Taas siitä ahdistavasta myyjästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sä tiedät jo millä mielellä mä menin kauppaan???
Ja olen ollut "tiskin toisellakin puolen", kun olen asiakaspalveluammatissa. Otan vastaan hyvän ja huonon palautteen ja yritän hakea sellasta kultasta viivaa mikä miellyttäisi kaikkia. Otan vastaan senkin negatiivisen palautteen joka ei ole minusta johtuvaa enkä lähde kinaamaan vaikka ei minusta johtuisikaan. Mun ammatissa joutuu kuuntelemaan välillä rutinaa siitäkin kun sää on väärä tai ylempi taho tehnyt asioista vaikeita asiakkaalle. :whistle:

Minä luulin, että menit jo neulomaan... :D

ketjua lukematta, mun mielestä ap:n pitäis löysää vähän pipoa. Jos et kerta kertonut, että olet ammattilainen, niin pitäiskö se myyjän osata nähdä susta? Noi myyjän kertomat jutut oli mulle ihan hepreaa eli en ole käsityöläinen enkä edes aloittelija. Joten jos mä oisin ollu aloittelijana kaupassa, niin oisin ollu tyytyväinen noin perusteelliseen opastamiseen.

Mun mielestä tämä oli hauska lisätarina (odotettukin) siihen arvoitukselliseen outo myyjä -tapaukseen. Ehkä vahvisti nyt sitä käsitystä, että myyjä on hössö ja vähän puupää, enemmin kuin että olisi selkeä mielenterveystapaus, jota viimeksi epäilin. Eli minusta aika positiivista kuitenkin :D. Kiva, kun tulit kertomaan :).

Yhteistyössä