Me nyt sitten muutetaan omaan taloon :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vilukissa";24596623]No aivan huikeeta!! Isosti onnea talolliselle/tilalliselle :D :flower:! Niin karmean ikikulunut lausahdus kuin onkaan - ja kuuluu mun top most ällötyksiinikin - niin sanon sen kuitenkin :D - asioilla on tapana järjestyä! Ihanaa motivoitunutta muuttointoa ja kaikkea hyvää yhteisen kattonne alle!!! Muistakaa ensimmäisenä yönä ennen nukahtamistanne laskea kaikki talonne ikkunat - tuo kuulema onnea :heart:....[/QUOTE]

Oi, täytyy sitten muistaa laskea. Hyvä.. Mä olinkin jo ihan kyllästynyt niihin iänikuisiin lampaisiin :D

Onnea uuteen kotiin!!! :) Mäkin oon aina haaveillu omasta talosta, vielä ei oo sitä meijän taloa löytyny. Minkäkokoinen perhe teillä on? Kysyin ihan mielenkiinnosta kun talossa 70neliöö. :)

Sellanen pikkunen, oliskohan ollut joku 70 neliötä?

Ei mikään perustönö vaan hieman erilainen. Oli sellanen että molemmat meistä kun näki sen oli heti ihan rakastunut :D Ja noita taloja on jo selailtu monet vuodet. Nyt vasta sitten tuli se hetki kun todettiin että "tää on ihan meidän näköinen". Laitan varmasti kuvia sitten kun muutetaan ;)

Ei siinä ole muuta ihmeellistä kuin se talon "henki" joka iski meihin. Enpä tiedä oliko siitä kukaan muu edes mitään tarjonnut :D

Kuulostaa romanttiselta ja ihanalta. :) Juu laita kuvia kun kotiudutte. Jos ennen olette asunut kerrostalossa niin on se kesällä lapsille ihanaa (jos sulla on) kun on oma piha ja ikiomat jutut, joita muut ei pääse sotkemaan.
Suunnitteletko jo tapetteja ja verhoja?

[QUOTE="vieras";24596681]Onnea uuteen kotiin!!! :) Mäkin oon aina haaveillu omasta talosta, vielä ei oo sitä meijän taloa löytyny. Minkäkokoinen perhe teillä on? Kysyin ihan mielenkiinnosta kun talossa 70neliöö. :)[/QUOTE]

Meitä on neljä. Me vanhemmat ja sitten 2- ja 3-vuotiaat lapset. Ajan kanssa voi sitten laajentaa jos siltä tuntuu :) Nyt asutaan 78 neliössä ja tää on aivan liian iso meille :/

[QUOTE="vieras";24596684]Kuulostaa romanttiselta ja ihanalta. :) Juu laita kuvia kun kotiudutte. Jos ennen olette asunut kerrostalossa niin on se kesällä lapsille ihanaa (jos sulla on) kun on oma piha ja ikiomat jutut, joita muut ei pääse sotkemaan.
Suunnitteletko jo tapetteja ja verhoja?[/QUOTE]

No Vallilan ne kelohonka(?) verhot olisi tietysti ihan ykköset mutta katsotaan nyt. Seinät maalataan vaan valkoiseksi. Tuo avaruutta ja valoisuutta sinne.

Ja joo, omaa pihaa on kyllä toivottu niin kovasti että.. Olen aina asunut kerrostalossa ja on tää niin hemmetin tympeetä :/

[QUOTE="Vilukissa";24596711]:D - juu, lampaat on out! Ja loistavana herättäjänä toimii todella hyvin noi hiien myyrien kasat :kieh:...:D

Pääsettekö muuttamaan piankin? Vai joudutteko vielä kärvistelemään? Teettekö sen rempan alta pois....ja kyselyikä iski taas ;)...[/QUOTE]

Mä pidän vielä kyllä asunnon helsingissä ainakin pari kuukautta. Ihan vaan jos kävis täällä autokoulun nyt vihdoin ja sitten on yks koulutus... Päästään kyllä periaatteessa jo muuttamaan tossa kuun vaihteessa.

Mä pidän vielä kyllä asunnon helsingissä ainakin pari kuukautta. Ihan vaan jos kävis täällä autokoulun nyt vihdoin ja sitten on yks koulutus... Päästään kyllä periaatteessa jo muuttamaan tossa kuun vaihteessa.

No hyvä kun on rauhassa sitten tuota muuttoaikaa, ettei tule ihan hurjaa hässäkkää...pikkulasten kanssa kun se on...mielenkiintoista :D (muistelee omaa kolmen vuoden takaista muuttoshowta kahden ikiliikkujan ja vauvamahansa kanssa..että kun itse pakkaa tavaraa laatikoihin, niin johan kaksi muuta "apuria" käy toisesta tavaroita mättämässä pois...).

Onnea vielä kovasti :)!

[QUOTE="Vilukissa";24596856]No hyvä kun on rauhassa sitten tuota muuttoaikaa, ettei tule ihan hurjaa hässäkkää...pikkulasten kanssa kun se on...mielenkiintoista :D (muistelee omaa kolmen vuoden takaista muuttoshowta kahden ikiliikkujan ja vauvamahansa kanssa..että kun itse pakkaa tavaraa laatikoihin, niin johan kaksi muuta "apuria" käy toisesta tavaroita mättämässä pois...).

Onnea vielä kovasti :)![/QUOTE]

Joo, ei varmaan tuu hirveen helppoo tästäkään pakkailusta.. :laugh:

:flower:

Onnea uuteen kotiin!

IMG_8004.jpg

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä