Laitoin tos yks päivä tonne Novitalle sellasta vähän kiukkusta palautetta... Niiden langathan on sellasta keskitason kamaa. Ja niinku muillaki lankamerkeillä, tuotannollisista syistä kerissä saattaa olla solmukohtia. Mutta aina välillä mulle sattuu sellasia kertakaikkisen susikeriä eli niitä solmuja on ihan jatkuvalla syötöllä.
Nooh, toissapäivänä sieltä tuli sit laadunvalvonnasta postia ja pitkät selostukset systeemeistä ja sit lopus oli et he voi mulle lähettää korvaukseksi pari kerää jotai lankaa mitä mä haluaisin. No muahan kauheesti kiinnostaa se uus Puro lanka ja etenki se Tundra -sävy..
Tänään olikin sitten postilaatikossa Novitalta paksu kirje ja kirjeestä löytyikin 4 kerää sitä ihanaa Puro -lankaa!
Ihanaa! 
Meinailin vähän et jos taikajakun tekis siitä, vois tulla aika hieno.
Nooh, toissapäivänä sieltä tuli sit laadunvalvonnasta postia ja pitkät selostukset systeemeistä ja sit lopus oli et he voi mulle lähettää korvaukseksi pari kerää jotai lankaa mitä mä haluaisin. No muahan kauheesti kiinnostaa se uus Puro lanka ja etenki se Tundra -sävy..
Tänään olikin sitten postilaatikossa Novitalta paksu kirje ja kirjeestä löytyikin 4 kerää sitä ihanaa Puro -lankaa!
Meinailin vähän et jos taikajakun tekis siitä, vois tulla aika hieno.