taas uusi "vanhus" kuumeilee

:hug: Lohtuhalaus Pikkumyylle, olen todella pahoillani. Tiedän miltä tuntuu, kun käy noin, olen kokenut saman. Olen taustalla lukenut tarinaasi ja se oli kuin unta, uusi rakkaus, häät ja vauva....miksei tarinat ikinä voi päättyä onnellisesti..

Kaikkea hyvää ja voimia jaksaa tämän läpi, myös miehellesi. :hug:
 
Rouva Pikkumyy perheineen :hug: :heart: olen niin pahoillani.... Voimia ja jaksamista sitä toivoo teille varmasti kaikki tässä palstailleet.
Pieni Tiuhti-Viuhti on nyt pienenä enkelinä pilven reunalla, teille loppuelämäksi suojelusenkelinä.
:heart: :heart: :heart:
t. Rosaeh
 
Syvä osanottoni!

Vaikeata näitä asioita on ymmärtää saatika hyväksyä...

Toivon teille kaikkea hyvää tulevaisuuteen ja rutkasti onnea matkaan uuteen yritykseen mikäli sellaiseen päädytte!

Olen todella surullinen puolestanne... toivoin niin, että kaikki menisi sittenkin hyvin. Mutta kuten totesitkin, parempi näin kuin että joutuisi itse päättämään...

Välillä omakin usko ja toivo on kovalla koetuksella. En tiedä jaksanko enää yrittää, tai uskallanko. Tämä on rankkaa vaikka aikaisilla viikoillakin kesken menisi, syystä tai toisesta. Kuitenkin sitä ''elää'' jo tulevaisuudessa heti alkuraskaudessa, ainakin minä.

Onnea kaikille matkaan!
 
Kuinka ikävää olikaan lukea tapahtuneesta. Minä menin Taysiin 8:15. Saatiin odotella tunti, ennenkuin pääsin lääkärin vastaanotolle. Meinasin pyörtyä siinä selällä maatessani ja kamala tuskahiki nousi kasvoille siinä vaan ultratessa. Hoitaja haki minulle mehua ja huono-olo meni ohitse. Tutkimuspöydällä maatessani ajattelin rouva pikku myytä, että suunnilleen samaan aikaan ollaan tutkimuksissa ja jännätään! Lapsivesipunktion otto tuntui ilkeältä. Ei kuitenkaan sattunut. Tämä päivä on sitten ihan lepoa. Ei saa tehdä mitään. 3-4 viikkoa menee tulosten valmistumiseen. Nyt en edes osaa jännittää ollenkaan, luettuani rouva pikku myyn kirjoituksen. Aika menetti merkityksensä. Itkin kun luin kirjoitusta. Miksi? Sitä varmaan miettii moni muukin. Se varmaan on hyvä, ettei itse tarvinnut tehdä päätöstä, jos tulos olisi ollut epänormaali. Tiuhti-Viuhti ei kai sitten ollut tarpeeksi vahva jaksaakseen jatkaa kamppailua syntymisestä. Hän on nyt pieni enkeli-vauva ja kulkee muistoissa mukana, niin myös meidän kaikkien, jotka seurasimme teidän yhteistä taivalta. Olen niin pahoillani ja surullinen. Kunpa voisi jotenkin auttaa ja lohduttaa :hug: Toivon voimia teidän perheelle jaksaa vaikeiden aikojen keskellä. Oikeastaan ei löydy mitään sanoja, millä voisi lohduttaa tai kertoa miltä itsestä tuntuu. Minulla on sisälläni suuri tyhjä aukko. :heart:
 
Samoin täältä pahoitteluni Rva Pikkumyylle. Olen seurannut valoisaa ja myönteistä kirjoitteluasi, vaikka en ole täällä kovasti kirjoitellutkaan viime aikoina. Raskauskin näkyy jo tuossa vaiheessa ja on riipaisevaa luopua odotuksesta. Ei auta kuin surra tämä juttu ja suunnata katse tulevaisuuteen. Näin se elämä menee. Tunnut niin valoisalta ihmiseltä, etten usko Sinun läpeensä masentuvan tästä asiasta vaan osaat olla kiitollinen siitä, ettei tarvinnut ratkaista itse asiaa ja voit olla iloinen siitä, että ylipäätään pystyt tulemaan raskaaksi.
 
Myötätunnosta, osanotosta ja ihanista ajatuksistanne! :hug: :flower:

Kävelin pitkän sauvakävelylenkin, se meni hyvin, mutta kotiin tullessani tuli kylmä hiki ja sydän pompotti varman yli 100krt min, liika rasitus varmaan, kun se lääkekin nyt tekee tekojaan.

Miehen kanssa olemme puhuneet, että kuitenkin kun näin kävi parempi,että raskauden tässä vaiheessa,kuin että esim 20vklla tai loppuraskaudessa tai jo vauvan synnyttyä! :ashamed:

Kyllä tästä selvitään, kunhan sairaalareissu ja aikaa on mennyt! :heart:

Ullukka ,ihana , että sinulla asiat sujuivat punktiossa! :hug: :flower:
Sydämestäni toivon kaikille kaikkea hyvää Odotuksissa, vauvahaaveiluissa ja yleensä elämässä! :heart:

Elämä on pieniä ihmeitä täynnä, välistä myös surullisia, mutta useimmiten iloisia! Nauttikaamme niistä! :heart:

Tulen seuraamaan tätä palstaa joka tapauksessa!

Heippaterveisin! Rva Pikkumyy ja (Tiuhti-Viuhti),lisään nyt vielä, koska häntä kannan vielä sisälläni! :heart:
 
En tiedä mitä sanoisin, kuin että olen tosi pahoillani puolestanne! :hug: Kuten sanoit, elämä on ihmeitä täynnä, kuka tietää, että jossain vaiheessa saamme taas positiivisia uutisia samana päivänä... Voimia surutyöhön :hug:
 
Pakko kysyä vaikka tämän palstan väki, allekirjoittanut mukaanlukien, on ollut alamaissa Rouva Pikkumyyn uutisten johdosta. Anteeksi :ashamed:
Kun teitä jo vauvautuneita ja kokeneita :heart: on kuitenkin täällä. Mulla tuli tunti sitten ihan pikkasen sellaista vaaleanruskehtavaa, liman näköistä ... Oiskohan se nyt sitä? Ja tuntuu tulevan joka pyyhkäisyllä...
Viime yö oli kamalan levoton, heräsin kaksi kertaa hiestä märkänä.... Suppailuja oli enemmän marras-joulukuussa, nyt on ollut vähän vähäisempää, kipeitä ei ollenkaan. Ja nyt ei ainakaan supistele.

t. Rosaeh + Pikkunen 38+2
 
Huomenta!

...ja kyllä se 'sitä' saattaa enteillä! Äläkä pyytele anteeksi, iloiset uutiset tasapainottavat elämää. Niitä on IHANA aina kuulla ja lukea! Itselläni tosin ei synnytys enteillyt mitenkään vaan onneksi meni vedet - onneksi sen puoleen, ettei tarvinnut miettiä lähteäkö vai ei... se pelotti varmaan eniten itseäni, etten ymmärrä lähteä ajoissa.

Onnea matkaan!
 
Hei, jännittyneenä luin aamuisia tuntemuksiasi. Minulla alkoi nimenomaan samallatavalla, kun poikamme synnytys läheni 1v4kk sitten. Vuorokauden verran limaa ja rusehtavaa, hieman veristä vuotoa. Sitten alkoivatkin selkäkivut ja supistelu.. Lepää nyt ja kerää voimia mullistavaan kokemukseen! onnenpotkuja matkaan!

serufiia ja tyttönen 23+5
 
Kiitos serufiia! :hug: :flower:
Onnea Roseahille synnytykseen, jos alkaa lähiaikoina! :flower:

Olin kävelemässä taas pitkän lenkin :heart:

Onneksi, tai vahingossa kävi ilmi, kun mieheni eilen sanoi illalla, pitäisiköhän hänen ottaa vapaata perjantaiksi ja olla mukanani sairaalassa..vastasin, ettei sinne varmaan sovi tulla, kun muitakin samassa tilanteessa olevia ja kipuja ym.

Sitten asia jäi vaivaamaan minua ja laitoin tuonne keskenmeno puolelle juttua asiasta, kävikin ilmi,että mies yleensä on mukana! Soitin aamulla TYKS:iin varmistin asian osastolta, ihana kätilö vastasi puhelimeen, sanoen:Ilman muuta mies on tervetullut ja toivottava mukaan, jos vain suinkin mahdollista,että pääsee mukaan! :heart:
Soitin miehelle töihin ja ilmoitin, että hänen pitäisikin tulla mukaan, jos vain vielä itse haluaa! :heart: Eli hän ilmoittaa töissä, että on poissa huomisen pvn ja tulee mukaani! :heart:

Voikaa kaikki hyvin ja Onnea jokaiseen päivään! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy ja (Tiuhti-Viuhti-enkeli) :heart:
 
Ihanaa, että miehesi pääsee mukaan! Hänestä on varmasti paljon tukea sinulle, erityisesti henkisesti. Kun minulle tehtiin lääkeellinen tyhjennys tuulimunan takia, mieheni ei päässyt sairaalaan työnsä takia, mutta hyvä naisystävä oli mukana. Hänen kanssaan oli mukava jutella, kävimme kävelylläkin ensimmäisen lääkeannoksen jälkeen, kun minulla ei ollut kipuja.

Pääsin kotiin joskus neljän aikaan ja suurin osa vuotoa tuli kotona illalla. Empaattinen miehenikin tuli pian töistä kotiin kovissa vatsakivuissa!! ja oli siten ihan omakohtaisesti mukana tapahtumassa ;)
Tuon illan jälkeen hänen oli paljon helpompi puhua asiasta, pettymyksestäkin ja lohdutimme toisiamme. Tuntuu, että yhteinen tunne-elämämme tuon ikävän tapahtuman jälkeen on syventynyt, paremmin ymmärrämme toisiamme ja osaamme ottaa toisemme huomioon.

Varmasti tekin voitte jonkin ajan kuluttua nähdä asian vaikuttaneen myös jotenkin positiivisesti elämäänne - vaikka pettymys ja suru ovat nyt päällimmäisinä.

Luottavaista mieltä tulevaisuudelle ja paljon voimia lähipäiviin!
:heart: :heart: :heart:

