taas uusi "vanhus" kuumeilee

Anoin hiihtolomaviikon talvilomaa, silloin viikkoja 14 täynnä ja loppuessa kun palaan 15 viikkoa täynnä. :heart:
En tedä milloin ns vauvamasu alkaa näkymään, nykyisestä esikoisesta 3:nnesta lapsestani, poika sukupuoleltaan. Pystyin salaamaan näin talviaikaan kaikilta tammikuuhun saakka ja huhtikuun 10 jo syntyikin :heart:

Mutta tosiaan kun en tiedä, milloin maha paljastaa, jos eivät ala ihmettelemään minua pienirintaista, jolla on tällä hetkellä jo "Rinnat" :D :heart: , tosin voin sanoa, että joulupukki hankki ihania uusia rintsikoita, niin mallikkaita :heart: :LOL:

No jos selvisin nyt ekaksi siis hiihtolomaan asti kertomatta;=), pääsiäsenä on jo 20 viikkoa täynnä, en usko sinne asti selviäväni paljastumatta :D
Yksi ksh:n hoitaja tietää, itsekkin sai nuorimmaisensa yli 40v.
Tänään juuri yksi hoitajistamme sanoi, että kun hänellä juuri olivat 43v synttärit 6v tyttärensä oli häneltä kysynyt, äiti täytitkö sä 24v? Johon työkamuni vastasi kiitos mielellään..tyttö intti mitä täytit? äiti kertoi ikänsä ja lisäsi, ei saa maailmalla kuuluttaa hänen ikäänsä. Siitä vaan ajattelin jos hä pitää itseään vanhana äitinä ja minä hankin saman ikäsenä vauvan niin puheita riittää :D , samaan hengenvetoon 22 v lähihoitaja sanoi aijaa minun isäni on 43v ;=))))))

Puheita siis tulee riittämään ja varmasti luulevat kierukkavauvavahingoksi;=))), mutta eipä ole! :D :heart:

Niin eli salaillaan nyt ainakin joka tapauksessa ekat 12vkoa, ja helppoa on kun en oksenna, kestokrpulainen olo ei näy päällepäin ja väsymystä potevat muutkin näin pimeään aikaan;=))))

Ihanaa iltaa kaikille! :D :heart:
Eikö olekkin mukavaa, kun meillä kaikilla on tai on ainakin haaveissa salamatkustaja masuissamme! :heart: :heart: :heart:

rva Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
hei,
minä tuskin maltan odottaa, kun pääsen pukemaan sen tiukan trikoopaidan päälle, joku päivä keväällä. Kuten rouva pikkumyykin, yritän kuitenkin pitää asian piilossa mahdollisimman pitkään, jotta ei tulisi sitten mitään ikäviä yllätyksiä selitettäväksi. Toki parhaimmalle työkaverilleni ajattelin paljastaa asian joululomien jälkeen, kun hän jo sen silmistäni näki. Aikaisemmin raskaus on kyllä alkanut näkyä hyvin pian. Minustakun tulee varsinainen pömppövatsa.

Huvitti oikein, kun töissä tehdään uutta rakennetta ja minusta melkein tapeltiin, kuka saa minut ryhmäänsä - olisivatkohan tapelleet, jos olisivat arvanneet, mitä mulla on mielessä...

Tiedän, että tulen joitakin varmaan järkyttämään, mutta asiahan on vain meidän perheen juttu. Uudet naapurimme olisivat ostaneet leikkimökkimme, kun meillä on jo niin isot lapset, mutta tulevat hekin yllättymään.

Nyt taitaa olla jo nukkumaanmenoaika, jotta jaksaa huomenna töissä,
hyviä öitä kaikille ja tsemppiä kaikille aikuisille naisille.

mimuli ja siskoveikka 4+5
 
Päivitystä!
kenzie64.............rv31+1..........la 20.02.-08/3.lapsi/1.yht
Sabaka...............rv25+4...........la..2.4.08 /2. lapsi
Karpalo-67........ rv 14+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
taasen...............rv 8+1...............la..31.7.-08/4.lapsi/1.yht
Ritli....................rv 6+6................la..5.8.08 /2.lapsi/1.yht
Rva Pikkumyy.....rv 6+0................la11.8.-08/4. lapsi, 1. yht
Rosamunde........rv 5+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
mimuli................rv 4+6................la?

