Valpuri ja
Justiina82 tervetuloa kuumeilemaan :flower: =) :heart: ! Justiina olit jotakin tietoa jo antanutkin, mutta mitäs Valpuri? Monesko haaveissa vaiko esikoinen? Onko yritystä takana vai onko vasta aluillaan =)?
PakanamaanKartta:'( iso :hug: sinulle ja jaksamista! Vielä se päivä näyttää valoisammalta ja ehkäpä ennemmin kuin osaat arvatakkaan, ei mitään huonoa, jollei jatkossa hyvääkin :hug:
paapelo sulla jännät hetket...plussaonnea toivottelen :heart: !
ON: ei kummempaa tänne suunnalle..ovista odotellen, peittoja heilutellen
!
Tänään kävin miettimään tätä palstaa lukiessani, että olen jo jotenkin ehtinyt kiintyä tähän pinoon ja ihmisiin täällä...vaikka esim. Henskun plussa oli ihan mielettömän ihana juttu :heart: , niin tuli kuitenkin haikea fiilis kun Hensku poistuu tästä pinosta
...ja kun ei ole mitään takeita siitä milloin itse pääsee odottajien puolelle perässä
. Mietin myös, että missäköhän mahtaa olla
yöperhonen- YYYYPEEEE
:wave: ? Ja ihana ja upea asiahan (ja se ainoa syy miksi täällä olemme
!) se tietty on kun plussaa testeihin pärähtää ja onneksi lisää meitä kuumeilijoita ilmoittautuu koko ajan- tämä pino on ehdottomasti paras kuumeilu nippu ja toivottavasti päästään pian kaikki luomaan uusi pino tuonne odottajiin ja napataan sitten Henskukin takaisin porukaan
:heart:
Ihana jos joku tosiaan jaksaa alkaa päivittelemään listaa...itse voin nolona tunnustaa, etten taitaisi osata ja en välttämättä joka päivä ehtisi koneelle... :ashamed:
:heart: