Tähän pinoon kaikki, joilla ei ole arkkupöytää, vallilan verhoja, kynttiläkruuna, vaaleen haaleita ryijymattoja ja....

  • Viestiketjun aloittaja voi vee
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No meillä ei oo mitään noista eikä tuukkaan. Tai on ryijymatto mutta se on viininpunainen :D Mä oon miettiny tuota samaa kuin sä ap, tuntuu että kaikki kodit on nykyään sisutettu samalla tyylillä ja ihan periaatteestakaan en sisusta sillä lailla kuin muut. Mitä vallilan verhoihin niin mun mielestä ne kuosit on järkkyjä, en huolisi ikinä sellaisia. Samoin marimekon unikko-kuosi yms :x en vaan voi sietää niitä. Mun mielestä se on rumia.
No tiedokses vaan että unikko on jo ihan out, eli sopii sitten varmaan sulle ku nenä päähän! :)
 
dsfgsgdf
[QUOTE="Neith";25033634]niin ja onhan meillä niitä peltipurkkeja tekstillä.. kahvi,tee,sokeri. koska ovat kaikki samassa kaapissa niin on kätevää että tietää mitä samanlaisissa purkeissa on :D
sitten on leipälaatikko ja lääkelaatikko x2 nekin peltisiä ja niissä lukee mitä ne sisältää[/QUOTE]

Miksi teillä on kaksi lääkekaappia. Oletteko sairaita?
 
.....................
Massa seuraa erikoisuuksientavoittelijoita. Jolloin niistä erikoisuuksista tulee taas massaa.
Jolloin erikoisuudentavoittelijat ovat jo siirtyneet ihan eri juttuihin... ;)

Tavallaan olisi hienoa olla aina askeleen edellä, mutta en tiedä jaksaisiko tuollaista tyyleillä leikkimistä pidemmän päälle. Materialismi on pohjimmiltaan todella väsyttävää, ja sitähän se on, kun pitää jatkuvasti olla kämppä uusiutumassa ettei vaan ole samaa kuin naapurilla...
 
sdfgsdfg
Jolloin erikoisuudentavoittelijat ovat jo siirtyneet ihan eri juttuihin... ;)

Tavallaan olisi hienoa olla aina askeleen edellä, mutta en tiedä jaksaisiko tuollaista tyyleillä leikkimistä pidemmän päälle. Materialismi on pohjimmiltaan todella väsyttävää, ja sitähän se on, kun pitää jatkuvasti olla kämppä uusiutumassa ettei vaan ole samaa kuin naapurilla...
Tai, että olisi sitä samaa kuin naapurilla, ystävillä, sukulaisilla jne.

Marketeista on helppo ostaa ja ne myös mainostavat eniten. Ei tavallisella ihmisellä ole aikaa keksiä ja ottaa selvää. Kuvaston selaaminen naapurin sohvankuva vielä mielessä, saa aikaan haluan ton, reaktion. Niistä kuudesta vaihtoehdosta. No, onhan sekin itse valittu, ja varmasti hyvinkin persoonallinen.
 
[QUOTE="vieras";25034029]No tiedokses vaan että unikko on jo ihan out, eli sopii sitten varmaan sulle ku nenä päähän! :)[/QUOTE]

No mulle on ihan se ja sama onko se in tai out, joka tapauksessa se on ruma.
 
[QUOTE="hmmm";25034873]Kyllä se kieltämättä vie sitä persoonallisuutta asialta jos sitä samaa on kaikilla. Vai onko kivaa myöntää olevansa persoona, joka sulautuu massaan?[/QUOTE]

Mitä vikaa on massaan sulautumisessa, jos vain itse on tyytyväinen kotiinsa? Ja oikeasti, pitäisikö olla tykkäämättä jostain vaikka väkisin, ettei olisi sitä pelättyä, inhottua, ylenkatsottua massaa?




Kun viime kevättalvella etsittiin uutta kotia, tuli selattua varmaan satoja netti-ilmoituksia ja käytyä hyvin, hyvin monissa näytöissä. Aika samantyylisiä olivat kodit, kyllä, mutta mitä sitten? Toisaalta oli Ikean sohvaa ja Photos-laatikoita, toisaalta taas männyn väristä ysäriä.

