Taas opin uutta palstamammoilta... Lihavuus johtuu AINA jostain sairaudesta, häiriöstä, lääkityksestä, geeneistä tms. eikä OLE KOS

  • Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti
äiti x 3
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Syömällä olen läskini kerännyt, mut masennus on edesauttanut keruuta.
Sama täällä. Lisäksi olemassa oleva krooninen sairaus lääkityksineen turvottaa reilusti. Varmasti saisin painoa alas edes jonkun verran jos pääsisin säännöllisesti liikkumaan KUNNOLLA. Olen aina lasten kanssa joten niiden kanssa ei mihinkään juoksulenkille lähdetä kun pienin kävelee ehkä 2km/tunnissa vauhdilla ja tutkii joka pusikon... Mut joo, on tässä omaakin vikaa kyllä.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
eikös jossain ollut joskus juttua että lihavat tulee loppupeleissä halvemmaks yhteiskunnalla kuin terve ja hoikka joka elää todennäköisemmin pidempään ja aiheuttaa paljon kuluja niillä vanhuuden sairauksilla??
Lihavat sairastavat niitä myös, ainoastaan nuorempina, jolloin eivät ole ehtineet olla yhtä kauan työelämässä kohottamassa bruttokansantuotetta.
Aivan. Ja yleensä hoikat ja hyväkuntoiset ovat terveempiä myös vanhuksina.
Mutta heille pitää maksaa eläkkeitä pidempään, tulevat siis kalliiksi!
 
kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Täällä oppii kaiken laista. Mäkin olen oppinut että moni vihaa lihavia. Ja tuntee olevansa kovastikin parempi ihminen siksi kun ei ole lihava. Läskiä on helppo haukkua ja halventaa. Ja samalla kiillotella omaa (olematonta) sädekehää.
mä taas olen oppinut, että hoikka nainen ei ole naisellinen eikä semmosista oikeesti kukaan mies tykkää. mun oma mieskin vaan valehtelee. olen ruma, koska mun kuppikoko on a ja mun luut kolisee kävellessä. palstalaiset olis mieluummin ylipainosia kuin mun kokosia ja mua säälitään.
 

Yhteistyössä