Edistyslista:
Hillevi ................PP (piinapäivä 12/14, verikokeeseen 19.12./1.haaveissa




 
Ja paljon tarrasukkia pienokaisillemme, jotta hyvin pysyvät matkassa mukana! :heart:

Näin painajaista viime yönä :( , kerroin kahdelle ihmiselle, toisen tunnen oikeasti, toinen oli vain unessa oleva hlö: Kuitenkin heille siis kerroin, että odotan vauvaa. Tämä tuntemani hlö, ei ymmärtänyt ollenkaan, että minä "vanha" ihminen " odotan vauvaa ! Sanoi, että hän on puhunut jopa ylihoitajan kanssa kuinka vastuuttomia vanhemmat ihmiset ovat kun tekevät vauvaa. Ja lisäsi vielä, että olisi pitänyt ottaa huomioon, että tämänikäisenä vauvat eivät tarraa riittävän hyvin kiinni kohtuun!?Sanoin hänelle siis unessa, minulla on kyllä tuo Lugesteron ollut käytössäni, mutta ei auttanut. Hän lähti vaan meiltä pois kengät kopisten! :headwall: Toiselta hlöltä, sen jälkeen kysyin ymmärtääkö hän? Sanoi vaan suoraan:no en ymmärrä!
Kauhea uni, mutta Onneksi vain Uni! :D :heart:


Toivottavasti päivä töissä menee aurinkoisemmin! :D

Heippa ja voikaamme jokainen hyvin! :flower:

rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:


 
Maanantaina 17.12.-07
Päivitystä!
kenzie64.............rv31+1..........la 20.02.-08/3.lapsi/1.yht
Sabaka...............rv25+4...........la..2.4.08 /2. lapsi
Karpalo-67........ rv 14+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
taasen...............rv 8+1...............la..31.7.-08/4.lapsi/1.yht
Ritli....................rv 6+6................la..5.8.08 /2.lapsi/1.yht
Rva Pikkumyy.....rv 6+0................la11.8.-08/4. lapsi, 1. yht
Rosamunde........rv 5+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
mimuli................rv 4+6................la?

Edistyslista:
Hillevi ................PP (piinapäivä 12/14, verikokeeseen 19.12./1.haaveissa

Kysymysmerkkilista, ehkä...
Minni-07............rv 5+ ..................la ??? /2.lapsi
 
Mua hymyilyttää noi myyn unet siinä mielessä että mä näen aina ja kaikkia kummia unia joka yö, en ihan tollasia mutta kummia kyllä usein juttelen edesmenneiden kaverien rakkaitteni kanssa. :heart: noi unetkin kuuluu jotenki raskauteen, myylle terkkuja just toi krapula olo kesti mulla lähes viikolle 17 enemmän tai vähemmän ja nytkin vatsalaukku on ihan kääpiö normaaliin vetoisuuteen verrattuna, vauva makaa suoliston ja masun päällä mulla. miniannoksia monta kertaa päiväs syön. ja juon paljon. tosiaan minnillä tärppäs nopsaan mutta niin mullakin sillon samana vuonna kun rupesin poikaa odottamaan. :heart: toivottavasti kaikki menee oikeen hyvin :heart: kaikille niitä tarrasukkia käsiin ja jalkoihin kovasti :heart: :heart: terkkuja vaan kaikille.
 
16-18, ja sitten lähdinkin kävellä kipsuttamaan tunnin sauvakävelylenkin :heart: . Varovaisestisai kulkea, kun oli liukasta :headwall:
Minulla edelleen vaivana tuo ummetus ja paljon yritän liikkua, syödä kuituja ja omenia jonkun verran, siis lähinnä tummaa leipää. Nyt rusinasoppaa syön :p

Tänään taas kävellessäni töissä kun tissejä turvotti ja alvatsaa kipristeli(ei siis satu tuo em), tuli ajatus, jaahas kaksosia sitten odotan. No onneksi perjantaina se ultra , niin saamme tietää! :heart: yksi tai kaksi käy aivan yhtä hyvin! :heart: / :heart: + :heart: :D

