Kuolemantuomio on liian helppo rangaistus. Siinä syyllinen pääsee todellaki liian helpolla... Eli pois sellaset...
Sanovat ihmiset jotka ei välttämättä ymmärrä että melkein jokainen ihminen haluaa elää hinnalla millä hyvänsä, siksi kuolemaan tuomitut istuuvat esim 20 vuotta kuoleman sellissä, valittaavat ja etsivät jokaisen oljenkorren etteivät joutuisi teloitettavaksi.
Liian helppo rangaistus ? helppoa on ainoastaan sanoa tuo, kaikki muu on eri asia.