N
normaali
Vieras
Eli vaikka veti 4000kcal rasvaa niin laihtui kun ei syönyt hiilareita. Eli jos normaalipainoinen alkaa karppaamaan niin kohta ei ole kuin luu ja nahka? Onko karppaus vain laihduttajille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:SANOKAA RAKKAAT KARPPAAJAT SEURAAVA ASIA:
Ajatteletteko LAINKAAN verisuonianne????????
Miltä näyttää karppaajan verisuonet?!!?
Alkuperäinen kirjoittaja exxx:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:SANOKAA RAKKAAT KARPPAAJAT SEURAAVA ASIA:
Mietippä kuule sitä! Mulla putosi kolesteroliarvot 2,5 ja 3:een.
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja exxx:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:SANOKAA RAKKAAT KARPPAAJAT SEURAAVA ASIA:
No tämä asia ei oikeasti mahdu mulla koteloon...kuinka voi olla mahdollista, et verisuonet säästyvät tuollaiselta rasvamussutukselta?! Oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja exxx:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja exxx:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:SANOKAA RAKKAAT KARPPAAJAT SEURAAVA ASIA:
No tämä asia ei oikeasti mahdu mulla koteloon...kuinka voi olla mahdollista, et verisuonet säästyvät tuollaiselta rasvamussutukselta?! Oikeasti.
No helkkari! Mulla nyt kuitenkin ROMAHTI veriarvot, siis positiivisella tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kyselee:Mitä on karppaus?
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kyselee:Mitä on karppaus?
Hiilihydraatiton ruokavalio.