Nyt selaamaan näitä muita pinoja, kirjoitusta tulee päivässäkin aina niin paljon.;=)

heippa taas!
Minä ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Heissan kaikki.
Ja Onnittelut mimulillekkin,on se kiva saada väkeä lisää meijän ns.ryhmään.
Hillevi sulla pian verikoe tsemppiä toivotaan plussaa.
Joo unia on vähän kummallisia välissä.Itteäni jo vähän hirvittää miten töissä otetaan kun kuulevat raskaudestani,uskon että puheita piisaa,mutta eipä silti loppuviimeksi ole väliä.Vaikka kyllä se silti mietityttää ei sitä voi kieltää,vaikkei mitään vaikutakkaan.
Aion kertoa töissä vasta uuden vuoden jälkeen,mulla kanssa maha silleen pömpöttää ja näkeekin jos vain kattoo sillä silmällä,rinnuksetkin aikas kipeät.
Ajattelin että kun tuo maha niin turpoaa että siellä on kaksi mutta ultrassa olin ja yksi siellä oli,eipä silti olisi niitä saanut vaikkapa kaksikin tulla jos on tullakseen.Mulla eka neuvola keskiviikkona,jippii hienoa...
 
hei
Rouva Pikkumyy: jos päivität listaa, niin minulla laskettuaika on 20.8.2008 ja 4.lapsi olisi tulossa.

Minullakin tuo ummetus on vaivana. Taidan juoda liian vähän. Mies on kyllä kantanut kotiin luumuja, kuivattuja ja tuoreita. Luumumehua varmaan voisi vielä juoda. Liikkuakin yritän, mutta tämä oire on kyllä vakio ollut raskauksissani.

Tänään kuulin ystävältäni, että hänen siskonsa 43 v. ja pari yli nelikymppistä työkaveriaan saavat vauvan lähiaikoina. Jotenkin taas tuli kannustava olo - kyllä meitä kokeneempiakin äitejä on nykyään paljon.

Unista vielä sen verran, että minustakin tuntuu, että joka yö näen tosi kummallisia unia. Taidanpa mennä niitä taas katselemaan - hyviä öitä kaikille!
 
Maanantaina 17.12.-07
Päivitystä!
kenzie64.............rv31+1..........la 20.02.-08/3.lapsi/1.yht
Sabaka...............rv25+4...........la..2.4.08 /2. lapsi
serufiia...............rv16+5...........la..31.5.-08/5.lapsi
Karpalo-67........ rv 14+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
taasen...............rv 8+1...............la..31.7.-08/4.lapsi/1.yht
Ritli....................rv 6+6................la..5.8.08 /2.lapsi/1.yht
Rva Pikkumyy.....rv 6+0................la11.8.-08/4. lapsi, 1. yht
Rosamunde........rv 5+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
mimuli................rv 4+6................la20.8/4. lapsi

Edistyslista:

Kysymysmerkkilista, ehkä...

haaveissa:
annasstiina........5.lapsi,miehelle3.lapsi, raskautesti 4.1.-08
Minni-07.......... /2.lapsi
Hillevi............../1. lapsi
 
Minulla eilisiltana kipeytyi vasemman alaluomen kohdalta ja nyt siinä edelleen se kipukohta ja ilmeisestikin on tulehtunut, kun kauhea nestepussi alaluomella sillä puolen, olenpa hieno näky:=/, itse jo vähän tutkin netistä, mitä silmälääkkeitä voi käyttää raskaana, no lääkäri saa päättää, kyllä siihen jotain tippoja pitää saada. :headwall:

Muutoin täällä kaikki hyvin! :heart:

Ihanaa tätä päivää kaikille! :D :heart:
Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme

:heart: , 6+1 jo tänään! :heart:

Jatkoa: Sain ti-to slomaa ja mietoja tippoja , joita voi käyttää raskaanakin.
Terv Pussisilmä myy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Lisää on näköjään odottajia ilmaantunut, kiva ja onnea! Mä kävin eilen varhaisultrassa ja näköjään liian aikaisin. Munapussi löytyi mutta oli vielä liian pieni, eikä asukkia pystytty paikallistamaan. No nyt vaan pitää odotella pari viikkoa ja sitten pitäisi jo näkyä . Onnea muille tällä viikolla ultraan menijöille :)
 
