Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Onnea Hensku00! Tule välillä kertoilemaan odotuskuulumisia tänne meille myös :) Ja kiva, kun olet jaksanut päivittää tota listaa niin ahkerasti!

Pakanamaan kartalle iso halaus. En osaa edes kuvitella, mikä pettymys tuo on. Olen pahoillani.

ON: Viikko on alkanut hässäkällä, mutta onneksi on ihana talvipäivä, niin saa siitä vähän virtaa. Ovisviikko olisi nyt käsillä, joten siihen malliin toimitaan. Ihmeen rauhallinen olo on ja jotenkin hätäilemätön...saa nähdä kuinka kauan kestää ;)Viime viikolla oli kyllä ihan toinen ääni kellossa ja hanskat naulassa tämän asian osalta, nyt taas hyvillä mielin eteenpäin.

Mukavaa maanantaita kaikille, vaikka se viikon ikävin päivä onkin :)
 
Iso :hug: PakanamaanKartalle...en voi edes kuvitella pettymyksen suuruuttasi :'( Mutta toivon, että mieli piristyy jossainvaiheessa ja jaksat taas toivoa uuden yrityksen alkaessa :heart:

Ja Lämmin kiitos Henskulle...olit todella hyvä päivittelijä ja toivottavasti odotuksesi sujuu ERITTÄIN mukavasti, ilman suurempia kolotuksia. Olisin minäkin iloinen jos tulisit kertomaan kuulumisiasi aina silloin tällöin, se piristäisi varmasi monien mieltä :D

ON:
Hmm...täällä on vähän outoja oireita, tai ei niinkään outoja, mutta sellaisia joita ei ole ollut herran aikoihin.
Tissit on tulleet herkiksi...eivät arista kokoajan, mutta esimerkiksi aamulla, kun laitoin ristsikoita päälle, kirpaisi tosi kipeästi. Tätä rintojen kipuilua ei ole ollut sitten raskauden jälkeen ja imetys vei kaikki menkkojakin edeltävät kipuilut pois, eli tämän voisin jo luokitella ihmeeksi. Joko rintani ovat heränneet koomasta tai sitten on jotain meneillään...ahistaa tämä epätietoisuus, kun en edes ole varma milloin sen tädin pitäisi tulla kun oviskin aikaistui greippimehun takia....ja tämän kaikki jo varmaan tiesikin kun olen siitä paasannut koko kierron melkein :ashamed: :headwall:
PÖH...tilaan ne pahuksen testit ja kusasen raivolla yhteen jo keskiviikkona, sanoi järki mitä sanoi :LOL:
 
Paljon onnea Hensku00 ja tiiut plussista ja suuuuuurtakin suuremmat voimahalit pakanamaankartalle! :hug:

Mulla meinaa välillä ihan järki lähteä tämän vauvakuumeen kanssa. Nyt on tosi paljon tuttuja vauvansaaneita, ja tuntuu että joka paikka vain pursuaa vauvojen kuvia ja juttuja.. kadulla ei mene muita kuin äitejä vaunujen kanssa, telkkarista tulee vain juttuja vastasyntyneistä ja kaikkialla on pienten pehmoisten vauvojen kuvia! :heart: Ajatella, voi kun sellainen olisi joskus itsellä! Pienen pieni ihmisen alku... Hulluksihan tässä tulee kun odottaa vaan kierron loppua. :kieh: Ovistestien hypistely jatkuu, toivottavasti se vaihtuu pian raskaustestin hypistelyyn!

Mukavaa maanantaita kaikille kuumeilijoille! :wave:
 
tiiut onnea! :flower: teillä taitaa olla sama hääpäivä kuin meillä, meilläkin tänään puolivuosi hääpäivä :D

Marta ja paapelo kiva että olette tykänneet päivityksistäni! :) tuntuu hyvältä saada positiivista palautetta :) Ja tulen kyllä aivan varmasti teitä tänne vielä moikkaamaan!!:)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, ja tavataan tuolla odotuspuolella!! ;)
 
Aattelin kans liittyä keskusteluihinne. 3. lapsi olis toiveissa, tytöt 4v ja 7kk. Meidän viimesin vaavi sai inseminaatiolla alkunsa joten en varmaan raskaudu aikoihin tai sit ollenkaan... :( Meissä ei kummassakaan oo mitään vikaa et periaatteessa se pitäis onnistua luomunaki, mut saa nähdä. En oo 2 kuukauteen käyttäny mitään ehkäisyä, mut ei olla hulluna yritettykään...Nyt kp 28/29-31, oireita ei oo joten menkat alkaa kuiteski kohta...No mut katsellaan!
 