hillevi
 
http://keskustelu.kaksplus.fi/t867743,425#
:hug:
....syvä osanottoni minultakin menetyksenne johdosta! Olet todella positiivinen henki tällä palstalla ja mukana monen ihmisen odotuksissa, toiveissa ja pettymyksissä. Kaikki varmasti elimme mukana odotuksessakin ja nyt sitten olemme jännittäneet ultria ja toivoneet parasta. Hyvin surullinen olo puolestasi!
Samalla tulee omat keskenmenot mieleen ja miten rankalta ne tuntuivatkaan. Ensimmäinen keskenmenoni oli järkyttävin ja paljon pidemmällä kuin seuraavat kuusi, jotka olivat kaikki alkuraskauden keskenmenoja viikoilla 6-8. Mieheni asui vielä Montrealissa silloin ja se oli onnellinen vahinko lähes tasan kolme vuotta sitten. En osannut ollenkaan pelätä keskenmenoa ja en ollut koskaan sellaista nuorena kokenut. Me ehdimme jo suunnittelemaan ja nopeuttamaan mieheni muuttoa Suomeen. Ostin uuden asunnon, jossa olisi oma huone vauvalle ja järjestelin muuttoa ja vanhan asunnon myymistä. Samaan aikaan näin lehdessä ilmoituksen unelmieni työpaikasta(jossa nykyään olen) ja lähetin oman hakemukseni sinne, vaikka arvelin, etten tietenkään raskaana voisi uutta työpaikkaa ottaa vastaan jos valituksi tulisin. Muistan päivän, jolloin sitten menin työhaastatteluun, siihen oli kutsuttu kolme hakijaa. Olin aivan ihastunut kauniiseen miljöösen ja työpaikan ilmapiirin ja haastattelu meni hienosti. Kuitenkin tiesin, etten varmasti voisi työtä ottaa vastaan. Haastattelun jälkeen minulle sanottiin, että muutama viikko menee päätökseen. Menin kotiin vanhan työpaikkani kautta ja rohkaistuin kertomaan raskaudestani työkaverille. Läheiset ystävät siitä jo tiesivätkin. Junamatkalla kotiin alkoi yhtäkkiä kovat mahakivut ja olo tuli hieman levottomaksi. Kotona samat kivut jatkuivat ja illalla olikin kiinteistövälittäjä kotona ja allekirjoittelin kauppakirjoja ja papereita ja mahaan sattui koko ajan. Yritin olla ajattelematta asiaa, mutta sitten aloin selailemaan keskenmenon oireita netistä, minulla oli selvät supistukset. Ensimmäinen tuhru vessapaperissa oli hirveä shokki ja sitten alkoi järkyttävä vuoto, jota kesti koko yön mahakipuineen. Koko yön makasin vessassa puhelimen kanssa ja puhuin mieheni kanssa, joka oli kaukana Montrealissa. Aamulla menin sitten sairaalaan taksilla ja sain siellä hoitoa, mutta ahdistavaa oli tunteja maata yksin sängyssä vaikkakin verhojen takana. Olo oli järkyttävä ja todella yksinäinen ja sairaalassa ahdistavinta oli nähdä vauvoja äiteineen. Kaikki tuntui epätodelliselta. Kun sitten sairaalasta lähdin bussilla itsekseni kotiin katsoin ihmisiä ja liikennettä jonkinlaisen harson läpi, en jotenkin ollut vielä todellisuudessa kiinni. Kun pääsin kotiin, puhelin soi heti muutama päivä sitten olleeseen työhaastatteluun liittyen. Iloinen ääni kertoi, että olivat halunneet nopeuttaa päätöstä ja olisivat todella iloisia, jos ottaisin paikan vastaan ja aloittaisinkin jo keväällä syksyn sijaan. Vastasin myöntävästi ja sanoin palaavani pian asiaan. Yhdessä viikossa ehti tapahtua käsittämätön määrä asioita, ostin uuden asunnon ja myin vanhani, olin yllättäen vaihtamassa työpaikkaa ja sitten siihen keskenmeno. Syytin itseäni pitkään, että kaikki tämä oli liikaa ja johti keskenmenoon liiallisen stressin takia. Kaiken tämän keskellä oli vain pärjättävä ja hoidettava muutto ja orientoiduttava työpaikan vaihtamiseen. Onneksi uusi työpaikka kyllä veti minut ylös pahimmasta masennuksesta, olin siitä todella onnellinen ja vieläkin olen. Kuulun kuitenkin selkeästi niihin liiankin tunnollisiin naisiin. Viime vuoden keväällä usea keskenmeno sattui nimenomaan työpaikalla lähes kesken opetuksen. Aina yritin jatkaa opetusta ja vain yhden kerran en siihen pystynyt....viime uuden vuoden jälkeen, kun olin niin onnellisesti raskaana häidemme jälkeen ja häämatkalta palanneena. Keskenmenon jälkeenhän pitäisi aina pitää taukoa yrittämisessä, mutta me emme viime vuonna pitäneet ollenkaan ja jokaisen plussan jälkeen joka kuukausi tuli keskenmeno ennen kuin toukokuun jälkeen raskaus jatkui. Mitään syytä keskenmenoihin ei löydetty. Tässä raskaudessa minulla oli kolme ensimmäistä kuukautta jatkuvaa vuotoa ja muutama kerta todella rajua. Kohdusta löytyi hematooma, jolla on ehkä ollut osuutta aikaisempiin keskenmenoihin. Ensimmäiset raskauskuukaudet todella pahoinvoivana olin äärimmäisen ahdistunut ja en kyllä voinut nauttia raskaudesta ollenkaan. Keskenmenon pelko oli aivan valtava. Monet ystävät ja oma tytär olivat jo kehottaneet lopettamaan yrittämisenkin, sillä kyllä omakin ja toisten usko oli koetuksella. Muistan ensimmäisellä neuvolakäynnillä miten purskahdin lohduttomaan itkuun, kun terveydenhoitaja sanoi, ettet varmasti ole vielä pystynyt käsittelemään keskenmenoja. Jälkeenpäin ajatellen itselleni on aina ollut tärkeää olla vahva ja pärjätä kaiken keskellä, työ ei koskaan saanut kärsiä. Välillä on kuitenkin tarve olla hyvin heikkokin, pelokas ja epävarma. Nytkin on liiankin tunnollinen olo töiden suhteen. Mieheni sijaistaa minua ja olen koko viikon tehnyt hänelle kurssimateriaalia ja ollut hänen apunaan, joten ei oikein äitiyslomallakaan pääse irti töistä.
Taas tulin kirjoittaneeksi omista keskenmenoistani. Tunnen oloni äärettömän onnekkaaksi, että raskaus on nyt jo tässä vaiheessa (38+1) ja kyllä tämän kokee ihmeenä! Tietysti kovasti pelottaa meneekö kaikki hyvin nyt loppuun asti. Nyt on alkanut ahdistamaan olenko ollut koko raskauden ajan liian vähällä seurannalla, kun olen muiden tarinoita lukenut. Minulla on ollut kaksi ultraa ja viimeinen noin viikolla 16, kun oli lapsivesitesti. Kysyin rakenneultraa silloin neuvolassa, mutta en sellaista saanut. Olisi ehkä pitänyt mennä yksityiselle siinä vaiheessa. Nyt ajattelin, että näin lopussa ainakin olisi ultra, mutta ei minulla ainakaan ole. Tuntuu, että käytänteet ovat kovin vaihtelevia paikkakunnan ja lääkäreiden mukaan. Nyt olen havahtunut siihen, että monella näitä kontrolleja ja ultria on huomattavasti enemmän. Kuitenkin minulla on ihana "neuvolan täti" ja aina hänet tavattuani olen iloisella mielellä. Eilen hänet taas tapasinkin, kaikki on ennallaan ja mitään merkkejä ei ole vielä, että pieni Mitja olisi tulossa maailmaan.....Painoarvio eilen oli 3400-3600g. Jännittävää Rosaeh, että sinulla alkaa olla jo merkkejä! Minulla tosiaan ultran mukaan laskettu aika olisi ensi viikolla eli viikkoa ennen kuukautisten mukaan laskettua aikaa(20.2). Neuvolassa eilen terveydenhoitaja sanoi, että sydämen sykkeet kuulostavat vastasyntyneen sykkeiltä. Kyllä kovasti jännittää meneekö kaikki hyvin ja erityisesti onko vauvalla kaikki kunnossa! Edelliset "vauvat" ovat jo 22v ja 15v ja jotenkin muistin heidät isompana mahassa ja että pystyin tarttumaan jopa nilkoista kiinni. Nyt vauva on minusta alempana ja tuntuu pienemmältä. Voi olla, etten enää muista kuitenkaan kunnolla. Millaisia tuntemuksia sinulla on Rosaeh tässä loppuvaiheessa vauvasta?
Pikkumyylle kovasti voimia huomiseen päivään ja ihanaa, että miehesi pääsee mukaan. Sinä olet uskomattoman positiivinen kaiken keskellä ja sydämesteni toivon ja uskon, että teille vielä se ihme tulee. Sinä tulet edelleen raskaaksi ja se on jo todella iso asia! Vaikutat ihanalta ihmiseltä niin kuin miehesikin! Paljon voimia teille molemmille ja ihanaa, että olet mukana kirjoittelemassa. Minusta on tärkeää ja terapeuttista "keskustella" näin virtuualisestikin asioista ja saada tukea tätä kautta ja jakaa onnen hetkiä ja suuria pettymyksiäkin!
 