Huomenta kaikki,

ja kiitos Rouva Pikkumyylle päivityksistä. Minullakin nyt jo 5+5, jee! Tosin aika hitaasti tuntuu matelevan tämä aika kohti joulua. odotan niin kovasti näitä ensimmäsisi tutkimuksia ja tietoa siitä, että kaikki on niin kuin pitää. Vähän jännittävät vielä nämä 6 ja 8 viikon rajapyykit, kun mulla edellinen km tapahtui tuolla viikolla 6 ja toinen (tosin siitä on jo yli 10 vuotta) viikolla 8.

Onneksi on näitä joulutohinoita, ei ehdi liikaa jännittää =)

Eilen nukahadin kesken elokuvan sohvalle, siis aivan totaalinen väsykohtaus. Myös jotkut tietyt hajut käyvät todella pahasti nenään. Kaikista kamalin oli pestokastike! Sitten tuon meidän vanhemman koiran hengitys :LOL: Tuntuu, että se leijuu täällä ympäri asuntoa ihan vaan minun kiusakseni. ;)

Voikaahan paksusti! Hekin, jotka vasta toivovat :heart:
 
Siirryn haaveilijoiden puolelle. Verikoe osoitti, että hcgtä on, mutta ei tarpeeksi raskautta varten, tilannetta seurataan uusilla kokeilla. Joten menkkoja alan (jälleen kerran) innoissani odottelemaan.

Nyt toivotan teille kaikille Erittäin hyvää ja rauhallista Joulua ja Iloista Uutta Vuotta!!!

Lähden huomenna 2 viikoksi reissuun ja en pääse täällä käymään.
 
ettei ollutkaan tarpeeksi hgt:tä veressäsi! :hug: , Toivon sinulle pikaista raskautumista uudelleen! :heart: Hyvää joulua sinullekkin! :xmas:

Ritli:no kahden viikon päästä sitten sykekin löytynee jo varmaan! :heart:
Sama minulla perjantaina päiviä koossa 6+4 silloin, toivotaan että näkyisi silloin jo, mutta se on niin yksilöllistä ja hedelmöitymisestä ja kiinnittymisajankohdasta varmaan myös kiinni, milloin äänet näkyvät ultrassa!Kyllä ne sieltä löytyvät :heart:

Rosamundalle: Alkupvt tuntuvat menevän niin hitaasti, nyt minusta jo menevät omalla painollaan. :heart:

Olin lääkärissä eilen ja sain silmävoiteen, tosi miedon, kun raskaana , varsinkaan tässä alkuraskauden aikana , ei saa oikein mitään käyttää slomaa ti-to ja takasin lääkäriin ellei parane. Tänä aamuna on noussut lämpöäkin! :headwall: ei kiva!Silmä aivan samanlainen pussi vielä kuin eilen, no toiv pian helpottaa! :heart: Kestokrapulainen olo edelleenkin, nyt heräsin vasta 10:00 hedelmiä syön ja teetä juon. :p

Hillevi, toivottavasti tuloksesi tänään verikokeissa on Positiiviset, sitä kovasti toivon! :heart:

Kaikille iloista joulumieltä ja joulun odotusaikaa! :heart: :xmas: :xmas:


Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart: 6+2
 
Pitkästä aikaa piipahdan..voi miten ihania asioita luenkaan =)
Onnea pikkumyy ja kaikki muutkin plussanneet :flower:

Muistan miten alku meni hitaasti, pelkäsi pahinta.
Nyt jo 33 viikkoja takana ja molemmat pikkuiset voi hyvin :)
Kun vielä viikon pysyisivät masussa..
Ei oikein vieläkään ymmärrä että kaksi pientä nyyttiä tulossa kerralla.
Vaikka monta ultraa käyty.

Kaikille jaksamista ja masun pyöristymistä =)

 
Surullisena tulin kertomaan, ettei tullut plussaa meidän joulupakettiin, HCG oli alle 3. Onneksi saan lopettaa Luget - toivoa ei hitaasta kiinnittymisestäkään kai sitten ole tuolla lukemalla.

