Miten voi villalangat olla näin koukuttavia. Onko muilla samaa ongelmaa

Vauvanpeitto on tekeillä ja sille löytyi jo ostajaki. :) Eilen laitoon Novitalle tilauksen samaasesta langasta kahdesta eri väristä niin saa tehdä lisää peittoja.

[QUOTE="vieras";27820053]Tokmannilla oli tänään tarjouksessa Novitan poistuvat värimallit, tarjous kestää tammikuun loppuun. Ostin itse puro-lankaa, isoveikkkaa ja woolia.[/QUOTE]

Suuri kiitos tiedosta, tilasin just vähän lankoja. :D

Mie juutun kans aina lankahyllylle, usein onneks pääsen irti ostamatta mitään mut joskus sitten on pakko..tosin nyt oon päättänyt että yritän vähentää noita jo kertyneitä lankoja pois, mihinkähän niitä sais kun ovat aika ohuttakin lankaa..

Pitääkin mennä katsomaan Tokmannin tarjoukset. Mä poikkean kotiseudulle mennessäni usein Tampereella Lankamaailmassa. Voi apua sanoisin, sieltä tarttuu aina muovikassillinen erilaisia käsityötarvikkeita mukaan. Mua kun koukuttavat lankojen lisäksi erilaiset kirjontatyöt ja askartelut. Kaksi isoa kaappia on täynnä mun harrastusjuttujani. :whistle:

Mutta onpahan aina tarvikkeita, jos pitää yhtäkkiä väsätä kortti tai tehdä joku muu käsityöjuttu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27820853:
Mä liputan bambupuikkojen puolesta. Aivan ihanan kevyet, luistavat tarpeeksi, mutta ei liikaa. Jos tekee jotain pientä työtä, eivät silmukat luista puikolta niin helposti pois kuin esim. metallisilta.

Peesi! Jos on pieni sukka tekeillä ja silmukoota vähän puikolla, niin luiskahtaa tavallisilla puikoolla niin helposti pois. Bambupuikoolla ei.

Mä olen myös ihan hulluna lankoihin. Tänäänkin kauppareissulla jäi 7 veljestä -lankaa useampi kerä kärryyn. Tosin kolmen lapsen kanssa aika kortilla kun ehtii mitään tekemään. Mutta on se IHANAA ja RENTOUTTAVAA puuhaa. Mä oon mukana jos jotain suunnittelette <3

Yhteistyössä