Tilasin Novitalta lankaa yms. mutta ei tullut kaikkia

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Langat kyllä tuli, mutta ei puikkomittari eikä puikkoja. Postiennakkosumma oli kyllä laskettu noille kaikille ja sen mä maksoinkin :kieh: Ei ole sähköpostiin tullut mitään tietoa, että olisi nuo tuotteet loppuneet tai että ne toimitetaan myöhemmin. Laatikossa ei ollut mitään paperia, vain langat.

Pakko kai se on ottaa yhteyttä sinne, että missäs loput tuotteet. Jospa on tullut pakkausvaiheessa joku moka.

Soita sinne, mulla kävi samantapanen juttu ja kerran oli jonkun toisen lähetyslista paketissa, mutta summat oli mulle oikeat.

Siellä on tosi ystävällistä sakkia

Alkuperäinen kirjoittaja Alas harmailee:
Soita sinne, mulla kävi samantapanen juttu ja kerran oli jonkun toisen lähetyslista paketissa, mutta summat oli mulle oikeat.

Siellä on tosi ystävällistä sakkia

Ei mulla ollut paketissa mitään lähetyslistaa :o

Ei vai? Mulla on ollu joka varjellun paketissa, kyllä semmonen pitäs löytyä, onko sulla ittellä tilauksesta jotaki listaa? Soita vain niin ne lähättää sulle puuttuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Alas harmailee:
Ei vai? Mulla on ollu joka varjellun paketissa, kyllä semmonen pitäs löytyä, onko sulla ittellä tilauksesta jotaki listaa? Soita vain niin ne lähättää sulle puuttuvat.

Sähköpostissa on lista tilatuista tavaroista, pitää tosiaan soittaa sinne. Mä kylläkin vähän ihmettelinkin, kun ei ollut sitä tilauslistaa paketissa.

Voi elämän kevät! :laugh: :laugh: :laugh: Olis pitänyt näköjään ottaa silmät käteen ja kattoa tarkemmin ne lankapussit. Oli vain jotenkin niin huomaamattomasti laitettu ne tavarat ja lähetyslista sinne toiseen lankapussiin :D Onneksi en ehtiny soittaa :ashamed: :laugh:

Yhteistyössä