Tääkin on aika hyvä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiiviö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hiiviö

Jäsen
21.09.2006
580
0
16
Mies meni pankkiin ja sanoi vanhemmalle, arvokkaan näköiselle pankkineidille: "Mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti alkoi kakomaan ja rykimään ja tuohtui kuullessaan moista kielenkäyttöä. Pankkineiti kysyi mieheltä: "Mitä te oikein puhutte?"
Mies vastasi pankkineidille: "Mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti tuohtui vielä enemmän ja naama punaisena sanoi miehelle: "Minä en tuollaista kielenkäyttöä kuuntele, minä haen pankinjohtajan paikalle."
Pankinjohtajakin saapui paikalle totisena. "Mikä on ongelmanne? Neiti tässä kertoi että te käytätte kovin karkeaa kieltä asioidessanne pankissamme."
Mies vastasi: "Mä voitin vitun lotossa vitun 5 miljoonaa ja mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankinjohtaja sanoi miehelle: "Ja tämä meidän vitun nutturapäinen huorako ei ymmärtänyt noin vitun yksinkertaista asiaa?!"

Heh..tulipa tuosta mieleen kun olin pankissa töissä. Eräs päivä sinne tuli sellainen kylän tunnettu laitapuolen kulkija. Istahti tiskille ja sanoi että haluan avata tilin. No, täti avasi tilin niinkuin oli pyydetty. Sitten tää sanoo seuraavaksi, että haluan nostaa sieltä kympin :laugh: :laugh:

Oletti varmaan että kun tilin avaa niin tottakai sieltä saa rahaa sitten nostaa :laugh:

Yhteistyössä