Ainakin ne, mitä olen palstalla nähnyt on kyllä ehdottomasti samasta ihmisestä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja minua mietityttää vielä rukoilijan kuvat. Ovatko ne kaikki edes samasta ihmisestä?
Itse en ole taas nähnyt niissä juuri mitään yhtäläisyyksiäAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ainakin ne, mitä olen palstalla nähnyt on kyllä ehdottomasti samasta ihmisestä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja minua mietityttää vielä rukoilijan kuvat. Ovatko ne kaikki edes samasta ihmisestä?
Ai? Ei sit varmaan olla nähty hänestä samoja kuvia tai jotain!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Itse en ole taas nähnyt niissä juuri mitään yhtäläisyyksiäAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ainakin ne, mitä olen palstalla nähnyt on kyllä ehdottomasti samasta ihmisestä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja minua mietityttää vielä rukoilijan kuvat. Ovatko ne kaikki edes samasta ihmisestä?
Mä peesailen.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ainakin ne, mitä olen palstalla nähnyt on kyllä ehdottomasti samasta ihmisestä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja minua mietityttää vielä rukoilijan kuvat. Ovatko ne kaikki edes samasta ihmisestä?
Oletkin sitten ensimmäinen ihminen joka näyttää joka kuvassa täysin eri ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja kaikki mun kuvat on musta. On varmaan aika ymmärrettävää, että ihminen näyttää eri kulmista erilaiselta, ellei ole täysin pallon muotoinen.
Hyvä huomio*hymyilee*Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja kaikki mun kuvat on musta. On varmaan aika ymmärrettävää, että ihminen näyttää eri kulmista erilaiselta, ellei ole täysin pallon muotoinen.
Miksi joku laittais eri ihmisten kuvia ominaan? jokainen, joka mut on joskus nähnyt, tunnistaa mut ihan helposti mun kuvista.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Oletkin sitten ensimmäinen ihminen joka näyttää joka kuvassa täysin eri ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja kaikki mun kuvat on musta. On varmaan aika ymmärrettävää, että ihminen näyttää eri kulmista erilaiselta, ellei ole täysin pallon muotoinen.
Mä en voi käsittää mikä ongelma noista rukoilijasirkan kuvista on tullut??Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Oletkin sitten ensimmäinen ihminen joka näyttää joka kuvassa täysin eri ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja kaikki mun kuvat on musta. On varmaan aika ymmärrettävää, että ihminen näyttää eri kulmista erilaiselta, ellei ole täysin pallon muotoinen.
Mitä jos sun poika sanoisi isona olevansa homo ja tahtovansa rekisteröidä suhteen ja adoptoida lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ai haluut? Mä en mielellään haluis vastata.
Mut koska on pakko ilmeisesti, niin musta se ei oo normaalia. Vähän niinku neppariki tarttee toimiakseen sen vastakappaleen, niin kuuluis olla mies ja nainen, että homma toimii. Ainakaan lapsii tämmösestä suhteesta ei tule (vaikka eihän niitä sillon ehkä kaivata myöskään).
Mulle ihan henkilökohtaisesti on se ja sama, että keneen kukakin rakastuu, ei se sinänsä mun elämää haittaa. En mä vaan sitä pidä normaalina, niinku en sitäkään, että joku leikkii ja maalaa kakalla tai että joku haluu amputoida terveen jalan.
Ja mun mielestä kirkon ei tarvii vihkiä. Mutta sinänsä ihan sama, mähän en kuulu kirkkoon edes.
Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.Alkuperäinen kirjoittaja Leni:Mitä jos sun poika sanoisi isona olevansa homo ja tahtovansa rekisteröidä suhteen ja adoptoida lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ai haluut? Mä en mielellään haluis vastata.
Mut koska on pakko ilmeisesti, niin musta se ei oo normaalia. Vähän niinku neppariki tarttee toimiakseen sen vastakappaleen, niin kuuluis olla mies ja nainen, että homma toimii. Ainakaan lapsii tämmösestä suhteesta ei tule (vaikka eihän niitä sillon ehkä kaivata myöskään).
Mulle ihan henkilökohtaisesti on se ja sama, että keneen kukakin rakastuu, ei se sinänsä mun elämää haittaa. En mä vaan sitä pidä normaalina, niinku en sitäkään, että joku leikkii ja maalaa kakalla tai että joku haluu amputoida terveen jalan.
Ja mun mielestä kirkon ei tarvii vihkiä. Mutta sinänsä ihan sama, mähän en kuulu kirkkoon edes.
Anteeksi, mutta mikä tekee naisesta paremman lapsen hoitajan kuin miehestä? Rinnat vai pillu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.
Ei ku mun mielestä lapsella kuuluu olla molemmat vanhemmat, ei muuta. Siis mikäli vain on mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta mikä tekee naisesta paremman lapsen hoitajan kuin miehestä? Rinnat vai pillu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.
Heillä ei ole antaa naisen mallia. Muuta varmaan ei puutu. On ihan luonnollinen seuraus, ettei kahdelle samaa sukupuolta olevalle synny lapsia toistensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Mirella:Niin mitä sellaista puuttuu kahdelta mieheltä, jota mies-naisparilla lapsenhoidossa on? Miksi kaksi miestä ei voi antaa lapselle hyvää kotia/elämää?
Voihan kaksi samaa sukupuoltakin olevaa olla persoonina hyvin erilaisia. Kaksi miestä, joista toinen lihaksikas betoniraudoittaja raksalla tai toinen balettitanssija... Tai sitten kaksi naista, joista toinen ajaa rekkaa ja kiroilee taukopaikoilla tukka pystyssä kuin mies ja toinen, joka myy stokkalla kosmetiikkaa pakkelit naamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ku mun mielestä lapsella kuuluu olla molemmat vanhemmat, ei muuta. Siis mikäli vain on mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta mikä tekee naisesta paremman lapsen hoitajan kuin miehestä? Rinnat vai pillu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.
No en tiiä onko. Mutta mä en näitä puhu tai kerro, ellei joku vartavasten kysy.Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Voihan kaksi samaa sukupuoltakin olevaa olla persoonina hyvin erilaisia. Kaksi miestä, joista toinen lihaksikas betoniraudoittaja raksalla tai toinen balettitanssija... Tai sitten kaksi naista, joista toinen ajaa rekkaa ja kiroilee taukopaikoilla tukka pystyssä kuin mies ja toinen, joka myy stokkalla kosmetiikkaa pakkelit naamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ku mun mielestä lapsella kuuluu olla molemmat vanhemmat, ei muuta. Siis mikäli vain on mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta mikä tekee naisesta paremman lapsen hoitajan kuin miehestä? Rinnat vai pillu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihmettelisin. Miettisin asiaa varmaan uudestaan. Poika on mulle rakas jokatapauksessa, mutta en ole sitä mieltä, että lapsia tarttee kuitenkaan hankkia kahden miehen.
Eikö ole hieman pinnallista tuijottaa pelkkää värkkien mallia? :xmas: :xmas: