Sensitive dependence on initial conditions
Perhonen lepattaa siipiään Pekingissä (tai Tokiossa, riippuu keltä kysytään) ja sen takia jenkkeihin rantautuu hurrikaani.
Aaaaa, no ton mä tiesin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sensitive dependence on initial conditions
Perhonen lepattaa siipiään Pekingissä (tai Tokiossa, riippuu keltä kysytään) ja sen takia jenkkeihin rantautuu hurrikaani.
Olette erehtyneet. Perhosensiipiteoria liittyy aivan muuhun, nimittäin krapulan korjaamiseen:
ero uuden nousun ja vanhan krapulan välillä on ohut kuin perhosen siipi
Mä kauhistuin tosta :/ Halla-aho kuulemma blogiin kirjoittanut aiheesta. Mitähän äijä meinaisin jos kävisin häntä tukistamassa kasvatusmielessä... Veikkaan, että tulisi pahoinpitelysyyte perässä aika äkkiä.
Sensitive dependence on initial conditions
Perhonen lepattaa siipiään Pekingissä (tai Tokiossa, riippuu keltä kysytään) ja sen takia jenkkeihin rantautuu hurrikaani.
Ai näinkö se menikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481146:turha hienostelu pois, tuo on suomeks sitä että kaikki mikä voi mennä vituiks.. menee vit...
Kokkeileppa joskus loiventaa ilman että olet kohta uudelleen kännissä. Itse en osaa tätä loiventamisen jaloa taitoa niin en edes yritä vaan kärsin kuin mies. Mutta isot pojat on kertoneet että mahdollista se on, mutta on yhtä tarkkaa puuhaa kuin pärekaton kulotus.
Loppuko kasvatusoppaat kesken?
Loppuko kasvatusoppaat kesken?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481226:tuon rapulan kanssa korjaussarja muuttuu kyllä helposti virityssarjaksi..![]()
:hug: Jatkan siellä blogissani nyt kun 200 ihmistä on siellä taas käyny![]()
Taitaa olla ninaTT:lle tuttua tuo viritys nimittäin TT tarkoittaa moottoripyöräpiireissä TäysTehoa eli juurikin sata ja piikin pyörässä täystehosettiä.
Loppuko kasvatusoppaat kesken?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481292:väkisin tuli sama mieleen, ennen oli jopa tt ajojakin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481292:väkisin tuli sama mieleen, ennen oli jopa tt ajojakin..![]()
Mistä se tt tuli muuten siihen assulla ringin kiertämiseen?
Miehet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481346:pakko myöntää etten tiedä.