pyrstötähti

Vieläkö mahtuu mummo-ikäinen (47) seuraan?Vuosi sitten tutkittiin fsh-arvo (oli 11) ultrattiin kohtu ja limakalvo kuulemma normaali, kierto on 28 ja ovulaatio säännöllinen.Ongelma on 3 lasta ja sterilisaatio klipseillä 2001,nyt uusi mies joka ei hyväksy mitään koeputkivirityksiä.Ainoa toivo sterilisaation purku jonka onnistuminen on kuulemma kehnoa, kannattaako edes yrittää,olemme erittäin hedelmällinen suku,tädit ja mummot tehneet vielä 5-kymppisinä lapsia,aiemmat lapseni saaneet alkunsa kun "kalsarinlahkeella on räpsähytetty",pistänkö rahani hukkaan ja suostuuko kukaan lääkäri edes purkuleikkaukseen mitä luulette?
 
Noista neuvolassa käynneistä ja ultrista .... Kenzie olet kyllä minuun verrattuna käynyt tosi vähän. Minulla nyt rv 21+4 ja olen käynyt neuvolassa 4 kertaa ja ultrissa 3 kertaa (joista eka oli tosin yksityisellä, rv 6+4) Olin siis juuri viime viikolla rakenneultrassa ja seuraavaks taas 4 viikon päästä tarkistukseen. Minulle on myös tehty lapsivesipunktio ja kaikki näyttäisi olevan tulosten ja ultrien mukaan ok mutta kuulemma tämän iän (40 v.) takia seurataan raskautta tarkemmin (vaikka minulla ei mitään ongelmia edellisissä eikä yhtään keskenmenoa) Näin siis täällä meillä päin joten eroja tuntuu todella olevan.
Sulla ei enää pitkää matkaa jäljellä joten onnea matkaan Kenzie :flower:
 
Osanottoni. Kuten tuon yli 35-vuotiaisiin odottajiin kirjoitinkin, surullinen viestisi pysäytti minut kesken työpäivän. Tuntuu niin väärältä, että sinulle kävi noin.

