Täällä joku hehkutti, että kun karppasi niin sai syödä rasvaa niin paljon kuin jaksoi ja silti laihtui!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaali

Vieras
Eli vaikka veti 4000kcal rasvaa niin laihtui kun ei syönyt hiilareita. Eli jos normaalipainoinen alkaa karppaamaan niin kohta ei ole kuin luu ja nahka? Onko karppaus vain laihduttajille?

Järkyttävän rasvaripulin tolla saa aikaseks kyllä. Eihän tolla liho, kun ei elimistö pysty käsitteleen tollasta määrää rasvaa eikä se siis kaikki imeydy, mutta miettikääpä miten käy ravinnolle joka ei oo imeytyny. Kyllä se kehosta poistuu ja vilkkaasti...

Pohjalla pitää olla ketoosi vissiinkin. Karppaus kuuri alotettiin sillä parin viikon setillä jossa ei syöty kyllä kun munia että pysy hiilarit tarpeeksi alhaalla. Kyllä mulla putos jonkun verran paino vaikka ruokavalio oli kummallinen. Mä en muutenkaan syö leipää mutta auta armias kun karppasin niin näin untakin inhoamastani ruisleivästä,,

Lisäyksenä että lopetukseen vaikutti vahvasti se että suussa oli jatkuvasti paska maku tuolla karpin ruokavaliolla. Tein Atkinssin kirjan mukaan ruuatkin että piti kyllä ihan oikein mennä mutta se maku suussa oli kaamee!

Alkuperäinen kirjoittaja exxx:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
SANOKAA RAKKAAT KARPPAAJAT SEURAAVA ASIA:

Ajatteletteko LAINKAAN verisuonianne???????? :o
Miltä näyttää karppaajan verisuonet?!!?

Mietippä kuule sitä! Mulla putosi kolesteroliarvot 2,5 ja 3:een.

No tämä asia ei oikeasti mahdu mulla koteloon...kuinka voi olla mahdollista, et verisuonet säästyvät tuollaiselta rasvamussutukselta?! Oikeasti.

No tämä asia ei oikeasti mahdu mulla koteloon...kuinka voi olla mahdollista, et verisuonet säästyvät tuollaiselta rasvamussutukselta?! Oikeasti.

No helkkari! Mulla nyt kuitenkin ROMAHTI veriarvot, siis positiivisella tavalla.

No helkkari! Mulla nyt kuitenkin ROMAHTI veriarvot, siis positiivisella tavalla.

Joo, mut haluaisin tietää, kuinka se voi olla mahdollista...:|

Mä en usko että kukaan jaksaa syödä karppiruokaa 4000kcal edestä. Se on paljon täyttävämpää kuin hiilareita sisältävä ruoka. Esim. mä syön karpatessa 1400-1800kcal, "virallisterveellisellä" meni helposti se 2500kcal.

Ja enkä kyllä usko että laihtuu jos syö 4000kcal, oli se sitten mitä tahansa ruokaa.

Yhteistyössä