Taas yksi esimerkki lisää siitä kuinka Sanna Marinin vihervasemmistolainen hallitus haluaa hankaloittaa ihmisten elämää

Sehän on hyvä jos nopeusrajoituksia saadaan alemmas.
Millä tavoin hyvä? Autojen hidas eteneminen ainakin lisää kaupunkipäästöjä ja turvallisuuteenkaan en usko tuolla olevan vaikutusta. Hallituksen politiikkanahan on kiusata autoilijoita niin, ettei porukka liikkuisi autoilla. Mutta tajuamatta jää, ettei jostain Tuusulasta tulla sporalla tai pyöräillen Helsingin keskustaan töihin. Tukisivat vain vahvemmin sitä sähköautoilua, jos kaupunkisaasteet on se tekosyy. Todellinen syy onkin perus vihervasemmistolainen kateus.
 
vierailija
Käytännössä uudella nopeusrajoitusehdolla voitaisiin myös edistää esimerkiksi pyöräilyn ja julkisen liikenteen nopeuskilpailukykyä suhteessa henkilöautoliikenteeseen.

Voitaisiinkohan juoksukilpailuissakin laittaa etiopialaisille painot nilkkoihin ja sillä tavalla edistää suomalaisten juoksijoiden nopeuskilpailukykyä?
 
vierailija
Millä tavoin hyvä? Autojen hidas eteneminen ainakin lisää kaupunkipäästöjä ja turvallisuuteenkaan en usko tuolla olevan vaikutusta. Hallituksen politiikkanahan on kiusata autoilijoita niin, ettei porukka liikkuisi autoilla. Mutta tajuamatta jää, ettei jostain Tuusulasta tulla sporalla tai pyöräillen Helsingin keskustaan töihin. Tukisivat vain vahvemmin sitä sähköautoilua, jos kaupunkisaasteet on se tekosyy. Todellinen syy onkin perus vihervasemmistolainen kateus.
Tuleeko Tuusulanväylälle siis 30 km/h -nopeusrajoitus?
 
vierailija

Kiusaa kiusan päälle on vihervasemmiston perusprinsiippi.

Siis tekevät kaiken hankaloittaakseen ihmisten elämää.

Nämä heidän aikaansaamat koronarajoitukset ovat mittaluokassaan pöyristyttävät. On selvää että rajoitukset estävät pandemia leviämisen ja rajoitteet saaneet tilanteen hyväksi, mutta kulttuuriväkeä kohdeltu törkeällä tavalla vaikka esim teattereissa pystyy hyvin järjestämään turvavälit ja järjestettiinkin ennen täyssulkua. Ravintolat kuitenkin avattiin ja "pelastettiin "mutta ei kulttuuriväen työpaikkoja samoilla ehdoilla.

Ja nämä vaalit ovat VEROVAALIT. Äänestä demareita vihreitä ja vasureita, varmaa että verot nousevat ja autoilijoiden elämä kallistuu entistä enemmän. Valvova koneisto keksii varmasti muutakin kansalaisten kontrolloimiseksi.

Marin on Kiurun kanssa demarien äärivasenta laitaa ja sen kyllä huomaa.

Ja mitä tulee vihreisiin, moni nuori ei tiedä että heillä on taistolaisaate taustalla ja sielläkin ollaan vahvasti vasemmalla. Ikävää on se että heillä on tapana kuitenkin yhteistä rahaa eli verorahoja törsätä mielin määrin ja talousosaaminen on todella lastenkengissä.

Helsingissä ainoat jörkevöt kuntavaalipuolueet ovat kokoomus, LiikeNyt, Kepu, KD ja Ympäristöpuolue(uusi). Vihreät ja Demarit tuhoavat autonomisen liikkumisen. Autoilija on Hesassa kuin rikollinen.

Invataksin kuljettaja Hesasta
 
Niin saadaan tosi huonot olot pyöräilijöille ja julkisen liikenteen käyttäjille?
Näytätkö minulle sen ensimmäisenkin puheenvuoron, missä perussuomalaiset ovat olleet ajamassa polkupyöryyn veroja verojen päälle tai muuttaneet pyöräteitä autoteiksi? Siis mallit mitä vihervasemmisto käyttää autoilijoita vastaan. Eli aika ontuva tuo argumenttisi.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
"Kannatuksemme [perussuomalaiset] työväestön keskuudessa nousi merkittävästi SDP:n epätoivoisista hyökkäyksistä huolimatta ja on nyt 33,5 % (+ 3,2 %yks). Eli tasapainoinen molemmille työmarkkinaosapuolille suunnattu viestimme on ymmärretty oikein. Perussuomalaiselle olennaisinta on yrityksen ja työntekijän välinen reilu tasapaino. Se, että suomalaiset työpaikat säilyvät ja kasvat. Ja, että jokainen tulee palkallaan toimeen ja elättää perheensä. Yritysten tuottavuus ja kilpailukyky paranee; yritysten palkanmaksukyky ei riipu tuotannon määrän vaan tuotannon arvon kasvusta"
 
vierailija
Näytätkö minulle sen ensimmäisenkin puheenvuoron, missä perussuomalaiset ovat olleet ajamassa polkupyöryyn veroja verojen päälle tai muuttaneet pyöräteitä autoteiksi? Siis mallit mitä vihervasemmisto käyttää autoilijoita vastaan. Eli aika ontuva tuo argumenttisi.
Persuille ilmeisesti hyvät pyöräilyolot ovat sitä, että jonnekin on asennettu pyörätien kylttejä. Helsingin Hämeentien pyöräilyolotkin olisi varmasti "korjattu" asentamalla jalkakäytävien päihin pyörätien kyltit, jos persut olisivat saaneet päättää.
 
vierailija
Hämeentiellä oli loistavat pyöräilyolosuhteet. Ongelmana vain se, että pyöräilijät eivät kykene ajamaan muun liikenteen rytmissä. Toisaalta näille oli hyvä pyöräinfra Sörnäisten rantatiellä.
 
vierailija
Hämeentiellä oli loistavat pyöräilyolosuhteet. Ongelmana vain se, että pyöräilijät eivät kykene ajamaan muun liikenteen rytmissä. Toisaalta näille oli hyvä pyöräinfra Sörnäisten rantatiellä.
Tosi kumma joo, ettei pyöräilijä pysty ajamaan läheskään yhtä kovaa kuin bussi. Tai että pyöräilijä ei tykkää, kun bussi ajaa puolen metrin päästä ohi.
 

Yhteistyössä