaanpaa sekä vanhemmille että lapselle tehdä abortti?
Ehkä harvinainen tilanne, mutta minun elämässäni hyvinkin vallitseva![/QUOTE]

Ei toimi toikaa. Vammaisilla on yhtäläinen oikeus elämään ku sulla!
 

Yhteistyössä