Täällä me nyt sitten "kaikki" ollaan arestissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissansilmä

Aktiivinen jäsen
10.06.2005
2 700
0
36
Meillon pojan "kouliminen " meneillään, kun ei sitten millään meinaa uskoo sopimuksia ja harrastaa toistuvaa töllöilyä. Isänsä antoi sitten aamun törppöilystä kotiarestia ja täällä me nyt sitten aurinkoisella kelillä ollaan sisällä, kun pienempikään ei haluu ulos kun veikka on arestissa sisällä ja minun on taas vahdittava sitten kumpaakin, kun yhdessä ei tuu kun riitaa... IHANAA! Tekis mieli perua koko aresti, vaan ei voi, että tuo meidän kolli oppis jotain!!!!

Heh,meillä tyttöjen kanssa samaa...oltiin menossa kaupalle herkun ostoon (herkkupäivä) sillä ehdolla että siivoavat huonettaan.
Tappelivat vaan ja ei siivottu.Sanoin,että herkkuja ei osteta eikä kaupalle lähtä jos että jo tottele+siivoa.
Tappelu jatkui ja toteutettavahan lakko oli.Itse tekisi mieli niin lähteä kaupalle ja herkkujen hakuun mutta empä nyt voi peruuttaa enään... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Heh,meillä tyttöjen kanssa samaa...oltiin menossa kaupalle herkun ostoon (herkkupäivä) sillä ehdolla että siivoavat huonettaan.
Tappelivat vaan ja ei siivottu.Sanoin,että herkkuja ei osteta eikä kaupalle lähtä jos että jo tottele+siivoa.
Tappelu jatkui ja toteutettavahan lakko oli.Itse tekisi mieli niin lähteä kaupalle ja herkkujen hakuun mutta empä nyt voi peruuttaa enään... :snotty:
Juuh, lasten arestista kärsitään me äipätkin, sä jäät vaille herkkuja ja mä en pääse lenkille, kuten olitiin suunniteltu, lapset pyörällä ja äiti kävellen... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Juuh, lasten arestista kärsitään me äipätkin, sä jäät vaille herkkuja ja mä en pääse lenkille, kuten olitiin suunniteltu, lapset pyörällä ja äiti kävellen... :/

Meil meni kans lenkki siinä samalla... :headwall: ja mies iltavuorossa... :|

Minä en ymmärrä arestikäytäntöänne, mutta ei kai minun ole pakkokaan. Meillä arestit ovat lyhyitä ja napakoita hetkiä ja koskevat vain sitä lasta joka on tehnyt pahasti. Ja ihan hyvin on tehonnut. Mutta..jatkakaa.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Minä en ymmärrä arestikäytäntöänne, mutta ei kai minun ole pakkokaan. Meillä arestit ovat lyhyitä ja napakoita hetkiä ja koskevat vain sitä lasta joka on tehnyt pahasti. Ja ihan hyvin on tehonnut. Mutta..jatkakaa.. :heart:

Samoin ....

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
itse en kyllä pidä sellaista kunnon arestina jossa muutkin perheenjäsenet joutuu kärsimään!?!

Meillä onkin 2 kipaletta noita tyttöjä "kärsimässä" arestiaan...ihan kumpikin syystä!!
Vauvaa ei taida paljon haitata :D

itse en kyllä pidä sellaista kunnon arestina jossa muutkin perheenjäsenet joutuu kärsimään!?!

Meillä onkin 2 kipaletta noita tyttöjä "kärsimässä" arestiaan...ihan kumpikin syystä!!

En sua tarkoittanutkaan :)

Minä olisin lähteny kaupalle koko poppoon kanssa ja ostanu itselle herkkuja ;) jotta ehkä ens kerralla olis huoneet tullu siivottua :D

Alkuperäinen kirjoittaja hih:

Minä olisin lähteny kaupalle koko poppoon kanssa ja ostanu itselle herkkuja ;) jotta ehkä ens kerralla olis huoneet tullu siivottua :D

Ois varmasti mutt tuntuis liian rajulta opetukselta jo :D ....

Meilläkin arestit on yhtä lasta koskevia, kuten aloituksessani lukikin poika on arestissa mutta koska pikkusisko ei halua ulos, kun veli ei voi tulla, ollaan me kaikki sisällä! Siis ei toista lasta oo rangaistu! Meillä aresti kestää just niin kauan kun lapselle menee perille mitä arestilla haetaan, ja jollei jäbä muuta käyttäytymistään aresti jatkuu kuten siis tänään on tapahtunut.

Yhteistyössä