Tää on ihan ku joku muurahaispesä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heips";23481085]Mä en allekirjoita sun kasvatusmetodeja mutta löysin blogistasi jotain mistä olen samaa mieltä! Nimittäin luonnollinen synnytys ilman kipulääkkeitä. Mulla auttoi rentoutuminen eikä sattunu oikeastaan ollenkaan :) Rankka se oli kuitenkin kun kesti yli 20 tuntia... Pystyasento taas ei sopinu mulle (vaikka olisin halunnu), vain puoli-istuva asento oli mukava jostain syystä.[/QUOTE]

Kiva :) Musta aika olennaista on, ettei sekoiteta kipua ja sitä työtä mikä siihen menee... Että ei synnytyksestä välttämättä selviä ilman hikeä vaikkei kauheasti sattuisikaan, sillä kyllähän siinä on paljon duunia vaikkei sattuisi kamalasti.

Kokkeileppa joskus loiventaa ilman että olet kohta uudelleen kännissä. Itse en osaa tätä loiventamisen jaloa taitoa niin en edes yritä vaan kärsin kuin mies. Mutta isot pojat on kertoneet että mahdollista se on, mutta on yhtä tarkkaa puuhaa kuin pärekaton kulotus.

Mä en ole tainnut koskaan tosissani yrittänyt pelkkää loivennusta vaan ihan tarkoituksella olen sitten vetänyt samantein pääni uudelleen täyteen :) Alkomaholi tekee pahaa seuraavana päivänä, ellen sitten ota ykkösellä alas pari kaljaa ja sen jälkeen ei mistään loiventamisesta voida puhua.

Teoriassasi voi siis olla perää... Koska jos sitä pelkkää loiventamista yrittäisi, niin kyllähän se helposti menisi ryyppäyksen puolelle. Ja jos jo pari olutta saa uuteen nousuun niin eipä siinä kauheasti virheille marginaalia jää.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481226:
tuon rapulan kanssa korjaussarja muuttuu kyllä helposti virityssarjaksi.. :p

Taitaa olla ninaTT:lle tuttua tuo viritys nimittäin TT tarkoittaa moottoripyöräpiireissä TäysTehoa eli juurikin sata ja piikin pyörässä täystehosettiä.

Sä oletkin NinaTT kaikkien äitien elävä esimerkki. Täällä sä olet vaihteeks päivystänyt ihan koko päivän. Lapsi saa varmaan olla ihan omissa oloissaa, jos haluaa, vaimitensenytmeni. Eiks hyvä Äiti olis myös joskus oikeasti läsnä lapselleen??? Ihan vaan huomio minkä tein tässä parin päivän aikana kun oon ollut saikulla. Monta lasta sulla onkaan ja minkä ikäisiä? Anna mä arvaan, ethän sä tähän viestiin vastaa, niinkuin et edellisiinkään mihin sulla ei ollut mitään mitä vastata. Heh. :D

[QUOTE="vieras";23481278]Tää palsta on hyvä keino saada tommonen blogi suosituksi, kun tahalleen ärsyttää ja mainostaa siinä samassa blogia niin johan kävijämäärät poksahtaa ja sillä sit taas tienaa ihan kivasti[/QUOTE]

En mä kyllä mitään blogillani tienaa :D Ainakaan vielä siis. Ei ole aikaa eikä rahkeita kirjoittaa tarpeeksi säännöllisesti, että sillä voisin tienata.

[QUOTE="Bambi";23481283]Sä oletkin NinaTT kaikkien äitien elävä esimerkki. Täällä sä olet vaihteeks päivystänyt ihan koko päivän. Lapsi saa varmaan olla ihan omissa oloissaa, jos haluaa, vaimitensenytmeni. Eiks hyvä Äiti olis myös joskus oikeasti läsnä lapselleen??? Ihan vaan huomio minkä tein tässä parin päivän aikana kun oon ollut saikulla. Monta lasta sulla onkaan ja minkä ikäisiä? Anna mä arvaan, ethän sä tähän viestiin vastaa, niinkuin et edellisiinkään mihin sulla ei ollut mitään mitä vastata. Heh. :D[/QUOTE]

Mulla on yksi lapsi :) Mulla on ollut omat syyni olla paljon koneella viimepäivinä, en mielellään niitä ruotisi enempää :) Laps on 3v. En ole koko päivää täällä päivystänyt, olen laittanut ruokaa, ulkoillut yms ihan normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23481346:
pakko myöntää etten tiedä.

ninaTäysTeho kai on niin aktiivinen että kaivaa vanhoille kääville esille miten tt liittyy mopoajoihin?

e: kaivaminen stoi, löytyi jo

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä