kuinka huumorintajuisia olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
millaiset jutut iskee parhaiten ja mitkä ei uppoo ollenkaan? :)

mä repeilen lähes kaikelle, luulen olevani todella huumorintajuinen ja jaksan nauraa itsellenikin.. :D:D:D

tässä muutama mille repeen aina uudestaan ja uudestaan:
Äiti oli lähdössä synnyttämään. Kyseli lähtiessään pieneltä pojaltaan:" Mitäs sinä toivoisit minun sieltä tuovan, johon poika: Jos perse kestää nii tuo polkuauto!!!"

Mies meni pankkiin ja sanoi vanhemmalle, arvokkaan näköiselle pankkineidille:
"Mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti alkoi kakomaan ja rykimään ja tuohtui kuullessaan moista kielenkäyttöä.
Pankkineiti kysyi mieheltä: "Mitä te oikein puhutte??"
Mies vastasi pankkineidille: "Mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti tuohtui vielä enemmän ja naama punaisena sanoi miehelle: "Minä en tuollaista kielenkäyttöä kuuntele, minä haen pankinjohtajan paikalle."
Pankinjohtajakin saapui paikalle totisena. "Mikä on ongelmanne? Neiti tässä kertoi että te käytätte kovin karkeaa kieltä asioidessanne pankissamme."
Mies vastasi: "Mä voitin vitun lotossa vitun 5 miljoonaa ja mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankinjohtaja sanoi miehelle: "Ja tämä meidän vitun nutturapäinen huorako ei ymmärtänyt noin vitun yksinkertaista asiaa???"

:laugh:

sitten taas ei iske mitkään jutut mitkä menee liian henkilökohtaisuuteen..

Mä oon tän päivän naureskellut tälle:

Andy McCoy ja Mike Monroe konttasivat pitkin junanraiteita.
Andy: "Voi vittu mä en diggaa yhtään näist tikkaist".

Mike: "Relaa Andy,tuolt tulee hissi".

Mä olen kai aika huono huumorintajultani... mutta vitseistä puheenollen, esim. tämmöinen huvittaa mua suuresti:

Mies oli tulossa töistä punaisella Lamborghinillaan, kun hän huomasi tienpientareella Ladan. Ystävällinen ja auttavainen kun luonteeltaan oli, hän pysäköi tienpientareelle Ladan perään ja meni Ladan kuljettajan luokse.
"Taidat tarvita apua?", kysyi Lambon ajaja.
"Juu, hinausapu olisi hieno homma!", vastasi Ladakuski.

Tuumasta toimeen ja kohta Lada oli köytetty Lambon perään.

"Jos tulee jotain ongelmia matkan aikana, niin paina äänimerkkiä!", sanoi Lambo kuski.
" Ei toimi äänimerkki", vastasi Ladamies.
" No näytäppä sitten vaikka vilkkua", kuittasi Lambo kuski.

Ja ei muuta kuin tien päälle. Hetken aikaa Lada perässään hinattuaan, Lambon rinnalle kaasutteli leikkimään punainen bemari. Hetken aikaa leikiteltyään Bemari kaasutti näyttävästi karkuun.

" Ei helvetti!", ajatteli Lambon kuski. " Kyllä mä ny tollaselle Bemarille pärjään! Kyllä se Lada pysyy perässä!"

Ja näin alkoi takaa-ajo. Vähän matkan päässä oli pitkä silta, jonka etupäässä olivat poliisit tutkineen passissa ja loppupäässä olivat luonnollisesti pysäyttäjät. Kun kisailevat autot saavuttivat sillan, kuului pysäyttäjien radiosta:

" ETTE JÄTKÄT MUUTEN IKINÄ USKO! TÄÄLTÄ TULEE PUNAINEN BMW 200km/h SEN PERÄSSÄ TULEE LAMBORGHINI 250km/h JA
SEN PERÄSSÄ TULEE PASKANRUSKEA LADA, JOKA NÄYTTÄÄ VILKKUA! SE
MEINAA
LÄHTEÄ OHI!!!

Mustahuumori uppoaa ja siitä saan usein paheksuntaan. Mutta kun enhän minä tee siinä mitäänväärin jos huvitun!! hahah!!

Jaetulla ykkössijalla on tilannekomiikka.

Itseironia pääsee sijalle 2. Kivaa olla paradoksi.

Tosin nämä kaikki voivat myös sekoittua keskenään. kestän jopa vitsit tulevaan vauvaani liittyen.

Kaikenlainen huumori uppoaa. Mutta se että joku pukee kettuilun huumoriin> ei ole huumoria.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mä olen kai aika huono huumorintajultani... mutta vitseistä puheenollen, esim. tämmöinen huvittaa mua suuresti:

Mies oli tulossa töistä punaisella Lamborghinillaan, kun hän huomasi tienpientareella Ladan. Ystävällinen ja auttavainen kun luonteeltaan oli, hän pysäköi tienpientareelle Ladan perään ja meni Ladan kuljettajan luokse.
"Taidat tarvita apua?", kysyi Lambon ajaja.
"Juu, hinausapu olisi hieno homma!", vastasi Ladakuski.

Tuumasta toimeen ja kohta Lada oli köytetty Lambon perään.

"Jos tulee jotain ongelmia matkan aikana, niin paina äänimerkkiä!", sanoi Lambo kuski.
" Ei toimi äänimerkki", vastasi Ladamies.
" No näytäppä sitten vaikka vilkkua", kuittasi Lambo kuski.

Ja ei muuta kuin tien päälle. Hetken aikaa Lada perässään hinattuaan, Lambon rinnalle kaasutteli leikkimään punainen bemari. Hetken aikaa leikiteltyään Bemari kaasutti näyttävästi karkuun.

" Ei helvetti!", ajatteli Lambon kuski. " Kyllä mä ny tollaselle Bemarille pärjään! Kyllä se Lada pysyy perässä!"

Ja näin alkoi takaa-ajo. Vähän matkan päässä oli pitkä silta, jonka etupäässä olivat poliisit tutkineen passissa ja loppupäässä olivat luonnollisesti pysäyttäjät. Kun kisailevat autot saavuttivat sillan, kuului pysäyttäjien radiosta:

" ETTE JÄTKÄT MUUTEN IKINÄ USKO! TÄÄLTÄ TULEE PUNAINEN BMW 200km/h SEN PERÄSSÄ TULEE LAMBORGHINI 250km/h JA
SEN PERÄSSÄ TULEE PASKANRUSKEA LADA, JOKA NÄYTTÄÄ VILKKUA! SE
MEINAA
LÄHTEÄ OHI!!!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
apuaaaaa.....

Kiero on huumorin tajuni ja julma. Omasta mielestäni tietenkin äärettömän hyvä, ainoat, jotka edes hieman ymmärtävät, ovat sisareni, lapseni ja tuo äijä...

Profiilini antanee vähän viitteitä...

Mä oon aina pitänyt itseäni huumorintajuttomana, mutta tällä palstalla olen huomannut, että on monia vielä tajuttomampia.

Toi wilkinsin vitsi sai mut kikattamaan ääneen, noi muut oli ihan ok vitsejä.

Poliisi pysäyttää blondin liikenteessä ja pyytää tätä näyttämään henkilöllisyystodistuksen.
Blondi kaivaa käsilaukustaan kirjasto-kortin ja ojentaa sen poliisille.
Poliisi sanoo ei, ei se tämä ole. Se on sellainen missä on teidän kasvokuvanne.
Aijaa! Sanoo blondi ja kaivaa taas käsilaukkuaan ja ojentaa meikkipeilin poliisille.
Poliisi ottaa peilin ihmetellen ja katsoo sitä..
Poliisin ilme kirkastuu. "Ah neiti onkin poliisi! Olisitte heti sanonut.. Hyvät päivän jatkot ja ajakaa turvallisesti.

Yhteistyössä