Rukoilijasirkka

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja minua mietityttää vielä rukoilijan kuvat. Ovatko ne kaikki edes samasta ihmisestä?
Ainakin ne, mitä olen palstalla nähnyt on kyllä ehdottomasti samasta ihmisestä.
Itse en ole taas nähnyt niissä juuri mitään yhtäläisyyksiä
Ai? Ei sit varmaan olla nähty hänestä samoja kuvia tai jotain!

Rukoilijasirkka
Ai haluut? Mä en mielellään haluis vastata.

Mut koska on pakko ilmeisesti, niin musta se ei oo normaalia. Vähän niinku neppariki tarttee toimiakseen sen vastakappaleen, niin kuuluis olla mies ja nainen, että homma toimii. Ainakaan lapsii tämmösestä suhteesta ei tule (vaikka eihän niitä sillon ehkä kaivata myöskään).

Mulle ihan henkilökohtaisesti on se ja sama, että keneen kukakin rakastuu, ei se sinänsä mun elämää haittaa. En mä vaan sitä pidä normaalina, niinku en sitäkään, että joku leikkii ja maalaa kakalla tai että joku haluu amputoida terveen jalan.

Ja mun mielestä kirkon ei tarvii vihkiä. Mutta sinänsä ihan sama, mähän en kuulu kirkkoon edes.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja kaikki mun kuvat on musta. On varmaan aika ymmärrettävää, että ihminen näyttää eri kulmista erilaiselta, ellei ole täysin pallon muotoinen.
Oletkin sitten ensimmäinen ihminen joka näyttää joka kuvassa täysin eri ihmisille.

Rukoilijasirkka
Ja vielä tohon homojuttuun se, että raamatun mukaan se on synti, kuten myös se on synti, että mä ajattelen pahaa jostain ihmisestä tai puhun pahaa. Ja syntejä ei oikein voi laittaa mihkään suuruusjärjestykseen. Kun on tehnyt yhden synnin, on vähän sama ku ois tehnyt kaikki synnit, joten... Eipä kukaan voi ainakaan paremmuudellaan päästä loistamaan.

Rukoilijasirkka
Ja kaikki mun kuvat on musta. On varmaan aika ymmärrettävää, että ihminen näyttää eri kulmista erilaiselta, ellei ole täysin pallon muotoinen.
Oletkin sitten ensimmäinen ihminen joka näyttää joka kuvassa täysin eri ihmisille.
Miksi joku laittais eri ihmisten kuvia ominaan? jokainen, joka mut on joskus nähnyt, tunnistaa mut ihan helposti mun kuvista.

mm
Mä en voi käsittää mikä ongelma noista rukoilijasirkan kuvista on tullut??

Kyllä mä ainakin näytän erilaiselta jos on hiukset auki, letillä, otsis edessä tai ei ollenkaan ja meikattuna paljon, vähän tai ei ollenkaan myös ihminen näyttää aina erilaiselta.

Jollain joka henk.koht. näyttää joka päivä samalta -> ei koskaan laita mitään erilaista esim. hiuksiin jne.. on nyt iso ongelma siitä kun joku niin tekee.

Leni

Mut koska on pakko ilmeisesti, niin musta se ei oo normaalia. Vähän niinku neppariki tarttee toimiakseen sen vastakappaleen, niin kuuluis olla mies ja nainen, että homma toimii. Ainakaan lapsii tämmösestä suhteesta ei tule (vaikka eihän niitä sillon ehkä kaivata myöskään).

Mulle ihan henkilökohtaisesti on se ja sama, että keneen kukakin rakastuu, ei se sinänsä mun elämää haittaa. En mä vaan sitä pidä normaalina, niinku en sitäkään, että joku leikkii ja maalaa kakalla tai että joku haluu amputoida terveen jalan.

Ja mun mielestä kirkon ei tarvii vihkiä. Mutta sinänsä ihan sama, mähän en kuulu kirkkoon edes.
Mitä jos sun poika sanoisi isona olevansa homo ja tahtovansa rekisteröidä suhteen ja adoptoida lapsen?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Leni:

Mitä jos sun poika sanoisi isona olevansa homo ja tahtovansa rekisteröidä suhteen ja adoptoida lapsen?
Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.

vieras
Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.
Anteeksi, mutta mikä tekee naisesta paremman lapsen hoitajan kuin miehestä? Rinnat vai pillu?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi, mutta mikä tekee naisesta paremman lapsen hoitajan kuin miehestä? Rinnat vai pillu?
Ei ku mun mielestä lapsella kuuluu olla molemmat vanhemmat, ei muuta. Siis mikäli vain on mahdollista.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mirella:
Niin mitä sellaista puuttuu kahdelta mieheltä, jota mies-naisparilla lapsenhoidossa on? Miksi kaksi miestä ei voi antaa lapselle hyvää kotia/elämää?
Heillä ei ole antaa naisen mallia. Muuta varmaan ei puutu. On ihan luonnollinen seuraus, ettei kahdelle samaa sukupuolta olevalle synny lapsia toistensa kanssa.

papukaijan ruokottomat puheet
Ei ku mun mielestä lapsella kuuluu olla molemmat vanhemmat, ei muuta. Siis mikäli vain on mahdollista.
Voihan kaksi samaa sukupuoltakin olevaa olla persoonina hyvin erilaisia. Kaksi miestä, joista toinen lihaksikas betoniraudoittaja raksalla tai toinen balettitanssija... Tai sitten kaksi naista, joista toinen ajaa rekkaa ja kiroilee taukopaikoilla tukka pystyssä kuin mies ja toinen, joka myy stokkalla kosmetiikkaa pakkelit naamassa.

Eikö ole hieman pinnallista tuijottaa pelkkää värkkien mallia? :xmas: :xmas:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Voihan kaksi samaa sukupuoltakin olevaa olla persoonina hyvin erilaisia. Kaksi miestä, joista toinen lihaksikas betoniraudoittaja raksalla tai toinen balettitanssija... Tai sitten kaksi naista, joista toinen ajaa rekkaa ja kiroilee taukopaikoilla tukka pystyssä kuin mies ja toinen, joka myy stokkalla kosmetiikkaa pakkelit naamassa.

Eikö ole hieman pinnallista tuijottaa pelkkää värkkien mallia? :xmas: :xmas:
No en tiiä onko. Mutta mä en näitä puhu tai kerro, ellei joku vartavasten kysy.

Yhteistyössä