Mä en pahalla mut kysyn silti, onko täällä palstalla niin, että strippaus on pahempi kun itsensä myyminen?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Näin ymmärsin yhdestä ketjusta.

Koska sielä jopa monia vastaneista olivat kokeilleet siitä, eikä kukaan ollut shokissa jos joku halua sellaista tehdä, mutta jos minusta puhua niin kaikki heti hui,hui,viron huora, miten joku voi olla strippari, yöäk,yöäk :x :x :x ---> :o :o :o miten voit myydä itseä.

Vaikka mä en myy itseä,mutta aina nousee hirveä haloo, melkein joka ketjuun tulee haukkujat,niin kuin viimeks tein BB:sta ketju,mutta loppujen loppuksi tuli niin kuin aina riita mun ammattista,vaikka en tee muuta kun tanssin,mutta epänormaalilta se täällä kuulosta,mut jos joku myy itseä,niin se on ihan ok, go girl.

Ei ole pahempi vaan yhtä paha. Ne ovat keskenään verrannollisia asioita kun puhutaan itsensä myymisestä. Monet stripparit antavat rahaa tai tavaroita vastaan seksuaalisia palveluita. Kellepä ei aito Vuittonin tai Guccin laukku kelpaisi, vai mitä ;)

Seksuaalisuus on isoin osa tuota "ammattia". (kiemurtelu, ilmeet, eleet, itsensä paljastaminen).

Strippaus ja huoraus ovat moraalisesti väärin ja tuomittavia asioita. Vaikka nyky-yhteiskunnassa eräät tietyntyyppiset ihmiset yrittävät tehdä näistä naista loukkaavista asioista arkisia ja "normaaleja" , eivät ne sitä ole. Kuten ei myöskään alkoholon jokaviikkoinen tai jokapäiväinen käyttäminen, kuten rappioituneet ihmiset yrittävät väittää.

Jos lähdet esim siivoamaan ammatiksesi ja jätät itsesi myymisen (olkoon lellittely nimeltään strippausta), nostan sinulle hattua ja kunnioitan sinua ihmisenä. Nyt en voi niin tehdä, ymmärrettävästä syystä: Moraaliton elämäntapa ei herätä kunnioitusta, päinvastoin! Jos ihminen ei muuhun kykene, on hän aika heikoilla ja saamaton.

Uusimmat

Yhteistyössä