Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Onnea olg4 :flower: :flower: :flower:
Ja varovainen onnittelu myös Pakanamaan Karttalle :flower: :flower:
Käsittääkseni se on juurikin niin, että tulkinta on tehtävä sen annetun aikarajan sisällä, mutta vaikka tulos katoaisi sen jälkeen se ei muuta tulosta...niin ja päinvastoin, tosin tiedän kyllä tapauksia, joilla roskis haamu onkin ollut ihan oikea plussa :D

Täällä kp21/31 ja lämmöt kerrassaan hypähti...normisti siis oviksen jälkeen nousee justiinsa sen 0.1 astetta päivässä korkeintaan, mutta nyt olikin noussut 0.3 astetta...eilen siis aamulämpö 36.7 ja tänään 37.0 :whistle: Ja kramppaa vähän väliä kohdusta, ihan ku olisi menkat alkamassa :kieh:
En tiä mikä tätä kroppaa nyt vaivaa, mutta aivan aikasintaan menkat voisivat varhaisen oviksen mukaan alkaa vasta 9pv päästä...eipä lainkaan syyhyy sormet näpyttelemään mammaksi sivuille :ashamed: :LOL:
 
Olg4 ja Pakanamaan Kartta onnittelut! Eikös se ole aina niin että plussa se on haaleakin plussa :hug:

Indo varmasti olisi erilainen raskaus- ja synnytyskokemus, jos siellä olisit raskausajan ja synnyttäisit. Itse synnytin esikoisen ulkomailla, mutta ihan Euroopassa ja kieltä osaan sentään hyvin. Synnytyksestä tai raskauden seurannasta Suomessa en tiedä oikeastaan paljon mitään. Silti jännitti että en siinä tilanteessa ymmärrä mitään mitä minulle sanotaan. Mutta etenkin synnytyssalissa oli aivan ihanaa väkeä, osastolla sitten olikin toinen meininki... En tykännyt yhtään olla siellä, kun minua pidettiin ihan tietämättömänä, kun oli kerran esikoinen. Asioita sai pyytää moneen kertaan ennen kuin ottivat todesta ja uskoivat.

Tänne ei mitään uutta. Täti jatkaa tulvimistaan.

Plussatuulia kaikille!
 
Onnea plussannet... :) :heart:
Tervetuloa uusille.. :) :flower:
paljon voimahaleja niitä tarvitseville.. :hug: :hug:

Hensku00 jännät paikat.. toivottvasti plussaat.. b:)d

).( matkalta palattu.. :) oli ihanaa olla vaan, ei stressiä mistään.. :):)
 
Onnea Pakanamaan Kartta ja olg4, toivottavasti pikkuiset pysyy matkassa loppuun saakka =)

Minä en edelleenkään tiedä että onko mulla keskenmeno vai normaalit menkat. Keskiviikko yönä koski tosi kovaa mahaan ja sitten alkoi kova vuoto, hyytymiä ei ole enää tullut. Pitää varmaan seurata tuota vuodon kestoa.
 
Onnea olg4 ja pakanamaankartalle myös varovaiset onnittelut!! :flower: :flower:

Mietin tässä vaan kovasti että jokohan huomenna uskaltaisin testata, kun mulla sillon kp37/28-35 menossa, ja dpo18 ...että onkohan liian aikasta testata? Mitä mieltä muut ootte? Apua, mua jännittää, pelkään niin älyttömästi negaa!! :/
 
olg4, toivon et kaikki on hyvin... JA VAUVA KASVAA MASUSSASI!

Hensku00, myös ...voimia!

Odottelen tätiä...voimakkaita tuntemuksia. Rinnat kipeet, ruskeeta vuotoa, nippailuita alavatsassassa........Haista vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, helvetin tätiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....anteeksi tunteiden purkaus!

 
Onnea plussanneille ja haamunneille =) :heart: ja tietenkin :hug: sitä tarvitseville :heart:

Itse olen toista päivää mahataudin kourissa, ei kiva :x
Mutta ei auta --> huomenna mentävä jo maalaamaan, jos ei yönaikana pahene...

