Tää painonnousu stressaa..(raskausaikana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveilija87

Jäsen
29.06.2010
817
0
16
varsinais-suomi
Ihan tarkkaa painonnousua en nyt osaa sanoa ku oman vaa'an ja neuvolan vaa'alla ei mee nuo kilot ihan yks yhteen. Oma vaaka näyttää enemmän ku mitä neuvolan, mutta nyt oman vaa'an mukaan olis tullu jo 8kg :headwall::mad:
Siis järkkyä! Oma vaaka näytti 100kg tasan!!
Okei, illalla päivän syömisten ja juomisten jälkeeen, tunnin lenkki takana, vaatteet päällä (tekosyitä löytyy) :ashamed:
Neuvola puolentoista viikon päästä ni siellähän sen näkee sitten mitä neukkukorttiin kirjataa..

Ja viikkoja vasta 23+0...perkele...

Juu, herkuttelen ja mässään, en siis todellakaan oo kattonu mitä syön ja vedenjuonti ihan minimaalista, eli turhaan valitan...Mutta kyllä pelottaa nyt tosissaa mihin lukuihin tää paino vielä nousee..

Nyt päätinkin, että alkaa hyväkarppaus!Syäön nuo ruisleivät ja murot pois kaapista ja sen jälkee tilalle paljon terveellisempää.

Juu, samat on stressit mullakin... rv 31+0 ja kotivaaka näytti +19kg, neuvolanvaaka +16kg. Mutta sen verran lohduttaa, että nuo on ainakin mulla aina lähteneetkin, mitkä on raskausaikana tulleet. Tosin mieltä ylentäväähän se ei ole :( Mäkin aloitin just ruokaremontin, lähinnä ylimääräiset herkut pois, ettei nyt niillä keräis turhaan massaa...

Nää viimeiset viikot onkin sitten olleet mulla todellisia kerääjiä, koska alkaa turvotukset ja vauvakin kasvaa hurjaa vauhtia. Eli odotettavissa on reilusti se 20 kilon ylitys tälläkin kertaa. Oikein hirvittää, että kuinka reilusti... Mutta ei kai koskaan oon liian myöhäistä aloittaa ruokaremonttia?? :)

Mulle tuli 35 kiloa raskausaikana ja kaikki lähti puolen vuoden aikana pois. Masennuin painon vuoksi neuvolassa ja jopa kieltäydyin punnituksesta sen pahan olon vuoksi kun itkin aina 3 päivää neuvolan jälkeen maaten sängyssä. Raskas asia painojuttu, mutta yritä rauhottua ja olla stressaamatta :)

no nyt raskausaikana ne extraherkut pois, laihdutusta sitten vauva-ajan jälkimainingeissa... hirvee turvotus päällä mulla, painoa tulee näin loppuvaihees useampi kilo viikos, helvetin ärsyttävää... ;)

Mut miten se onkin nii vaikeeta, siis luopua niistä hiilareista ees suurimmaks osaks...Ja ne herkut, ne herkut..voi apua...
Ja miten voi olla nii vaikeeta juoda sitä vettä..Yhtään ei auta, että kamala himo tuoremehuihin, eli siis aivan turhaa sokeria..ÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Lenkillä käyn, koira ulkoiluttaa mua väkisinkin :laugh: Tänään oltiin tunti..sen jälkeen söinkin miniporkkanoita, viinirypäleitä ja kurkkua dipaten niitä ja iso lasi vettä..

Yhteistyössä