**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Ensiksi onnittelut [/b]nti!! :flower:

arcatha sullahan alkaa olla jännät paikat siellä! :)

Nyt en enää muista, pitikö vielä jotain muuta kommentoida, kun taas tullut niin paljon asiaa :p

Täällä täti ilmeisesti tekee tuloaan, mahakivut ilmoittaa olemassa olostaan ja vähän tuhrua on tänään tullut, mutta ei kuitenkaan niin paljoa et laskisin vielä kp 1. Eli siis ei tainnut napata tästä kierrosta :'( mutta ihanaa tosiaan, kun minullakin se kampaaja tulossa niin pääsee edes sinne piristämään itseään :p

 
huoh kuin väsyttää.. olitte taas ollu ahkerii.. 3 sivua luertavana.. jotain piti kommentoida mut mitä :ashamed: mulla oli todella ihmeelliset menkat.. yhtään ainutta särkylääkettä ei tarvinnu ottaa :eek: yleensä 4-5 päivässä.. ja nipistelee nyt alavatsaan.. menkat onneks on ohi jo.. varmaan ku saa nukuttua ni meen sänkyyn.. vaik meinasin taulua maalata mut taitaa jäädä..

RD kokeilen linkittää.. http://www.hairium.com
 
RD sitä sattuu :LOL:

huh hei.. jaksasikohan sitä tehä enää mitää.. aattelin tänään venytellä.. kamala että pään pitää keksiä kaikkia typeriä ajatuksia että jos sitä oliskin nyt raskaana kun menkat oli niin oudot ym ym.. blaah.. miten ihmeessä saa ajatukset vähän muualle.. palsta pois? onnistuu
 
Onnea o- ja r-plussista, kihlauksista ja muista iloisista asioista niille joille elämä on hymyillyt viime aikoina :heart: !

ON; Ylipainoa on minullakin, pituus 165 ja paino 76 (!!!) Ja niistä 15 kg tullut kahdessa vuodessa! Tänään tein jotain noloa :ashamed: Eli liityin maikkarin "keventäjiin" :whistle: Tarkoituksena on nyt tosissaan saada 15kg pois juhannukseen mennessä, ja jos sattuisi raskautumaan ennen sitä, niin ottaa tämä "kuuri" ikään kuin hyvänä alkuna pidemmän tähtäimen painonhallintaan.. Nyt on sitten "tilivelvollinen" itselleen, kun tuli maksettua tuo 6kk-liittymismaksukin...

Ennen kaikkea ongelmana on liian vähäinen liikunta, herkut ja 3-vuorotyö, joka vie viimeisetkin mehut... :headwall: Ja se rutiini, että rankan päivän jälkeen väsyneenä sohvalla on kiva palkita itseään herkuilla, herkkujen jälkeen masis + väsymys + ei taatusti tee mieli lähteä liikkumaan, kun taas edessä rankka työputki :headwall:

No mutta nyt ajattelin, että on aika opetella uusia rutiineja, tiedän että tämä 6kk tuskin johtaa tuohon -15kg tavoitteeseen, mutta jos edes löytäisi aikaa liikunnalle ja olo kohenisi fyysisesti ja psyykkisesti!

Tässä myös tuskailen seuraavaa päätöstä; teen tosiaan epäsäännöllistä 3-vuorotyötä, mutta sain toisesta paikasta tarjouksen, työ olisi 8-16 arkisin tutussa paikassa. Mutta mutta palkka paljon kehnompi... Toisaalta v-loput vapaat ja elämä säännöllistyisi... En osaa päättää mitä tehdä :headwall: :headwall: Yhtä paljon +/- puolia molemmissa...!

Ärsyttävää tällainen jahkailu, pian vielä pitäisi tehdä päätös!

Mutta plussaonnea kaikille!
 
Tänne ei edelleenkää kuulu mitään uutta. Vuotoa ei näy. Testannut en enää ole. Mutta eipä ole testejä kotonakaan. Eikä ne enää polta apteekissakaan. Vaikka siel tulee välil käytyä.

Te olitte taas kirjotelleet paljon :hug: tarvitseville ka :flower: onnitteluja plussista ja kihlauksesta.
 
