V
vieras
Vieras
Tuntuuko kenestäkään muusta pahalle katella uutisia tuolta Moskovasta? Euronewsillä ja muilla ulkomaan kanavilla näytetään melko sensuroimatonta uutismateriaalia paikan päältä suoraan heti tapahtuneen jälkeen. :'( Kyllä tuntuu pahalta kaikkien niiden ihmisten puolesta. 