Joo no vaalea karvalankamatto ja ikkunapoka löytyy, mutta ei meillä mun mielestä näytä yhtään samalta kuin naapurissa. Tiedä sitten.
Sellaiset vanhat ruutuikkunapokat, tulevat mulla ns. taulunkehyksiksi. Toinen sisustuselementti joka pitäisi tehdä on heinäseipäistä sisustustikkaat.Alkuperäinen kirjoittaja mitkä hiton ikkunanpokat;25026152:laittaako joku oikeesti jotain ikkunanpokia seinälle? repeisin varmaan ihan täysin jos sellaisen näkisin, ovat varmaan rumat
No helpotuksen huokaus, koska irtoteetä siinä säilyttelenAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25026177:Riippuu miten suhtaudut tuohon tekstiin: jos se on elämänohje, niin kuulut ap:n mollaamaan kastiin, jos säilytät siellä teetä, niin kaikki on ok.
Ja mä muistin, että mulla on 3 Indian bazaarin lyhtyä makkarin ikkunalla. Joten en kuulukaan tähän pinoon.Voi eiii, mä olisin niin kovasti halunnut osallistua tähän mutta mullahan on yks kynttilälyhty parvekkeen pöydällä :'(
Olet todennäköisesti junttiAlkuperäinen kirjoittaja meillä:;25026315:Meillä on mustat ja valkoiset pitsiverhot, mustat räsymatot punaisilla raidoilla. Mustat kissojen raatelemat nahkasohvat. ATK-taso ja tv-taso vaaleaa "puuta". Punainen IKEAN kirjahylly. Ruokapöytä vaaleaa lasia, tuolit mustat metallijaloilla. Punainen syöttötuoli. Seinällä kello, samuraimiekka, taistelukirveet (tai mitä lie, mies tietänee paremmin), sekä kuvakollaasi 1-vuotiaasta lapsestamme. Muuten on ihan tyhjää.. Punamustat rattaatkin nököttää tuossa. Tässä siis meidän olkkari/avoin keittiö/eteinen.
Makkarissa mustat pitsiverhot. Jenkkiparisänky ja lapsella runkopatjasänky, nämä vierekkäin. samaan huoneeseen on ahdettu kaksi IKEAn valkoista lipastoa joista toinen on täynnä lapsen vaatteita, toinen kaikkee kamaa (melkein kaikki slä on siellä). Mattoa huoneessa ei ole.
Mä tykkään mustasta, valkoisesta ja punaisesta, mutta lasipöytää inhoan! Lipastot oli edullisia ja tosi käytännöllisiä.