Persoonallisuutta, jos sillä sitten tarkoitetaan ainoastaan erilaisuutta, ei juuri näkynyt. Tehosteseiniä kyllä ja harmaita saunoja. Mutta jos niistä itse pitää, ei millään muulla ole väliä.
 
iu
Mielenkiintoista, miten voi olla ensin edelläkävijä, sitten massaa ja lopulta menneisyyteen jämähtänyt reliikki (ja aikanaan taas edelläkävijä jne...), jos vain sitkeästi noudattaa omaa makuaan (tämä edellyttäen tietysti, ettei tuo maku paljoa muutu vuosikymmenien kuluessa). :D
 
tytönjapoikienmamma
Meillä on noista joku juttu...Mutta tykkään sellaisesta hieman crossover tyylistä, missä jännästi yhdistellään joitakin juttuja, kuitenkin harmoonisuus säilyy. En pidä liiasta tavarasta, vaan selkydestä ja käytännöllisyydestä. Meillä on kattokruunu, olohuoneemme vaatii sitä suorastaan. Ja keittiössä on yksi purkki, missä lukee bread, tai latikko pikemminkin.
 
Tähän pinoon kaikki, joilla ei ole arkkupöytää, vallilan verhoja, kynttiläkruuna, vaaleen haaleita ryijymattoja ja....

...typeriä ranskan- tai englanninkielisiä tekstejä ihme pikku purnukoissa, seinälle ripustettuina jotain vanhoja ikkunanpokia, jotka uudelleen maalattu, pajukoreja, ikean kulmasohvaa, kynttilälyhtyjä...



Ei löydy mitään noista. Vaan siltikin mein sisustus on tylsääkin tylsempi väliaikaisratkaisu. Tai sitä se on ollut jo vuodesta 2007 kun Suomeen muutettiin, ihan vain väliaikaisesti.
 
"vieras"
Ai miksi pitäis olla persoonallinen? Jos vaan sattuu tykkäämään samoista asioista sisustaessa kuin useammat, niin sinunko takia pitäis olla persoonallinen ja sisustaa aivan toisella tavalla kun itse haluaa?

Ja mitä hienoa siinä persoonallisuudessa on? Nykyään aivan liian ylikorostettua!
 
"vieras"
Minusta on aika tyhmää, kun jotkut tulee vaan sanomaan tolleen että esimerkiksi kaikki vallilan verhokankaat on rumia. Jotenkin tuntuu, jotta ovat ehkä kerran elämässään nähneet vain yhden jonkun tosi kirjavan kankaan kyseiseltä merkiltä, ja sen mukaan olettaa kaikkien kankaiden olevan samanlaisia. Esimerkiksi vallilallakin on monen tyyppisiä kankaita.. ihan tavallisiakin. Ei kaikkien tarvitsekkaan pitää kaikesta, mutta menisivätkö ihmiset esimerkiksi parhaalle ystävälleen sanomaan suoraan että hyi saat*** kun sulla on rumat verhot, jos se ystävä esimerkiksi pitää todella paljon niistä. Itse en ainakaan menisi turhan takia pahoittamaan mielta ja rupeamaan riitaa haastamaan. Sanoisin ystävällisesti, ettei kyseinen kuosi ole oikein mieleeni. Samoin täällä keskustelupalstoillakin sitten. Asian voisi esittää vähemmänkin tyrmäävästi ja yleistävästi.
 
"Vieras"
No, meiltä löytyy paljonkin noita juttuja! :) Ja oon tosi tyytyväinen meidän kotiin. Seinällä on kahdetkin ikkunanpokat ja kulmasohvakin löytyy, tosin ei Ikean. Kynttiläkruunu on kohta 20 vuotta vanha.. Mä vaan tykkään vaaleasta sisustuksesta, oon aina tykänny. Ehkä tarttis ruveta muuttamaan omaa mieltymystään, ettei menis massan mukana... Meillä ei huonekalut vaihdu kauhean usein, joten on kiva, että ne ovat suht pliisuja. Niihin on sitten helpompi yhdistää muita värejä, jos siltä tuntuu. Valkoisen kanssa meillä on vaaleanpunaista ja tumman ruskeaa. Ihan kauhistuttavaa! ;) Lapset ovat saaneet jokainen valita omaan huoneeseensa oman värin. Löytyy violetti huone, vihreä huone ja pinkki huone. Keittiöstä löytyy pirttipöytä, joka ei tainnut mennä ihan samaan kategoriaan näiden muiden juttujen kanssa. :) Eiköhän se ole pääasia, että jokainen viihtyy omassa kodissaan ja saa siellä rentoutua. Mulle on ihan sama, että minkälaista naapurissa on. Jokaisella on kuitenkin se omanlaisensa tapa sisustaa, vaikka nuo kaikki löytyiskin! En usko, että löytyy kahta täysin samanlaista kotia mistään. Onhan ne huoneetkin jo erimallisia ja erilaisia. Joku tykkää väreistä ja joku valkoisesta. Eikös se ole vaan hyvä juttu!?
 

Yhteistyössä