Bumba, kuis paljon huonompi palkka siin sit ois? Ja mites hyvi mies pärjää taloudellisesti et oisko se niin huono jos ottasit sen työn vaiks onki huonompi palkka ku saisit paremmat työajat.. ite en ossaa oikeen kuvitella itteeni kolmivuorotyössä (oon ollukin tarjoilijan työssä mut se ei ole kunnon kolmivuoro työtä ku ei ole yövuoroja ku on tavan ruokaravintola, eli vain välivuoroja et heittelee vuorot mite sattuu) ja het menisin kyl säännölliseen työhön jos vaa pääsis tos tilantees. Se on parempi tulevalle äidillekin tommonen säännöllisempi työ ;)
 
Miracleen kysymykseen vastaus, eli nyt peruspalkka on 200? enemmän + 3-vuorotyöstä tulevat lisät. Eli n. 200-500? häviäsi joka kuukausi, jos tuonne muualle lähtisin. Miehen palkka on kutakuinkin sama, mikä olisi tuossa minun päivätyössä. Eli tällä hetkellä minun palkka on suurempi... Itsekin kaipaan todella paljon tuota päivätyötä, elämä tuntuu helpommalta kun rytmi on tasainen. Toisaalta tykkään tästä epäsäännöllisyydestäkin, välillä voi olla 3 vapaa päivää putkeen, harvoin 5pvä töitä yhtä kyytiä, joskus saa aamulla nukkua pidempään... Mutta yöllä en tykkää valvoa yhtään! Ja rytmi on välillä raskasta ilta-aamu-ilta-aamu sahausta... Välillä vaan 1 vapaa ja taas useampi työpäivä... :headwall: Ja yleensä vain 1 viikonloppu kuukaudesta vapaa!

Ja tällä hetkellä työ on "haastavampaa" kuin tuo tarjottu työ. Toisaalta pieni hengähdystauko "helpommassa" työssä voisi olla tarpeen, toisaalta mielenkiinnon puuttuminen pelottaa...

Taidan jatkaa kuitenkin tässä vanhassa vielä kesään saakka... ? Tai sitten en :headwall:

Ainiin, pistin myös miehen greippimehukuurille. Kaupan tädit varmaan hiukan ihmettelevät kuinka meidän ostoksissa on aina 5 L greippimehua! :LOL: Ajattelin, kun tuo ei kuitenkaan jaksa/muista syödä noita hedelmiä/kasviksia kovinkaan paljon, niin sama hyöty kai tuosta greippimehusta on miehellekin, eli spermanlaatu paranee... kai?
 
onnea plussista kaikille!!! :flower: :flower: on tullut niin paljon tekstiä etten muista mitä piti kommentoida :ashamed: mutta täälä palstalla moni on puhunut crosstrainereista niin minäpä tilasin sellasen eilen! :D se tulee loppuviikosta ja tupakanpolton olen päättänyt(taas) lopettaa lauantaina, herkut pitää syödä kaapista ja hommata kofeiinitonta kahvia!! elämäntavat uusiksi!! :saint:

jos täälä on joku tampereelta ja haluaa jumppa/sali seuraa niin ilmotelkaa, en saa itteeni yksin lähteen :ashamed:
 
JJ-t eiks se kannattas jo ny het lopettaa se röökin poltto :D Minen oo ikin ymmärtäny ihmisii jotka on tuommossii et no sitte ja sitten, miksei se ajankohta voi olla nyt jos kerra niin saastuttavasta asiasta kyse.. jos vastaus on et ko tupakkaa o viel sen verra jälel ni mikset vaa heitä roskiin tai anna kamuille jotka tupakoi ja lopeta nyt? mut hyvä et crosstrainerin tilasit, hieno homma! =) Mieki ku viel joskus sen saisin ni ois hyvä..
 
moiksan kaverit!

kauheeta kun on aika menny nopeeta, en oo ollenkaan kerenny tännekään höpöttelemään!! raksalla ollaan vedetty pitkää päivää ja viikonloppuna oli yhen jos toisenkin synttäreitä juhlittavana! täällä ollaan edelleen yhtä pimennossa ku viimeksikkin ku kirjottelin, r-testejä en oo nyt lisää tehny, tänään kävin sit töihin tullessa ostamassa ja huomen sit teen "the testin" :LOL: :heart: päätin et nyt en ala ressaamaan olojeni enkä kp:vieni suhteen vaan katson päivä kerrallaan miten asiat etenee ja tällä hetkellä siis kp 41, rinnat toista viikkoa ihan kipeet, menkkajomottelua aina silloin tällöin päivän mittaan jo toista viikkoa ja viluttamista :D huomen tuun sit kyllä ennen päivävuoroon menoa kertomaan mitä testi tuumaa, kertoo varmaan jo ihan selkeän totuuden tän tytsyn oloilusta :saint: :saint: :saint:

sbt - onnea ihan älyttömän paljon hienosta haamuplussasta!! :heart: kyllä se hyvä ystävä ihan plussa on haaleampikin, ainoa mikä merkitsee on se onko viivassa punaista väriä, ei se kuinka vahva tai paksu se on, joten Onnea Onnea sydämestä asti :heart: oikein ihanaa odotusaikaa!!

Onnea myös muille rakastuneille ja kihlautuneille ja superplussaisia tuulosia kaikille!! :heart:
 
amalia tsemppiä humiselle, tulehan heti ilmoileen!!! :D

miracle se ei ole niin helppoa!!! mä lopetin n. viikko ennen kun plussasin ja olin polttamatta siihen päivään saakka, kunnes sain tietää että mulla on tuulimunaraskaus! sillon mikään ei tuntunut miltään ja tupakka rauhoitti, vaikka olin jo toista kuukautta ollut polttamatta :eek: nyt harmittaa niin pirusti, että ratkesin, mutta jos jo kerran oon lopettanu niin pystyn taas!!

asiantuntijatkin sanoo että siihen pitää valmistautua henkisesti ja suunnitella jankohtaa kun lopettaa, se ei käy tosta noin vaan ja itse ainaki tarvitsin nikotiinikorvaus tuotteita lopettamiseen. tää on kuiteski koko elämän kestävä piina, joka alkoi sillon teininä siitä yhdestä lopsahduksesta ja nyt haluun eroon ja lopullisesti!!!!! :kieh:
 
voi Arcatha, tosi iiiiso voima :hug: sulle!! voi kun ikävää :( mutta pää pystyyn! Kyllä se sieltä vielä tulee!! =) :hug:

amalia81 no etköhän sä raskaana ole :D onnea, ihanaa =)

JJ-t niin no voihan se olla noinkin.. mut mä en oikein usko etteikö jotain vois lopettaa hetikin, toki toisille käy eri metodi paremmin ko toisille.. ja ymmärränhä mä et sillo ratkes helposti ko se olikin tuulimuna mutta kyllä sä siit tupakista eroon pääset!! Ja mieti mitä se tekköö terveydelle ja ennen kaikkea iholle! :D Siinä sitä vanhenee ennen aikojaan ko henkosia vetelee.. :p mutta tsemppiä, ja pysyhän päätöksessäsi :hug: !
 
Khimaira
umayya Kiitos kysymästä =) kylhän tuo pikkuinen rupeaa olemaan jo terve, onkohan nyt aikuisten vuoro sairastua kun lapset jo kävivät kuumeessa :kieh: Teillon viel ikävempi, kun on noin pikkuinen sit ihan tukossa :(
Mutta hei! Eikös sulla ole vauva talossa :saint: :whistle:
Onneksi on lapsilla sellainen musamaku jota jaksaa itsekin kuunnelle :whistle: :p

RD entä jos annat kampaajan tehdä mitä lystää :p Mitkähän olisi lopputulos :snotty:

Arcathalle Voi eiii :'( :hug: :hug: Voimia... :hug:

Mukava kuulla etä olet vielä "maisemissa" tikruliini =) Siis halvatussako sun tätis viipyy- tai sit se plussa :saint: (tjaah, kummankohan ottaisit mieluummin :whistle: )

Bumba vastahan tuli se dokkari, jossa oli että miesten runsas kasvisten ja hedelmien syönti paransi (pieni koeryhmä) siittiöiden laatua. En tiedä onko yksin greipistä hyötyä, joskaan ei ole varmasti haittaakaan =)

JJ-t onnea lopetukseen- siitä päätöksestä ei ole kuin hytötyä. Mulla stumppaantui viimeinen rööki, kun sain tietää tuosta esikoisesta yllärinä :ashamed:

Onnea Amalialle testaukseen :D
 

Yhteistyössä