Moikka pitkästä aikaa! :)
On niin hirveet flunssat meitä kiusannu ettei oo kerenny kirjotteleen.. :/
Nyt kun tervehtysin niin tyttö tuli kipiäks.. :(
Ja rästikoulujutut painaa päälle... Huoh.
No onneks on ehditty peittoja heiluttelee ahkerasti, ja nyt tänää tai huomenna olis ovis niin jatketaan samaan malliin :D:D

Onnea plussanneille kauheesti!!! Niin toivoisin että tällä peittojen heiluttelulla olisi jotain tulosta vihdoinkin tässä kierrossa :ashamed:
 
Tuota flunssaa on kamalasti nyt liikkellä, ja samoin oksennustautia! Voi kun niiltä säästyisi, nyt ei olisi yhtään aikaa sairastaa ;)

Mä maltoin vihdoinkin testata tilaamiani ovistikkua ja oon tässä hyvän tovin miettinyt, että tuliko siihen toinen viiva vai ei, tai toinen viiva kyllä tuli mutta että onko se yhtä tumma kuin testiviiva. Toivottavasti ei, mies on tällä hetkellä 500km päässä ja nähdään vasta perjantaina! :eek: Tässä on katastrofin ainekset, jos NYT tulee ovis! Eiii!! :headwall: :headwall:

*repii hiuksia päästään*
 
Onnea tiiut ! :flower:

Meiän pienellä miehellä on ollu taas koko päivän niin hirvee vauhti päällä että sama meno jatkuu vieläkin. En käsitä miten niillä riittää energiaa...
Täällä täti hiipumassa vihdoin, mutta eipä se mitään hyödytä kun mies on ihan muualla ja kuten olen tainnut valittaa jo useamman kerran niin ei varmaan tässä kierrossa ole mahiksia, jos ovis tulee ajallaan. Eli odottelua enemmän kun tarpeeksi sinne seuraavaan kiertoon asti.

*puhaltelee kaikille plussatuulia*

 
Voi täällähän oli ihania uutisia, kun oon koko viikonlopun ollu pimennossa :heart: Henskulle hei heit :wave: Toivottavasti täältä me muutkin purjehditaan plussa-aalloilla kohta perässä.

Omaa napaa. Tädistä ei vieläkään mitään tietoa. Selkää jumittaa edelleen, olin kyllä koko viikonlopun koiranäyttelyssä töissä, ts. seisoin koko ajan, eli johtunee osittain siitäkin. Farkut on poissuljettu vaatetus, koska pelkään nappien hajoavan, ai miten niin turvottaa :eek: Tekis mieli testailla jo, mutta kun pelkään tulevani kovaa ja korkealta alas, kun testi tarjoaa negaa. Muutama päivä vielä, sitten testaan.
 
Joo-o, ensimmäinen luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen alkoi nyt. Tätin tulo ei siis tässä tapauksessa harmita. Mun tietoihin vois päivittää kp 1/29, yk 2. Kierto näyttää pysyneen saman pituisena kuin se joskus aikanaan ennen pillereiden aloittamista (10 vuotta sitten) oli. Oikeastaan en voi sanoa, että ollaan vieläkään aloitettu tai aloitetaan yritystä ns. vakavissaan tässä kierrossa. Mies on aika hermona, mutta itse en jostain syystä ole. Meillä taitaa olla siis toisin päin, kun monilla muilla, jotka siis kertovat miehen olevan kuin viilipytty ja itse panikoi ja stressaa. Rauhassa mennään ja vauva on enemmän kuin tervetullut, jos siis on tullakseen. Lupaan kuitenkin kesään mennessä hermostua, jos uusi perheenjäsen ei ala ilmoitella tulostaan :)
 
Heippa!

Melkein voisin alkaa päivittelijäksi vaikka en pahemmin keskusteluihin oo osallistunu.

Nyt taitaa olla asia niin et mun olis vaan parempi poistua tältä palstalta...

Kävin tänään yksityisellä poistattamassa kierukkaani. Tämä oli jo kolmas yritys.
Ku kerran on sellasen hankkinu niin sielläpähän sit on. Ens kuussa tulee se viisivuotta täyteenkin.
Täytyis vaan jotenkin pistää ajatukset ja suunnitelmat jäähylle vauvanteon suhteen. Enhän mä viitti ees uutta työpaikkaakaan hakee.
Mut kyl tää kai tästä, mä vaan oon niin malttamaton ku tätä on suunniteltu jo pidempään.


Hensku00


Tosi ihana juttu, onnea
:heart: mietin viel et voiko noihin kotona testattaviin testeihin luottaa 100%? Ja eikö neuvola aina vaadi et on terveyskeskuksessakin testattu?
 
Meillä ei vaadittu neuvolassa ollenkaan varmistusta, tosin varasin ajan vasta rv 9+ joten... :D
Mutta jos tosi aikaseen jo varaa ajan niin kyllä mieluusti katsovat verikokeesta siinä samalla kun ottavat kaikki sukupuolitauti testit ja määrittävät veriryhmät ym. =) Tosiaan näin, joten ehkäpä minultakin on se varmistettu ilman että tiesin...juonitelleet siellä :D

Hooh...kiristää ja puristaa alavattaa...oli pakko heittää farkut hiiteen kun tuli jo oikein sellainen puutunut akue tuohon navan alle...ja tissejä kihelmöi...korostan vielä että tämä on taas uutta mulle tämä tissien oireilu, kun esikon imetyksen jälkeen ei ole mitään tuntemuksia ollut puoleen tai toiseen...myös lämmöt koholla...aamulla oli 37.1 ja nyt illalla kun taas huvikseni mittasin niin 37.3...ei parane mennä VIELÄ toivomaan liikoja.

Tilasin kyllä jo testit, kun niin oli hyvä tarjous kotitestillä...puran siis ale-myynteihin kohdistuvaa addiktiotani raskaustestien ostolla :LOL: Mutta ovat herkkiä, enkä ole vielä semmosia kokeillut, joten kaikkea kun pitää äidin mukaan ensin kokeilla niin kokeillaan (onneksi en ottanut rankkoina teinivuosina tätä ehdotusta vakavasti, ties missä luolassa luuhaisin, mutta tässä asiassa noudatan mielelläni neuvoa) :D
 
Mäkin menin vasta joskus tuolloin. Mähän en olis ees testannu raskauttani, mut kuulin et äitiysavustusta ei saa jollei käy neuvolassa viimeistään rv 12.
No mun äitihän varasi omalle lääkärilleni ajan jossa vielä keskusteltaisiin mitä vauvan tuleminen tuo tullessaan. Lääkäri oli vaan sitä mieltä, että ehdottomasti abortti. Mulla oli tuolloin ikää 16v.
Sen jälkeen en sille lääkärille koskaan menny.
 
Valpuri ja Justiina82 tervetuloa kuumeilemaan :flower: =) :heart: ! Justiina olit jotakin tietoa jo antanutkin, mutta mitäs Valpuri? Monesko haaveissa vaiko esikoinen? Onko yritystä takana vai onko vasta aluillaan =)?

PakanamaanKartta:'( iso :hug: sinulle ja jaksamista! Vielä se päivä näyttää valoisammalta ja ehkäpä ennemmin kuin osaat arvatakkaan, ei mitään huonoa, jollei jatkossa hyvääkin :hug:


paapelo
sulla jännät hetket...plussaonnea toivottelen :heart: !

ON: ei kummempaa tänne suunnalle..ovista odotellen, peittoja heilutellen :whistle: !

Tänään kävin miettimään tätä palstaa lukiessani, että olen jo jotenkin ehtinyt kiintyä tähän pinoon ja ihmisiin täällä...vaikka esim. Henskun plussa oli ihan mielettömän ihana juttu :heart: , niin tuli kuitenkin haikea fiilis kun Hensku poistuu tästä pinosta :(...ja kun ei ole mitään takeita siitä milloin itse pääsee odottajien puolelle perässä ;). Mietin myös, että missäköhän mahtaa olla yöperhonen- YYYYPEEEE :eek: :wave: ? Ja ihana ja upea asiahan (ja se ainoa syy miksi täällä olemme ;) !) se tietty on kun plussaa testeihin pärähtää ja onneksi lisää meitä kuumeilijoita ilmoittautuu koko ajan- tämä pino on ehdottomasti paras kuumeilu nippu ja toivottavasti päästään pian kaikki luomaan uusi pino tuonne odottajiin ja napataan sitten Henskukin takaisin porukaan ;) :heart:

Ihana jos joku tosiaan jaksaa alkaa päivittelemään listaa...itse voin nolona tunnustaa, etten taitaisi osata ja en välttämättä joka päivä ehtisi koneelle... :ashamed:


:heart:
 
Moikka kaikille :flower:
Pidettiinkin sitten pitkä viikonloppu ku oli eilen niin flunssainen ja paha olo ettei töihin kyennyt.
Tänään aamulla olikin kummasti parempi olo ja päätin tulla töihin.

Paljon onnea Hensku00 ja tiiut plussista ja isot halit pakanamaankartalle. :heart:
Tervetuloa myös kaikille uusille!
Onneksi jotkut saavat edes plussia, muuten tuo meiän lista on jo yksinään sivun pituinen :(
Nyt pitää kaikille puhkua ja puhista +++++++++ tuulia :whistle:

Omaan napaan.
Tosiaan oltiin miehenkanssa koko viikonloppu vapaalla ja mie päätin ruveta neulomaan ekaa kertaa vuosiin.
Voitte arvata että ekan syntyi ihanat pikkuiset vauvan villasukat :heart:
Työnjälki ois voinut olla kyl paljon siistimpääkin, mut on ne silti söpöset ja omalle pienelle tehdyt =)
Tosta voikin varmaan päätellä kuinka korkeella mun vauvakuume tällä hetkellä on.

Mut nyt on kait pakko ruveta hommiin et saa jotaa aikaseksi.
 
Täällä ollaan oltu aktiivisia :D No mulle ei kuuluu sen kummempii, oottelen vaa et noi menkat loppuu nii pääsis harjottelee... Nyt ollaa kerrottu melkein koko lähi suvulle että yritetää saada lasta en tiiä oisko pitäny kun tuntuu että paineet kasvaa nyt entisestää että jos eii saada taas ens kuussakaa, niin kaikki alkaa kysellä... :( Ootteko muut miten kertoneet muille kun täällä olijoille???
 
Me ollaan kerrottu ainoastaan miehen yhtiökumppanille/ mun toiselle työnantajalle. Sukulaiset ei tiedä mitään vielä.
Tolle yhtiökumppanillekkin kerrottiin vain siksi että teen nyt täysiä tunteja (ennen osa-aikainen) että saan nuo tulot nousuun ja sitten paremman äp-rahan...
Oliko mahdollisimman epäselvästi kerrottu? :LOL:
 
Eipä juuri olla kerrottu. Kaveri tietää, se on itsekin raskaana, ja eräs toinen, jolla on itsellä 4 vuotias tyttö. Toisella palstalla mulle kävi nolot ja yks kaveri tunnisti mut sieltä, mutta se ei oikeastaan edes haittaa, niillä on samat suunnitelmat kuin meillä, joten ihan mukava vaihtaa ajatuksia hänenkin kanssaan. Sukulaisille ei kerrota ennenkun on pakko, eli sitten kun rupeaa kumpu kasvamaan niin, ettei sitä enää pysty piilottelemaan. Tämä anopin takia, rupeaisi kuitenkin painostamaan meitä naimisiin, tai muuten vaan sekaantumaan asioihin mitkä eivät todellakaan hänelle kuulu.
 
Meillä ei tiedä kuin pari kaveria ja te :D
Sukulaisille ei kerrota kuin vasta sitten kun on ekassa ultrassa käyty...tällä kertaa se on helpompaa kuin esikosta...silloin oli pakko kertoa, sillä oli tulossa äidin alkoholipitoiset jätti synttärit ja olisin paljastunut silloin kaikille tutunkaimankumppaneillekkin :D Nyt kun en enään juurikaan käy ulkona juhlimassa, ei kukaan kiinnitä siihen mitään huomiota, kun voin vain vedota siihen, että ei ole lapsenvahtia ja poika on hiukan voipuneen oloinen :D

Nyt ajateltiin tehdä niin, että tehdään pojulle sitten valkoiseen bodyyn tai paitaan teksti, jossa lukee: "minusta tulee ISO veli" ja katsotaan kuinka kauan kestää että hoksottimet alkaa surraamaan :LOL:

Ja sitten on:
kp25/29-31? todella suuri kysymysmerkki :D
Mä en tiedä oonko tulossa kipeeksi...pakko napostella kokoajan jotain pientä, että ei laske verensokerit alas...tossa käytiin pojan hammastarkastuksessa ja kun tultiin takasin, olin viittävaille pyörtymäisilläni...olin kyllä syönyt hyvän aamupalan ennen sinne menoa ja siellä ei mennyt kuin n.30min :eek:
Yhhhyh...tämä hiukan nostaa fiiliksiä, sillä ihan saman laista oli kun esikkoa odotin ne ekat 13vk oli just tätä...kertaakaan en oksentanut, mutta taju meinasi lähteä, jos ei ollu syönyt 1,5h mitään...ihan älytöntä :LOL:
 

Yhteistyössä