Peyote
Oi, se oli kauniisti sanottu.opcorn: anna tulla vaan, niissä ei silimä sairasta
muoks: arvasin taas oikein
Oi, se oli kauniisti sanottu.opcorn: anna tulla vaan, niissä ei silimä sairasta
muoks: arvasin taas oikein
No niinpä! Keksi jotain uuttajoku harmaa piipittäjä on todella kateellinen....
Kuka sua on vetänyt turpaan? Mutta joo... älysit jonkin aikaa pysyä pois palstalta ja se jo sinänsä paransi tätä foorumia. Inisit jossain vaiheessa, että ukkosi käskee sinun joskus sulkea koneen. Teepä se.JAaha. Taitaa olla aika etsiä joku sopiva kuva sulle kun tulit taas kerjäämään.
Aivopestyt hellarit eivät tarvii huumeita. Tulee halvaksi olla sekaisin.Ei mulla mitään huumeita oo. Eihän ees puolet mun nikeistä oo huumemyönteisiä.
Miks ne puolet sitten on? Ihan mielenkiinnosta kysyn.Ei mulla mitään huumeita oo. Eihän ees puolet mun nikeistä oo huumemyönteisiä.
Silmät näytti siltä kuvassa...Sun käskyt ei taida mulle tepsiä ja ei oo kukaan päässy vetään turpaan.
Joku vamma?Ölölölölöööö plää plöö!
Oke. Aika erikoinen motiivi valita nimimerkki, mutta mikäs siinä.En tiiä, varmaan siksi kun oikeasti en semmoisia käyttele.
Kaikki eivät tiedä miltä se musta silmä näyttää.No ei musta silmä tuolta näytä. Kokeile vaikka silleen että asetat silmäs esimerkiks ovenkahvan kohdalle tai joku lipaston nuppi käy myös. Sitten vedät päätä taaksepäin ja eteenpäin aika kovalla voimalla, jolloin syntyy törmäys. Parhaan tuloksen saat kun toistat esim, 5 krt. Huomena näet, nuinka se ei näytä yhtään tolta kun mun kuvassa.
Typerys olet!Pesukarhumeikki ja musta silmä on ihan eri asia!:attn:
noin-->:headwall:No ei musta silmä tuolta näytä. Kokeile vaikka silleen että asetat silmäs esimerkiks ovenkahvan kohdalle tai joku lipaston nuppi käy myös. Sitten vedät päätä taaksepäin ja eteenpäin aika kovalla voimalla, jolloin syntyy törmäys. Parhaan tuloksen saat kun toistat esim, 5 krt. Huomena näet, nuinka se ei näytä yhtään tolta kun mun kuvassa.
Huumiksen aivopieru homokeskusteluun vuonna... jotain----
Mä en mielellään haluis vastata.
Mut koska on pakko ilmeisesti, niin musta se ei oo normaalia. Vähän niinku neppariki tarttee toimiakseen sen vastakappaleen, niin kuuluis olla mies ja nainen, että homma toimii. Ainakaan lapsii tämmösestä suhteesta ei tule (vaikka eihän niitä sillon ehkä kaivata myöskään).
En mä vaan sitä pidä normaalina, niinku en sitäkään, että joku leikkii ja maalaa kakalla tai että joku haluu amputoida terveen jalan.
----
Ja mun mielestä kirkon ei tarvii vihkiä. Mutta sinänsä ihan sama, mähän en kuulu kirkkoon edes.
No jaa, älykkäät ihmiset ei vastaile noin kärkkäästi ja kirjoitustaidottomasti harmaiden huuteluihin. Mitä sitä ölisemään vastaan.En suinkaan! Minähän olen hyvinkin älykäs, en vain jaksa sitä aina tuoda esiin etten saattaisi sinunlaisiasi ihan häpeään.