Palasin nyt hieman paremmalla ajalla ku ehtii hieman keskittymään paremmin :wave:
Eli tosiaan vielä kerran iso onnen toivotus
Hensku00 :lle! Ihan mieletön juttu, toivottavasti tässä saisi itse kukin pian siirtyä sinne odottajien puolelle
tosin samaan pinoon en ainakaan minä enää ehdi, sillä JOS lykky kävisikin tässä kierrossa, niin lokavauvaksi menisi auttamatta =) ... mutta nyt meillä niin rukoillaan tämän loka-mussukan puolesta... :heart:
Indo : saa "kilahtaa" ja tunteita tuulettaa ihan vapaasti
, siksihän me täällä olemme olemassa, turhaan siis anteeksi pyytelet :hug:
paapelo plussaonnea :heart:
ON: Ovista odotellen, kovassa flunssassa :/ . Jokatoinenpäivä- taktiikka käytössä ja nyt minä "onneton" mietin onko se liian harvoin, vaikka järjellä ajateltuna tiedän, ettei ole :ashamed: . tekisi vaan niin mieli lähettää simppoja matkaan alvariinsa, että mieli pysyisi "plussalatautuneena"
vaikkakin tiedän, että joka päivä on liian usein...on tämä taas tiedettä. Miehelläkin nyt taas totuttelemista tähän tahtiin kun edellisessä kierrossa oli täysin eri tahti eli joka päivä pääsi peittoja heiluttamaan
Olen niin kärsimätön luonne, että tämä vauvanteko on meikäläiselle kyllä yksi elämän suurimmista koitoksista- en voinut kuvitellakkaan tätä odottamisen määrää ja sitä miten hitaasti asiat aina kierrossa pyörii...
Kaikille iso :hug: