tilasin ulkomailta meikkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja maksoin visa electronilla.maksu näkyy katevarauksena ja kaiketi on mennyt ihan oikein,mutta miettimään kun sähköpostiin ei ole tullut mitään ilmoitusta firmalta.
tilasin kyllä yöaikaan että vaikuttaako se asiaan vai onko ne automaattisia viestejä,jotka tulee oli yö tai päivä?

Mikä firma?

Tuo on tosiaan ihan firmasta kii. Jos olet nyt viime yönä tilannut, niin eivät välttämättä ole ehtineet käsitellä tilausta. Riippuen siis firmasta, yleensä ilmoitus tulee viimeistään sitten kun tilaus on jo lähetetty. Siihen voi mennä parisein päivää, että ehtivät käsitellä. Sitten joissakin firmoissa tulee heti automaativastaus, että tilaus on otettu vastaan. Joissakin taas tulee, että tilaus on otettu vastaan ja laitettu tilaus eteenpäin (mutta ei vielä lähetetty)..ja näissä on siis henkilökunta tekemässä tuon työn.

On kokemusta mm. LilyLolo, feelunique, lookfantastic ja lukuisia muita.

lily lololta tilasin.odottelen rauhassa,tilaan vaan ekaa kertaa niin pelottaa että rahat häviää,kuin pieru saharaan.

onko muuten,jos lily lololta tilaa niin se 45e raja ettei tullia tarvi maksaa?

LilyLololta on mulle tullut aina supernopeaa. En tietysti sulle voi sanoa, että näin käy, mutta itselleni tuli jopa nopeampaa kuin Suomen sisällä tilatut samaan aikaan!

Lilylla taisi olla niin, että tuli ilmoitus kun ovat saaneet ja ilmoitus kun ovat lähettäneet. Mutta toisella kerralla sitten tuli vaan suoraan ilmoitus, että paketti on lähetetty eteenpäin.

En ole kyllä koskaan tulleja maksellut mistään paketeista, kannattaa katsoa sieltä LilyLolon omilta sivuilta. Muistaakesni olen kyllä sieltä tilannut isommalla summalla.

Lilylolo on UK:sta eli EU:n alueelta ja silloin ei mene tullia, vaikka tilaisi miten paljon.

Mutta nämä jenkkiläiset mineraalimeikkifirmat ovat sen verran edullisia että vaikka olen tilannut kuinka, niin ei ole tulliraja (n. 40e postikuluineen) haitannut. Everydayminerals, Lauress....

Yhteistyössä