Sangria
Ethän vaan kastellut? Otsahiuksia ei kastella kun ne leikataan
En kastellu, siitä huolimatta ei onnistuEthän vaan kastellut? Otsahiuksia ei kastella kun ne leikataan
Auts! Itse olen kyllä aina kastellut, varoitteluista huolimatta, olen vaan sitten katsonut, että olen ottanut riittävän vähän kerrallaan.En kastellu, siitä huolimatta ei onnistu
Ehkä seuraavalla kerralla onnistuu sitte paremminAuts! Itse olen kyllä aina kastellut, varoitteluista huolimatta, olen vaan sitten katsonut, että olen ottanut riittävän vähän kerrallaan.
Sä et ole alta arvostelun vaan vielä alempaa. Ei kiinnosta.Missäs muuten mun nikkilista on?
En jaksanut miettiä ja keskustelu löytyi helposti. Miksi ei siis "pastee"?Onko sulla tää sama viesti kopioituna valmiiksi että voit vaan pastee tän millon mihinkin keskusteluun ilman et tarttee kirjottaa joka kerta uusiksi?
Sinut muistetaan kyllä, koska olet nolo, mutta ketä kiinnostaa vanhat mahdolliset nikkisi. Huumis taasen on niin kipee ihminen, että sekin jo herättää mielenkiinnon.ja silti mut mainitaan
opcorn: anna tulla vaan, niissä ei silimä sairastaJAaha. Taitaa olla aika etsiä joku sopiva kuva sulle kun tulit taas kerjäämään.