Moskovan metroisku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuuko kenestäkään muusta pahalle katella uutisia tuolta Moskovasta? Euronewsillä ja muilla ulkomaan kanavilla näytetään melko sensuroimatonta uutismateriaalia paikan päältä suoraan heti tapahtuneen jälkeen. :'( Kyllä tuntuu pahalta kaikkien niiden ihmisten puolesta. :(
 
melko jännä juttu, et tämä on ainut avaus aiheesta, mikäli lontoossa tai yhdysvalloissa ois sama sattunut niin täälläkin sytyteltäis kynttilöitä ja halittas toinen toisiaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
melko jännä juttu, et tämä on ainut avaus aiheesta, mikäli lontoossa tai yhdysvalloissa ois sama sattunut niin täälläkin sytyteltäis kynttilöitä ja halittas toinen toisiaan :xmas:

Kun tämän aloituksen laitoin, etsinkin haulla ensin että onko montakin aloitusta. Itseasiassa yllätyin ettei suomalaisia hetkauta ollenkaan naapurivaltion tragedia. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
melko jännä juttu, et tämä on ainut avaus aiheesta, mikäli lontoossa tai yhdysvalloissa ois sama sattunut niin täälläkin sytyteltäis kynttilöitä ja halittas toinen toisiaan :xmas:

Kun tämän aloituksen laitoin, etsinkin haulla ensin että onko montakin aloitusta. Itseasiassa yllätyin ettei suomalaisia hetkauta ollenkaan naapurivaltion tragedia. :/

mua ei yllätä, on täällä melko rasistista porukkaa... ja toisekseen tunteettomia.
 

Yhteistyössä