Oma keskenmeno tuli taas mieleen viime syksyltä. Vaikka raskaus oli alussa vasta, tuon ensimmäisen keskenmenon kokeminen näin kypsällä iällä oli todella raskasta, kun ei voi edes kuvitella, miltä se tuntuu, kun kaikki oli aina raskauksissa sujunut niin hienosti.

Huomenna on minulla se np-ultra ja kyllä jännittää. Yhtään vauvanvaatetta en ole vielä uskaltanut hankkia. Ensi yö on varmaan levoton. Onneksi mies tulee mukaan, niin ikävätkin uutiset on helpompi kestää.

Hyviä öitä kaikille, Mimuli ja siskoveikka 12 viikkoa
 
Meillä oli täällä Pohojanmaalla nettiyhteydet poikki eilisestä puolestapäivästä lähtien joten nyt vasta pääsin tänne.
Eilisen päivän tuli sitä "limaa" mutta muitapa oireita kuin sellaista menkkamaista jomotusta ei ilmaantunut. Jänskätään.
Itku silmässä luin sinunkin Kenzie64 kirjoitusta... Mulla sellainen tilanne etten koskaan tätä ennen ole edes tietääkseni ollut raskaana... lukemattomia raskaustestejä vain aikoinani tein... tai itkin aina kun menkat alkoi. Kolmesti mulle on jouduttu tekemään ns. kaavinta kun menkat menivät niin sekaisin että vain tiputteli viikkotolkulla. Siellä sitten makasin ja itkin äitiyspolilla ja katselin kun äidit kulkivat masut pystyssä tai hoitivat vauvojaan ja minusta ei ollut sille osastolle muuta kuin tyhjennettäväksi. Ette voi kuvitella miltä minusta tuntui nyt joulukuun alussa mennä ko. osastolle näissä asioissa.
En ole uskaltanut oikein koko aikana heittäytyä tähän asiaan kun vain pelottaa että jokin vielä menee pieleen....
Rouva Pikkumyy, ehdin eilen lukea viestisi että miehesi lähtee mukaan ja olisin vastannut siihen mutta kuten kerroin, netti ei sitten enää toiminutkaan. On hienoa että käytte tämän surullisen asian yhdessä toisianne tukien läpi. Kaksi on aina enemmän kuin yksi. Voimia teille tälle päivälle ja myötätuulta sitten jatkoa ajatellen. Niin kuin tuossa Kenzie64 sanoikin, sinulla raskautuminen onnistuu joten jos voimia riittää, eväät jatkoa ajatellen ovat hyviä.
Minä olen käynyt np-ultrassa viikolla 12, kolme kertaa rakenneultrassa (terveyskeskuslääkäri ei löytänyt napanuoraa, siksi 3 yritystä), laittoi tämän jälkeen Oulaisiin äitiyspolille jossa olen käynyt nyt ensin joulukuun alussa, siitä neljä vkoa toisen kerran, kolme viikkoa kolmas kerta ja tällä viikolla tiistaina 4. kerta ja vielä ensi viikolle torstaille varattiin aika. Jo terveyskeskuslääkäri käytti tästä raskaudestani nimeä "kallis" eli ensi raskaus, yli 40-vuotias ensisynnyttäjä, todennäköisesti ensimmäinen ja viimeinen raskaus ja sitten verenpaine pikkuhiljaa kohonnut matkan varrella. Aloitettiinkin tiistaina lääkitys loppuajaksi. Mukava on ollut käydä näillä ultrareissuilla kun on aina käyrät otettu Vauvalta ja seurattu napavirtauksia ja kasvua. Hyvin minusta on huolta pidetty ja olen siitä kiitollinen.
Tässäpä tämä aamu.
Teille kaikille oikein lämpöisiä ajatuksia ja myötätuulta jatkoon :hug: :heart:
t. Rosaeh ja Pikkunen 38+3
P.S. Isukki tuli eilen iltapäivällä eli hyvin pidin "jalat ristissä" =)
 

Yhteistyössä