Muslimeiden uimapuku, kuva.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ihan tavallinen suomalainen, jo varmaan vähintään kahdennessakymmenennessä polvessa. Olen ihan tavallinen kristitty, en minkään ihmeellisen hiippakunnan hihhuli.

Silti haluan verhota itseni nilkkoja myöten. Se tuntuu minusta luontevalta ja mieleiseltä. Miehelläni ei ole mitään sitä vastaan, vaikka ei hän lyhyitäkään hameita vastaan ole. En suurin surminkaan vaatisi ketään muuta käyttämään hameita vain koska minä käytän. Housuja en omista koska en tunne niissä oloani mukaviksi, hameita käytän kesät, talvet.

Aikoihin en ole enää uinut vaikka uimisesta kovasti pidänkin. Toivoisin että suomessa myös minun olisi veronmaksajana mahdollista mennä uimaan niin että koen oloni mukavaksi. Asun kangas eikä helman leveys ole minulle ongelma mutta suurimmalle osalle suomalaisia se tuntuu oleva. Harmittaa.

Tämän kirjoitin vain siksi ettei asia ole vain joidenkin uskonnollisten radikaalien ongelma, joita jotku "suvakit" tänne haluaa. On meitä muitakin, me vain olemme hiljainen vähemmistö. Äänekkäät rasistit ei kuitenkaan sitä koskaan tule ajatelleeksi.
 
Olen ihan tavallinen suomalainen, jo varmaan vähintään kahdennessakymmenennessä polvessa. Olen ihan tavallinen kristitty, en minkään ihmeellisen hiippakunnan hihhuli.

Silti haluan verhota itseni nilkkoja myöten. Se tuntuu minusta luontevalta ja mieleiseltä. Miehelläni ei ole mitään sitä vastaan, vaikka ei hän lyhyitäkään hameita vastaan ole. En suurin surminkaan vaatisi ketään muuta käyttämään hameita vain koska minä käytän. Housuja en omista koska en tunne niissä oloani mukaviksi, hameita käytän kesät, talvet.

Aikoihin en ole enää uinut vaikka uimisesta kovasti pidänkin. Toivoisin että suomessa myös minun olisi veronmaksajana mahdollista mennä uimaan niin että koen oloni mukavaksi. Asun kangas eikä helman leveys ole minulle ongelma mutta suurimmalle osalle suomalaisia se tuntuu oleva. Harmittaa.

Tämän kirjoitin vain siksi ettei asia ole vain joidenkin uskonnollisten radikaalien ongelma, joita jotku "suvakit" tänne haluaa. On meitä muitakin, me vain olemme hiljainen vähemmistö. Äänekkäät rasistit ei kuitenkaan sitä koskaan tule ajatelleeksi.

Siis haluatko mennä uimaankin pitkässä hameessa? Eiköhän tästä aiheudu käytännön ongelmia sinulle itsellesikin...
 
Väärä uimapuku tuo sakot:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016081822164139_ul.shtml

Ei näin
22164143_ul.jpg


vaan näin
topless-cannes-1.jpg
 
Samat säännöt pitää koskea ihan jokaista, joka suvaitsee uimahalliin mennä itseään liottamaan.
On väärin, että kaavut saavat nostaa veden bakteeripitoisuutta. Sen vuoksi miesten uimashortseja ei suvaita uimahalleissa, eikä naisilla edes röyhelöuimapukua.

On myös väärin, koska kuka valvoo noiden peseytymisen ennen altaaseen menoa, he eivät saa myöskään puvussaan kulkea yleisissä tiloissa, koska heilllä ei ole rintasyöpämerkkiä, joka oikeuttaa tissittömiä käyttämään tissillisiä uima-asuja.

Tämä on sitä islamisaation hyväksymistä ja nousua ja tämä on yksi asia, mihin pitää puuttua. Ei noin voi ottaa oikeutta omiin käsiin. Ei noin voi saada "etuoikeuksia", joita muut eivät saa, elleivät itsekin käänny muslimiksi?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Tämä saksalainen pilakuva kertoo itsensä naamioimisen ongelmista:

Damensauna = naisten sauna
Burkaverbot? Wollen Sie mich religiös beleidigen?!? = Burkakielto? Haluatteko loukata minua uskonnollisesti?!?

20060501_islamkleidungburka_a796939
 
Vai että uimahallit ovat jämähtäneet 70-luvulle. Tuo täti on ennemminkin palannut ajassa muutaman vuosisadan taaksepäin, joten turha uikuttaa muita sopeutumaan hänen takapajuisiin sääntöihinsä.
Samaa ihmettelin. Tai no eihän se pitäisi mikään ihme olla, että ylen toimittajan näkökulmasta kaikki muu kuin monikulttuurisuus ja islamin ihanuus on vanhanaikaista.

Sinänsähän asia vaikuttaa vähäpätöiseltä, mutta oikeasti otamme ison harppauksen tasa-arvon alueella taaksepäin, kun hyväksymme ja edesautamme tällaista naista alentavaa kaavuttamista.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Samaa ihmettelin. Tai no eihän se pitäisi mikään ihme olla, että ylen toimittajan näkökulmasta kaikki muu kuin monikulttuurisuus ja islamin ihanuus on vanhanaikaista.

Sinänsähän asia vaikuttaa vähäpätöiseltä, mutta oikeasti otamme ison harppauksen tasa-arvon alueella taaksepäin, kun hyväksymme ja edesautamme tällaista naista alentavaa kaavuttamista.

Olen täysin samaa mieltä. Nähdäkseni olemme aika ison harppauksen edellä tasa- arvoisuudessa moniin muihin kulttuureihin nähden, joten takapakkia ei ole syytä ottaa.
 

Yhteistyössä