Paljon +++ puhureita jokaiselle =)
 
hei täyty tulla pikasesti lukemaan mitä täällä on päivän aikana kirjoteltu ja ihanaa iloisia uutisia..

Oikein paljon onnea olg4 ja varovaiset onnittelut myös sinulle pakanamaan kartta meinaatko "pk" testata vielä uudelleen?peukkuja..

täällä koitetaan saada selkä kuntoon et vois olla töissä..mähän en jää saikulle.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:
hei täyty tulla pikasesti lukemaan mitä täällä on päivän aikana kirjoteltu ja ihanaa iloisia uutisia..

Oikein paljon onnea olg4 ja varovaiset onnittelut myös sinulle pakanamaan kartta meinaatko "pk" testata vielä uudelleen?peukkuja..

täällä koitetaan saada selkä kuntoon et vois olla töissä..mähän en jää saikulle.. :LOL:
Joo, testaan alkuviikosta. Tilasin mammaksilta pari herkkää puikkoo!
 
hensku testaa ihmeessä huomenna...kyllä sen hormonin määrän pitäisi olla jo sen verta korkea että edes haamun näyttäisi jos on tärppi käynyt...tsemppiä ihan HIRMUISESTI :D

Täällä minä yritän tasitella itseäni vastaan...himottaisi saada testejä postiluukusta, mutta....sitten retkahdan taas liian aikaisin... :headwall: Noh, ehkä sitten oman mieleni vuoksi tilaan pari testiä maanantaina, niin sitten ei ole enään pitkälti niin voin testata :D Kun oviksen mukaan pitäisi tädin tulla ensiviikon sunnuntaina...hiisi jos edes ovuloin :headwall: Vaikea lapsi olen :ashamed:
 
Kiitos kaikille! kivaa et saa ees jolleki kertoa ku siviilissä ei voi. mulla eilen jo tuntu mahassa illalla ihan siltä et menkat kuitenkin alkais, ja aloin miettimään et jos se sittenkin tulee heti ulos. ja sen ajattelu sai kyllä harmittamaan, eli kyllä musta on kivaa et se pysyis sisällä ja kunnossa vaikka tietty vähän täs pelottaakin et kuinka kaikki käy.

huoh. en oikeasti pystys millään keskittyyn mihinkään muuhun just nyt, mutta pakko. lähtaan juts ulos syömään ja ties minne kavereiden kanssa.. jaiks.
 
LAUANTAI 17.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 37/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 39/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 32/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 32/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 10/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 13/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 22/??..................yk.5.........2. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 13/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 154/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 16/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 12/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 10/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 21/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 37/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 12/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 23/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 30/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 26/29-33..............yk?...........3. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp65/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 28/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 44/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 24/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 5/28....................yk.3.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 22/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 3/29-30...............yk. 4...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 23/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 11/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 41/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 13/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 41/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 12/28.....................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 27/31.....................yk.?............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 22/28-30................yk.?...........? toiveissa
jenninho......................kp 15/28-30.................yk.1...........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 15/34......................yk.2...........2.toiveissa
tiiut..............................kp ?.............................yk.1............?.toiveissa
viherminttu..................kp 31/32......................yk.4............2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti



Haamuilevat
Pakanamaankartta



:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4

 
Nyt vain nopea käynti täällä...en siis testannutkaan tänä aamuna, tuli vettä juotua pitkin yötä ja vessassa ravattua, niin aattelin että ihan turha testata. Illalla syötiin suolasta ruokaa, joten jano oli kova :) Mutta siis huomenna uus yritys :)
 
:hug: kaikille ketkä sen kokevat tarvitsevansa.

olg4 onnittelut plussasta ja Pakanamaankartalle haamusta.

Hensku00 Kiitos plussatuulien puhaltamisesta. Menkkoja ei näy. En tiedä mistä johtuu. Myöhään keskiviikko iltana testasin negan, mut olin aikaisemmin juonut aika paljon. Torstaina oli jo sellainen olo, et menkat alkaa, mut ei... Ihmetyttää, miksei menkat tule. Aikaisemmin ei ole näin ollut. En tiedä kuinka pitkään jaksaa odottaa. Toivottavasti saat plussan. Pluuuussssssssssaaaaaaaaaatuulia.. :whistle:
 
Suuret onnittelut plussanneille! :flower: Ihanaa että saadaan paljon plussauutisia.. mä oon pyöritellyt kuumeisesti tilaamiani ovistestejä käsissä, että joko kohta saisi alkaa testailemaan sopivaa ajankohtaa! Odottavan aika ON pitkä!! :kieh:

Paljon plussatuulia kaikille! +++++++++:whistle:
 
Tervetuloa kaneli87 :wave:

Hooh...en tiedä mitä ajatella...eilen myöhään illalla pamahti todella ikävä jomotus päälle oikealle alavatsaan ja se loppui vastta tänä aamupäivänä yhtä nopeasti kuin tulikin. Ja nyt sitten "kirvelee" tai lähinnä ehkä pistelee kipeästi ympäri kohtua...jos rakossa on jotain edes hitusen enemmän alkaa tasainen jomotus ja se helpottaa kun käy vessassa...ei kuumetta eikä varmastikkaan mikään tulehdus, kun ei ole mitään kirvelyjä tai pissakaan ei haise oudolle :headwall:
Luoja, ja munko pitäisi tosissaan kestää vielä kuinka kauan?! :eek:
Ei, ei siitä alkukierrossa vannomastani, tilaan testit VASTA kun menkat on myöhässä, höpinästä kyllä tule mitään :LOL:
 
kanelia87, tietty pääsee :)

hii, täällön selvitty kahdesta ensimmäisestä päivästä kunnialla. mies lähti "juhlimaan isäksi tuloaan" ja mä öö, istun kotona nähtävästi tietokoneella.. oikeasti mulla oli tosi paljon vaikeuksia selittää et miks oon taas tosi väsyny, miks en tupakoi ENKÄ juo, edes sitä yhtä. saattaa olla ettei tää pysy salassa kolmea kuukautta millään jos aion yhtään sosiaalinen olla..

Ehdin muuten viime viikolla ostaa valmiiks kaappiin greippimehua kaks litraa tulevaa kiertoa varten. onneks ei tarvinnu niitä juoda, sillä maistoin äsken tuota valion versiota ja hyi apua! tuntu et hampaat syöpyy suusta.. jotenki aattelin et se ois yhtä hyvää ku greippilimukka mut ei kyl oo. et tsemppiä vaan kaikille ketkä sitä pystyy juomaan.. mies muuten arvas heti et ne liittyy jotenki tähän. kiusas niin kauan et piti kertoa miks olin ne ostanu, uhkas muuten googlata tiedon.. :whistle: ja tästäki greippimehusta kaverit ehotteli jo et no johki drinkkeihin se varmaan menee. heh, öö joo niinhän se varmaan menis..
 
Mä oon ihan hukassa, voitteko auttaa?? Mä en oo merkkaillut vuosi sitten syntyneen esikoiseni jälkeen menkkapäiviä mihkään. Nyt muistelen et edelliset ois alkanu suunnilleen viikkoo ennen joulua. Suht. säännölliset ne on kyl olleet, 3-4 vko väliä. Uutena vuotena ehkäisy jäi käyttämättä syyllä "tulee jos on tullakseen" ja "ei kai se vielä kerrasta tärppää". Mä oon ihan unohtanu kaikki nää jutut!! Viikko sitten jomotti alavatsaa niin että heräsin siihen yöllä. Muutama päivä sitten tuli vaaleanpunasta nestettä veskipapruun. Nyt ei mtn. Väsyttää ja paleltaa ehkä enempi kun ennemmin. Voehan hitsi, pitäskö tässä lähtee testikaupoille? :eek:
 
joo mää oo aatellu ottaa ovis tikut käyttöö tässä kohta kun on nii vaikeeta tää raskaaks tuleminen (lyhyet hermot) :D ja asia vaan pyörii mielessä ei mahha mitää.. päivät menee liian hitaasti. :D Mietin et pitäs varmaa laittaa itelle kalenterii ylös muikkari jotta siinä oikeessa hetkessä osais olla yhdynnäs tia jotain.. :LOL:
 

Yhteistyössä