Heipsan keikkaa syysmammat!
täällä oli varsin nopeeta toimintaa äitiyspakkauksen suhteen! Tämän viikon tiistaina tuli kelalta päätös ja torstaina oli jo paketti postissa!!
Ihmettelen. Kävin sitten tänään hakemassa sen ja oli todella ihania ne vaatteet..
Sitten kysymystä... Eli kun siinä äippäpakkauksen pesuohjeissa oli, että ei saa kuivattaa kuivausrummussa.. Niin oletteko noudattaneet tuota ohjetta, vai kuivattaneet rummussa siitä huolimatta..?
Kun olisi niin kätevä kuivattaa isot vaatemäärät siinä ja ei tarviis silittää niitä sen jälkeen.. Että uskaltaisko kokeilla kuivattaa bodyt ja potkarit siinä ja kuivattaa sit haalarit yms. normaalisti narulla..
Äitin kanssa ruvetaan kahtomaan mun sisarusten pieniä vaatteita ja nekin pitää pestä, joten olis nopeeta, jos pystyiskin rummulla kuivattamaan..
hankalata tämä pähkäily...
Sit toinen kysymys.
Minkä levyinen kantoliina on suurinpiirtein? Kun minä rupesin ite ompelemaan sellasta, enkä oo ihan varma minkä levyinen sen pitäis olla. jotain 50cm ehkä..? Vastatkaa jos tiedätte!
Täällä oli ollut painon nousemisesta puhetta.. Itelläni on oli viime neuvolakäyntiin, rv 25+ jotain, tullu painoa n. 7kg lähtöpainoon. Mielestäni ihan ok vielä.. Nyt oon ruvennu katsomaan vähän mitä suuhuni laitan. Sokereita oon yrittäny vähentää, kun ne oli viimeks plussalla. Nyt en tiiä mitä uusintanäyte on sanonu..
Ja Pippurimammalle :hug: Mitenhän ne miehet osaakin välillä olla noin pölvästejä ja varsinkin kun sinulla on ollut juuri tuolloin melkoinen tilanne. Toivottavasti nyt voit jo taas paremmin.. ja miehesikin tajunnut asian ja pyytänyt anteeksi!
Minä yllätin kaks pienempää sisarusta, että lähden heidän kanssaan käymään Särkänniemessä tässä heinäkuun alussa.
Ihan innoissaan ovat. Miinuksena vaan on, että täältä meiltä on ainakin neljän tunnin linja-auto matka edessä suuntaansa. Ja ite en tietenkään voi käydä läheskään kaikissa laitteissa. se vähän harmittaa.. :/ Mutta jospa jaksaisin sen päivän. Ja toivottavasti mieheke lähtee myös mukaan.
ei ole vielä ihan varma haluaako lähtee. Pitää ensi viikolla varailla matka..
Rohviilissa pitäis näkyä uuden masun..
Alkaa olla jo iso.. Kuvassa kyllä paita vääristää pienemmäksi masun todellista kokoa.
Mut pitääpä puuhailla jotain muutakin välillä..
-Bluedrama ja röllykän asukki 27+3 :heart: