Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

voi kurjaa.. :hug: mulla kans kerkes edellisessä kierrossa jo toivo nousta ku menkat myöhässä mutta tulivatki vaan 2pv myöhässä. kierron pituudeks tuli siis 32pv. edelliset kierrot oli29ja30pv miten osaan tunnistaa siitä oviksen vai onko se laskettavis päivistä puoliväli ? oon aika onneton :(
 
heiii :wave:
tännehän on taas tullut uusia..tervetuloa teille..

Pakanamaan Kartta toivottavasti ei ole väärä hälytys..mut eiks jotku sano et tuntuu ku menkat alkais ja on kuitenkin raskaana?ja jos menkat ei ole alkanu ni aina on toivoo.. :hug:

ON: Täällä edelleen odotellaan et alkaako vai ei ala..jos ens viikon lopulla ei ole alkanu teen uudestaan testin..tää on kyl niin harvinaista et on näinkin paljon myöhässä ku nyt se on alkanu oleen säännöllisempi se kierto et 30pvää.Ja ku oletin et se mun ovis oli sillon kp13..

Tänään saan väriä tukkaan ihanaa..sit torstaina pääsee kampaajalle leikkauttaan tän tukan..saa vähän jotain muuta ajateltavaa ku tää vauvanteko.. :)
 
SUNNUNTAI 18.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 38/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 40/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 33/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 33/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 11/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 14/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 23/??..................yk.5.........2. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 14/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 155/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 17/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 13/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 11/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 22/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 38/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 13/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 24/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 31/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 27/29-33..............yk?...........3. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp66/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 29/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 45/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 25/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 6/28....................yk.3.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 23/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 4/29-30...............yk. 4...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 24/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 12/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 42/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 14/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 42/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 13/28.....................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 2/31.....................yk.2............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 23/28-30................yk.?...........? toiveissa
jenninho......................kp 16/28-30.................yk.1...........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 16/34......................yk.2...........2.toiveissa
tiiut..............................kp ?.............................yk.1............?.toiveissa
viherminttu..................kp 32/32......................yk.4............2.toiveissa
kaneli87......................kp ?..............................yk.6...........2.toiveissa
Mötkylä........................kp?...............................yk?............?.toiveissa



Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti



Haamuilevat
Pakanamaankartta



:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4

 
Nyt oon niin täpinöissäni!! Testasin tänä aamuna, ja selkeet kaks viivaa tuli!!! :heart: :heart: Kyllä sen plussaksi tulkitsisin, mutta sopiiko teille, että oottelen tässä pari päivää ja testaan sitten uudelleen, varmistaakseni asiaa? En vielä uskalla siirtää itseäni plussanneisiin.....
Nyt on vaan niin onnellinen olo, kädet ja jalat vapisee! Nyt ei pysty ajatteleen mitään muuta kuin tätä, mä oon ihan onnesta sekasin....
 
Kylläpäs kilahdin perjantaina mahtavasti. Anteeksi siitä kaikille!

Olen yrittänyt miettiä syytä mahtavaan tunteiden purkautumiseen. Luulen et osaltaan johtui väsymyksestä. Molemmat tyttäret aloittivat perjantain aamuyöstä oksentamisen. Pyykkiä tuli ja mopille riitti hommaa! Juoksin kuin aropupu koko päivän ja arvatenkin juuri kun lapset sairastavat on miehellä työkiireitä! Kiva, kiva...Olin illalla väsynyt ja purin suuttumuksen tänne. Siis juuri kun ajattelin et kylläpäs päivä meni surkeasti, saapui kylään täti. Ei kai tässä auta kun nuolea haavat ja alkaa uuteen taistoon. Tuli muuten aika monta päivää etuajassa. Nyt siis ilmeisesti kp2 ja yk2.

Täytyy udella kotiapulaiselta taas lisää infoa niin voin kertoa teille enemmän! Olen pohtinut et voisin hakeutua johonkin hyväntekeväisyysjuttuun, orpokotiin tai tms. jotta voisi olla hyödyksi ja ehkä saada jotain muuta ajateltavaa. Mies ei tosin pitänyt ajatuksesta, koska olen aika empaattinen ihminen.

Onnittelu halaukset kaikille plussanneille ja tädin kylään saaneille! :hug:
 
No niin täällä on levin reissusta selevitty.. Kyllä oli kylmää, parhaimmillaan pakkanen näytti -37.4. Mulla ei täällä vieläkään mitään merkkejä mistään!! MItä mieltä te muut olisitte jos alkaisin syömään niitä teroja. Tulis ainakin ne menkat ja todennäkösimmin myös varmaa ovuloisin..!??
 
HENSKULLE PAAAALJOOON ONNEEAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :heart: :flower: :D Ihanaa, kyllä sydäntä lämmittää =)

Täällä oireet hiukan lieventyneet, eli ei siis säre enään kovasti, pinetä kirvelyä/kihelmöintiä on havaittavissa silloin tällöin, mutta ei mitään verrattuna eiliseen...jännittää...huomenna taidan tilata testin, ehkä, en tiedä...äh...sitten joutuu se testi kasa kädessä jännäämään ensiviikonloppuun :LOL: No katsotaan huomenna miten käy, tillanko vaiko enkö :D
 
Onnea Hensku00 myös :flower:

musta tuntuu etten uskalla puhua tästä koko asiasta mitään ettei kaikki vaan katoa.. tuntuu ettei tää voi olla todellista. en varmaan usko asiaa viel pitkään aikaan.

mulla on ihan normaali olo. ehkä senkin takia on vähän epävarma olo just kun on niin kovin tavallinen olo.. ellei menkat ois pois, en varmaan osais ees epäillä mitään.

tsemppiä kaikille. kauheeta jännittämistä tää kaikkiaan.. onkohan miehistä yhtään niin jännää..
 
Kiitos kaikille paljon onnitteluista!! :) Kyllä on niin onnellinen olo kuin vaan olla voi! :heart: Mutta vielä varmistan testillä seuraavina päivinä. Sitten vasta siirrän itteni plussanneisiin, ja jos joku muu olis sitten innokas jatkamaan listan päivittelyä? :)

Minttu84kiva kuulla sinusta!! :) Nyt sit viimein taidan päästä sinne odotuspuolelle mukaan! :D tai taidan ja taidan, kyllä se nyt vaan totta taitaa olla!! =)
 
Palasin nyt hieman paremmalla ajalla ku ehtii hieman keskittymään paremmin :wave:

Eli tosiaan vielä kerran iso onnen toivotus Hensku00 :lle! Ihan mieletön juttu, toivottavasti tässä saisi itse kukin pian siirtyä sinne odottajien puolelle ;) tosin samaan pinoon en ainakaan minä enää ehdi, sillä JOS lykky kävisikin tässä kierrossa, niin lokavauvaksi menisi auttamatta =) ... mutta nyt meillä niin rukoillaan tämän loka-mussukan puolesta... :heart:

Indo : saa "kilahtaa" ja tunteita tuulettaa ihan vapaasti :LOL: , siksihän me täällä olemme olemassa, turhaan siis anteeksi pyytelet :hug:

paapelo plussaonnea :heart:

ON: Ovista odotellen, kovassa flunssassa :/ . Jokatoinenpäivä- taktiikka käytössä ja nyt minä "onneton" mietin onko se liian harvoin, vaikka järjellä ajateltuna tiedän, ettei ole :ashamed: . tekisi vaan niin mieli lähettää simppoja matkaan alvariinsa, että mieli pysyisi "plussalatautuneena" :LOL: vaikkakin tiedän, että joka päivä on liian usein...on tämä taas tiedettä. Miehelläkin nyt taas totuttelemista tähän tahtiin kun edellisessä kierrossa oli täysin eri tahti eli joka päivä pääsi peittoja heiluttamaan :whistle:

Olen niin kärsimätön luonne, että tämä vauvanteko on meikäläiselle kyllä yksi elämän suurimmista koitoksista- en voinut kuvitellakkaan tätä odottamisen määrää ja sitä miten hitaasti asiat aina kierrossa pyörii... :eek:

Kaikille iso :hug:


 
Oikein lämpimät onnittelut Hensku00 :heart: Ihanaa, että sait sen plussan.

Menkat ei ole täällä alkanut. En viitsinyt tänään testata. Yritän vain jaksaa odottaa. Tai nyt tuntuu siltä, että jaksaakin odottaa. Mies on kyl sitä mieltä, että olen raskaana. Olen mieleltäni erilainen kuin menkkojen alkaessa. Mut toisaalta tuntuu, että olisi raskaana, mut toisaalta sit taas. Mitään oireita ei ole ilmaantunut ja testit näyttää negaa. En tiedä koska sitä sitten testaisi, jos menkat ei ala.
 
Hensku00 Vauvantuoksuiset onnittelut :heart: :flower: !

Täällä ovista odotellaan, jotta pääsee tekemään täsmäiskuja...

Esikoista yrittäessä en ollut lainkaan näin malttamaton, en seuraillut mitään oviksia ja kiertopäiviä. Oltiin todellakin "tulee jo on tullakseen" -meiningillä liikenteessä. Ja neljännestä kierrosta tärppäsi silloin. Nyt ei jaksais millään odotella...
 
MAANANTAI 19.1.2009

Kuumeilevat:


Nasuli08 .....................kp 41/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 34/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 34/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 12/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 15/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 24/??..................yk.5.........2. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 15/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 156/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 18/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 14/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 12/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 23/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 39/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 14/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 25/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 32/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 28/29-33..............yk?...........3. toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp67/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 30/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 46/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 26/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 7/28....................yk.3.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 24/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 5/29-30...............yk. 4...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 25/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 13/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 43/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 15/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 43/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 14/28.....................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 3/31.....................yk.2............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 24/28-30................yk.?...........? toiveissa
jenninho......................kp 17/28-30.................yk.1...........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 17/34......................yk.2...........2.toiveissa
tiiut..............................kp ?.............................yk.1............?.toiveissa
viherminttu..................kp 33/32......................yk.4............2.toiveissa
kaneli87......................kp ?..............................yk.6...........2.toiveissa
Mötkylä........................kp?...............................yk?............?.toiveissa
Valpuri........................kp?...............................yk?..............?toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti



Haamuilevat
Pakanamaankartta



:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00


 
No niin, tässä taas listaa :) ja taitaa nyt olla viimeistä kertaa minun päivittämänäni, taidan suunnata tuonne odotuspuolelle....testiin tuli tänä aamuna taas kaksi punaista viivaa :) Joten kyllä se nyt täytyy uskoa, minä todella odotan syyskuun vauvaa! :D Olen vaan niin onnellinen :)

Kiitos kaikille suuresti onnitteluista, lämmitti mieltä, kuitenkin tässä vielä epävarma olo! Ja minä hoputan teitä tulemaan nopeasti perässä tuonne odotuspuolelle, sinne vaan kaikki! Plussatuulia ++++++ :whistle: lähetän teille kaikille!! Miun tulee ikävä teitä, tämä oli niin tuttu ja turvallinen ketju, jota oli ihanaa päivitellä ja seurailla!! :)
 

Yhteistyössä