Miten voi villalangat olla näin koukuttavia. Onko muilla samaa ongelmaa

Mulle on iskenyt kans kutomishimo. Oon tän talven aikana kutonut yhdettoista naisten sukat, viidet miesten sukat ja kolmet lasten sukat ja neljät vauvojen sukat. Nyt vaan loppu lanka eikä oo kauheesti rahaa ostaa uusia. Kudoin noita sukkia vähän sitä silmällä pitäen ettei tarvis sit ens syksynä (niin varmaan!) kutos joululahjaks kummeille sukkia kun oon ne jo tehnyt. :)

Itsekin kudon koko ajan mitä vapaa-aikaa vaan jää. Sukkia,huiveja 10 puikoilla,salomoninsolmuhuiveja.
Olen koukussa.
Tiskirättejä tein samoin patalappuja ennen joulua.

Välillä jää pakolliset hommat hieman vähemmälle. nukkuun meen kun työ putoo muutaman kerran.

• Tykkää
Reactions: Zarppa
[QUOTE="Vieras";27816022]Langat ovat ihania ja neulominen parasta terapiaa. Entisessä elämässä saattoi luiskahtaa aamuyön puolelle kun innostuin. Mitä vaikeampi työ, sen parempi.[/QUOTE]

Hartia- ja niskajumitus vain on välillä aikamoista eikä kutominen varmastikaa auta. : /

Dropsilla on usein -25% kamppiksia, jolloin esim kaikki alpakkaa sisältävät on alessa.
Dropsit on kyllä minusta novitaa halvempia :)

Mistä ostat lankaa? Tällä paikkakunnalla ei oo paljo vaihtoehtoja mistä ostaa ja sen takia tuleeki tilattua Novitalta varsinki alelankoja. Just tuota Veera-lankaa katton, että olis niin halpaa... Ja se on kampanjalanka eli voi poistua koska vain.

Kun osaisinkin kutoa. Mutta kun en osaa, niin en osaa. On niin hidasta, että mulla menee terveys ja henki ennen, kun mä saisin edes kaulahuivin tehty.

Lankoja silti hypistelen ja ostelen niitä anopille, joka sitten kutoo munkin puolesta. Onneksi esikoinen on kiinnostunut kutomisesta. Voin sitten pyytää häntä tekemään äidille sukkia jne :D

[QUOTE="vieras";27816178]Ite asun Tapion lankakaupan vieressä ja siellä maksoi 7 veljeslanka 4,15€, onko hinnassa suurta eroa normikauppaan?[/QUOTE]

Mä en kyllä muista paljoko maksaa tuo lanka paikallises lanka/kangaskaupas. Enkä muista mitä maksaa cittaris tms.

Onko se kauppa kuinka ihana? :D

Mä en kyllä muista paljoko maksaa tuo lanka paikallises lanka/kangaskaupas. Enkä muista mitä maksaa cittaris tms.

Onko se kauppa kuinka ihana? :D

Valikoima on kyl mahtava ja usein siellä on mukavia tarjouksiakin. Lankojen lisäksi siel on matonkuteita, villaa, kudintarvikkeita, kanavatyöjuttuja, sit niitä mehujauheita joilla voi värjätä. Nyt viimeksi ostin neonvärisiä lankoja villasukkiin.

• Tykkää
Reactions: Salla07
[QUOTE="vieras";27816276]Valikoima on kyl mahtava ja usein siellä on mukavia tarjouksiakin. Lankojen lisäksi siel on matonkuteita, villaa, kudintarvikkeita, kanavatyöjuttuja, sit niitä mehujauheita joilla voi värjätä. Nyt viimeksi ostin neonvärisiä lankoja villasukkiin.[/QUOTE]

Eli pitää ruveta säästämään villasukan varteen, että pääsee kunnolla ostoksille. :D

Yhteistyössä