Tableteista jotain tietävät??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
Olen ostamassa koulua varten tablettia...koulu on englanniksi ja huomasin , että samsung galaxy tab 3 on joku s translater?!? Onko hyvä??

Ja sitten saako jonkinlaista kääntäjää applen i pad miniin?? Esim jostain app storesta?
 
Onhan niitä käännösohjelmia. Google translatenkin saa app storesta. Myös maksullisia sanakirjoja on pilvin pimein. Panostaisin myös kieliopintoihin tabletin ohella.
 
iPadiani en vaihtaisi koskaan mihinkään muuhun. :)
Siihen kun saa ohjelmat, jotka tukee microsoft officea ja muita, Googlen translatorilla olen pärjännyt mainiosti, mutta en sitä juurikaan tarvitse.
Tämä oli ainoa käteensopiva laite, ei natise eikä nitise ja onhan iPad tablettiten edelläkävijä siten, että on kauemmin tehnyt niitä markkinoille kun muut kumppanit.
Suosittelen!
 

Yhteistyössä