Kiitos. Kiukkupussipäivän pelastus Isot lasit ja hattu.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28738260:^Tyylikäs hattu, Booty!
Se on oikeesti sellanen "liukuri" joka antaa talvella pulkkamäessä hyvät kyyditTuommoinen rengas olis kauhian kiva lelu
Sulla on niin ihanan väriset hiukset :heart:
Mä juur katoin semmoista ihan uimakäyttöön tarkotettua rengasta...en sitten kuitenkaan vielä ostanut kun mies nyrpisteli niin paljon...mutta kyllä mä sen puhun ympäri vieläSe on oikeesti sellanen "liukuri" joka antaa talvella pulkkamäessä hyvät kyydit
Mies on kyllä laittanut järkkäristä väri asetukset todella värikylläisiksi joten mun tukka ei ihan tuollainen ole. Mulla muuttuu tuo väri paljon riippuen siitä olenko ylitoiminnalla tai vajaalla...Sulla on niin ihanan väriset hiukset :heart:
No silti Ite haluaisin vaaleat tai punertavan vaaleat hiukset, mutta kun ei kertakaikkiaan sovi mulle. Plus tätä tummaa on vaikea saada semmoseksi..Mies on kyllä laittanut järkkäristä väri asetukset todella värikylläisiksi joten mun tukka ei ihan tuollainen ole. Mulla muuttuu tuo väri paljon riippuen siitä olenko ylitoiminnalla tai vajaalla...
käviskö tumma lila? se vois olla aika hieno sun tukassa.No silti Ite haluaisin vaaleat tai punertavan vaaleat hiukset, mutta kun ei kertakaikkiaan sovi mulle. Plus tätä tummaa on vaikea saada semmoseksi..
Joskus muistaakseni on ollutkin Voisin melkeen seuraavalla kerralla laittaa sellasen. Nyt on onneks vaaleampia raitoja niin ei juurikasvu näy ihan niin äkkiä.käviskö tumma lila? se vois olla aika hieno sun tukassa.
Miten voit sanoa noin? Vadelmahan voi olla kaunis.itse olet.