Menkat lienee jo tulossa, lauantaina oli vähän vuotoa ja ikäänkuin pieniä kalvon tapaisia. Seuraavatkin menkat täytyy vielä odottaa, jos toiselle IVF kierrokselle lähdetään. Toivottavasti tulevat ajallaan, tuulimunatyhjennyksen jälkeen sai odottaa 2 kk ja mun tuttavalta halvalla ostamani Menopurit vanhenee maaliskuussa... Meillähän ei saatu mitään pakasteeseen.

Tyhmältä ja tylsältä tuntuu, vaikka tätä vähän ounastelin, kun ei ole rinnat enää lainkaan kipeät ja joku ärripurri on meidän sohvalta tiuskinut mun ihanalle ja ymmärtävälle miehelle harva se ilta...

Ihanaa odotusta teille raskautetut rouvat!
Lämmintä joulun tunnelmaa, toivottavasti voitte hyvin ja jaksatte nauttia lomapäivistä. Iloa ja valoa kaikille! :wave:

Taidanpa suunnistaa tänään vakuumipakattuja kaloja, homejuustoa, jouluviinejä ja muuta raskautetuilta kiellettyjä hedelmiä valitsemaan ;)

Yritän kovasti joukkoonne päästä ensi vuoden puolella, lämmin kiitos kaikille tällä kierroksella puolestani peukkujaan puuduttaneille :heart: :heart: :heart:
 
:hug: . Onneksi näyttää jotenkin, että asiaan rauhallisesti suhtaudut! :heart: Toivon sydämestäni sinulle/teille ihanaa onnistumista uudessa yrityksessänne! :heart: + :heart:

Omaa napaa sairastelu jatkuu:mitään ei jaksaisi tehdä, nukuin taas, vaikka vasta 10:ltä heräsin :headwall: . Sain sentään laitettua perheelle ruokaa tulemaan! :p Kotiutuvat tuossa 15:30 aikoihin! :heart:

Ai niin sainhan minä sentään Wc:n pestyä jo aiemmin ja pyykkikone on ollut päällä! :D

Heippaus

rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Olen iloinen, kun monella tuntuu niin helposti tärppäävän! Samalla kuitenkin olen surullinen ystäväni puolesta. Hän täyttää kohta 40 vuotta eikä ole ensimmäistäkään lasta. Kolme koeputkihed. jo tehty ja inseminaatio niitä ennen. Neljäs k-putkihed tulossa tammikuussa. Hänelle on tullut pettymystä kierto toisensa jälkeen jo 2-3 vuotta. Itse olen raskautunut helposti ja olisin varmaan jo kolmen kierron jälkeen itkenyt että enkö tuu koskaan raskaaksi. Mutta entäs kun niitä kiertoja on 12 vuodessa ja vuosi vaan toiseen vierähtää niin kuin ystävälläni...
 
ihanan vilkas lista täältä löytyi meitä kypsään, ihanaan ikään ehtineitä mammoja ja mammaksi haluavia. Olen neljän lapsen ( -91, -92, -04 ja -06 syntyneiden) 41-vuotias äiti uudeltamaalta. Odotan nyt viidettä ja viikkoja kasassa 16+5.
 
Tuo onkin vaikeampaa, minä myös samanlainen tapaus kun ystäväsi :hug: mutta minulla kävi tuuri, samoin kuin minun ystävälläni joka kuukausi sitten 43 vuotiaana synnytti ainokaisensa, pojan et arvaa kuinka onnellinen olin hänen puolestaan. minulla myös nuo kaikki hoidot ja 6 keskenmenoa takana tiedän tunteen ja minun raskautumiset kestäny todella kauan välillä monta vuotta ettei mitään tapahdu, ole vaan hänelle ystävä ja tuki, muuta et oikeen voi toivottavasti luonto tulee avuksi niinkuin minulle kävi. toivon sitä sydämmestäni :heart: minulla myös kuoli yksi koeputki vauva massuun :| kaikenmaailman tunteet on käsitelty ja monet itkut itketty. mutta toivotaan hänelle vielä sitä parasta aina on toivoa :heart: :heart: hyvää joulunodotusta sinulle ja hänelle ja kaikille muillekkin :heart: :heart: :saint:
 

Yhteistyössä