Tähän pinoon kaikki, joilla ei ole arkkupöytää, vallilan verhoja, kynttiläkruuna, vaaleen haaleita ryijymattoja ja....

  • Viestiketjun aloittaja voi vee
  • Ensimmäinen viesti
:wave:

Meil on kyllä kattokruunu, mut se on musta jossa roikkuu punaiset lasipisarat...

Ryijymattokin löytyy, tai kaks, mut toinen vaan käytössä tällä hetkellä. Ne on punainen ja musta. Punainen on käytössä. Iso sohva on harmaa, verhot valkoiset. Musta sohvapöytä. Seinistä tulee tummat. Meillä on paljon valokuvia seinillä. Löytyy eläimistämme sekä kaikista rakkaista kuvia..

Mie en ees tiiä mikä on sisustuksessa IN nyt. Myö sisustetaan kotiamme semmoiseksi kuin itse tykkäämme ja mitä kivoja juttuja mistäkin löytyy...
 
beige mieli
Beigensävyiset seinät, sohvat yms. ovat kyllä kaikista käytännöllisimmät. Ihan jo senkin vuoksi, etteii tarvitse muuttaa koko sisustusta jos haluaa vaihdella värejä, koska beigen kanssa sopii mikä tahansa muu väri.

Periaatteessa siis beigelle pohjalle saisi todella värikkäitä koteja, jotka eivät kuitenkaan tunnu värien sekamelskalta (beigen ansiosta!). En tajua, miksi beige pohja yleensä johtaa sitten pliisuun yhdistelmään lisää beigeä, luonnonvalkoista, valkoista, harmaata ja "piristyksenä" vähän mustaa.
 
dfdf
Jäin kiinni Vallilan verhoista. Meillä on vanhempien makkarissa beigen aaltokuvioiset Vallilan sivuverhot.

Auts, ja se kynttiläkruunukin on, kun saatiin parri vuotta sitten joululahjaksi. Kertaakaan ei ole käytetty, kun sillle ei ole sopivaa paikkaan. Inhoan muutenkin kaikkea ylilmääräistä krääsää ja rompetta nurkissa. Tykkään selkeästä, modernista ja minimalistisesta ilmeestä.
 
Meiltä löytyy arkkupöytä, kynttiläkruunulamppu, kynttilälyhtyjäkin( koska olen aina niistä pitänyt; oli muotia tai ei ) ja sitten on se ryijymattokin, mutta vihreänä.Voin sadan prosentin varmuudella sanoa että toista samanlaista kotia ei löydy ja meidän on persoonallinen;)
 
"shihtzu"
Noista seinien väreistä, niin mulla ei ole beigeä seinää kyllä missään huoneessa, olkkarisa on harmahtavan ruskea, yhdessä huoneessa kellertävän oranssi ja keittiössä ja ruokahuoneessa maitokahvi, jota jotkut varmaan beigeksi väittäisivätkin. Itse valitsin värit, jotka miellyttivät eniten omaa silmää, minua kun ei todellakaan kiinnosta minkäväriset on muiden ihmisten kodeissa seinät.
 
dfdfdf
Pajukorien kohdalla narahdin. Kulmasohva on meillä Askosta, aika läheltä meni sekin.

Mutta edelleen haluan tietää, mitä se persoonallisuus on. Että jos tykkää valloilla olevasta sisustusmuodista, ei ole persoonallinen.
Vastasit omaan kysymykseesi, noin se on. Mutta tottakai jokainen on ihan itse halunnut juuri ne tällähetkellä mainostettavat tuotteet. Pätee muihinkin tuotteisiin/palveluihin/ideologioihin jne.
 
"jjj"
Heh heh, meiltä löytyy nuo kaikki, paitsi noita ärsyttäviä tekstejä sisältäviä purnukoita.... ja hyvältä näyttää.
Enkä kyllä ole kellään tuttavallani nähnyt samanlaista sisustusta kuin meillä, vaikka joitain samantyyppisiä juttuja joillain on, joten ei tuo tiettyjen merkkien suosiminen tarkoita sitä, etteikö silti pystyisi toteuttamaan omannäköisensä sisutuksen.
 
.............
Mutta jos lähtee etsimällä etsimään jotain erikoista, ettei olisi sitä samanlaista, ei sekään ole persoonallista. Sekin on massaa.
Ei se kyllä massaa ole. Yhtä turhamaista kuin pakonomainen trendien seuraaminen, totta kai. Mutta massa on massaa ja erikoisuudentavoittelu erikoisuudentavoittelua. Kaksi eri juttua, vaikka ärsyttäviä kumpikin...
 
ikkunanpoka
"hah"
voi sääli. Sekö sitte persoonallista on jos ei ole MITÄÄN noista? Jos on yhtä, ei ole persoonallinen? Oisko 80-luvun tyylinen sisustus persoonallinen? Voisko ap laittaa kuvia omasta kodistaan?
 
"Neith"
no meillä ei ole muuta kuin musta lankamatto (oletan että se nyt on sitten sellainen ryijymatto?)
ja ulkona on lyhtyjä kun pidän kynttilänvalosta enemmän kuin ledi ulkovaloista.
 
"Neith"
niin ja onhan meillä niitä peltipurkkeja tekstillä.. kahvi,tee,sokeri. koska ovat kaikki samassa kaapissa niin on kätevää että tietää mitä samanlaisissa purkeissa on :D
sitten on leipälaatikko ja lääkelaatikko x2 nekin peltisiä ja niissä lukee mitä ne sisältää
 
...typeriä ranskan- tai englanninkielisiä tekstejä ihme pikku purnukoissa, seinälle ripustettuina jotain vanhoja ikkunanpokia, jotka uudelleen maalattu, pajukoreja, ikean kulmasohvaa, kynttilälyhtyjä...
'
Onko enää olemassa ihmisiä joiden koti ei näytä täsmälleen samalta kuin naapurin koti? Onko olemassa värikkäitä koteja, joiden lattioilla on muutakin kuin iänikuisia beigejä ryijymattoja ja seinillä muutakin kuin niitä merkillisiä tekstitauluja? Tuttavapiirinii lukeutuu useita perheitä, suurin osa pienituloisia tai keskiluokkaisia, ja heillä kaikilla on tämä sama tyyli. Jokatoisella on niitä halvatun tekstitauluja, neljä on ripustanut ikkunanpokat seinälleen muka ah niin uusromanttisena ja trendikkäänä. Eikö ihmisillä ole enää omia aivoja? tuskinpa kaikki voivat ihan samanlaisesta pitää, tarttee ostaa kun naapurillakin on.

Ilmoittautukaa!!!
No meillä ei oo mitään noista eikä tuukkaan. Tai on ryijymatto mutta se on viininpunainen :D Mä oon miettiny tuota samaa kuin sä ap, tuntuu että kaikki kodit on nykyään sisutettu samalla tyylillä ja ihan periaatteestakaan en sisusta sillä lailla kuin muut. Mitä vallilan verhoihin niin mun mielestä ne kuosit on järkkyjä, en huolisi ikinä sellaisia. Samoin marimekon unikko-kuosi yms :x en vaan voi sietää niitä. Mun mielestä se on rumia.
 

Yhteistyössä