on tää elämä ihmeellistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jäsen
15.08.2005
625
0
16
Mulla on nyt niin ihmeellinen tilanne , et en tiä pitäiskö itkee vai nauraa.

Mulla on ollu km -04, lapsi-05, km-06 ja nyt -07 ei tiä lääkäritkään missä mennään.

Kävin alkuraskauden ultrassa rv7+1, silloin sanottiin että sikiökaiku näkyy ja muutkin tarvittava on masussa ja raskaus on kohdunsisäinen. Mutta alkio vastaa viikkoja 5+1, mikä ei ole oikein mahdollista sillä tein pos. raskaustestin rv4+1. Eli oisinko ollu 2+1 oikeasti silloin kun raskaustesti näytti jo plussaa. Tässä kuussa sänkyhommatkin jäi ovulaatioviikon jälkeen eli emme ole olleet edes sängyssä tolloin kun hedelmöittymisen olisi pitänyt tapahtua. Ovulaationikin tikutin, joten miten se ois voinu olla kaksi viikkoa myöhemmin? Ja Lääkäri sanoi vielä että raskaushormoonitaso on niin korkea että sykkeen pitäisi jo näkyä. Lääkäri totesi että todennäköinen keskenmeno ja antoi ajan viikon päähän et tarkistetaan tilanne ja sovitaan jatkotoimenpiteet.

Kun menin viikon päästä uudelleen niin oli eri sairaalalääkäri. Hän katsoi kohtuun ja sanoi että hänen mielestään alkio vastaa viikkoja kuusi eikä viisi. Eli olis niinkuin kasvanut! Hän oli näkevinään myös sykkeen, mutta sanoi heti et on toi niin pieni ja laitteen kuva sen verran epäselvä että täytyy kontrolloida kahden viikon päästä!
Oisko lääkäri sanonu et näki sykkeen , jos sitä ei varmaksi nähnyt? Monta kertaa sitä kysyin niin sano et kato nyt tossa menee alkion sisällä tollanen vaalea varjo edestakaisin, et se ois se sydämen liike. Raskaushormoonitaso oli kaksinkertaistunut rv6+1 ja rv 7+1 välillä (kuukautisita katsoen)
rv 6+1= 10 000 ->rv 7+1 = 20 000. Nouseeko raskaushormooni jos on keskenmeno? Sen tiedän että edellisissä km se ei ole laskenut ennen lääkkeellistä tyhjennystä.

Kärsin kovista raskausoireista, kamala kaksi viikkoinen vielä edessä, jos sit kuitenkin todetaan et kesken on. Viimeksikin (-06)katsottiin vielä 2 viikon päästä, jolloin lääkäri totesi et ois tää ollu selvä jo 2 viikkoa sitten.

Onko jollain käynyt näin et ensin todetaan keskenmeno ja sit aletaankin epäileen?

Ihanaa jos olette jaksanut lukea tänne sakka.
Tukea täällä kaipaillaan!!!!! Kiitos!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 17:03 mä kirjoitti:
Joo tekis mieli mennä yksityiselle, mut mä oon kodinhoidontuella kotona ja miehen palkka on pieni, joten se 80 euroo on iso raha. Taitaa olla pakko oottaa bielä kaks viikkoo.

niin kai.
2 viikko on vaan tuossa tilanteessa HIRVEÄN pitkä aika. jos ja kun miettii koko ajan että onko kaikki hyvin vai ei..
:/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 17:41 mä kirjoitti:
Niin todella on!!!!
Voi olla et ens viikolla mieli muuttuu ja soitan yksityiselle ajan. Varmaan johonkin pääsee parin päivän varoajalla.

ihan varmasti pääsee. ellei samana päivänä jo.
ihan mielenrauhan vuoksi suosittelen..
ja onnea siihen että kaikki olisi hyvin sinulle kuitenkin :hug: :heart:

Yhteistyössä