***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

Margelle iso :hug:

Kiitos sairaslomarahatiedoista :) Katsotaan miten ens viikon tiistaina neuvolassa sanotaan, viimeksi kyllä lääkäri sanoi et jos vähänkin tuntuu ettet jaksa niin soita heti..

Tänään tosiaan monella hääpäivä.. ONNEA :heart: toivottavasti paremmissa säissä olette saaneet viettää elämänne hienoimpiin päiviin kuuluvaa päiväänne kuin täällä meilläpäin. Kauhea ukonilma ja vettä tullut kaatamalla ja nyt päivän mittaan ripotellen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:
Mä olen huimat 154,5cm...tosin varmaan ton 0,5cm jo kasaan mennyt :D
Ai kun oot ihanan pikkuinen!Söpöä! :D En minä itekkään mikään jätti oo vajaa 161cm :D Mutta tuota 154,5cm ku aattelee niin oon pitkä(kerrankin näin päin :LOL: )Mutta eikö oo ihana asia kun voijaan nauraa noille omille jutuille(niinku tuo persreikä napa jne)?? :D Hokasin muuten just että mulle ei oo tullu sitä viivaa mahaan ollenkaan ja napakaan ei oo tummunut..Eikä oo niitä kuuluja karvojakaan ilmaantunut juurikaan,tytöltä ja pojalta mulla oli kummastakin kivoja tummahkoja karvoja mahassa ja rinnassa.Rintakarvoja kutsuin John Travoltta rintakarvoiksi :LOL: :LOL: Ja muutenkin mulla on hidastunut karvojen kasvu(hyvä vaan) :D Ku oon tumma niin mulla on aika siistit käsi ja jalkakarvat,ei nyt mitään apina luokkaa mutta kuitenkin että kyllä ne näkee ku kattoo ja käsivarsissa ne on vähän pitempiä vielä.No onneksi ei sentään viikset ja parta kasva!! :LOL: :LOL:
 
Mä oon 163cm pitkä ja painoa on nyt tullut vaan 2,2kg. Mulla toi suuri mitta ja samalla suuri masu selittynee melko suurella ylipainolla..
Mulla ei oo napa vielä kääntynyt, mutta se on laajentunut! :LOL: tulee ihan joku kraateri mieleen.. ja mustia karvoja on ilmestynyt koko maha täyteen.. ei ehkä niin kauheen seksikästä :LOL:
 
Miimari: No et sä paljon mua pidempi ole :D Kyllä, musta on ihan mahtavaa saada naureskella itselleni, ei elämää saa ottaa turhan vakavasti :D Olenkin varmaan ikuinen kakara ;) Kai muuten koputit puuta kun kirjoitit "puuttuvista" asioista, muuten sä kävelet kohta rintakarvapöheikön kanssa :LOL: Kuvittelen täällä miten pallomahainen apina villiintyy kesäkuumalla jädekioskin nähdessään... :LOL:

Paveliina: Saksassa karvaisia naisia pidettiin joskus hyvinkin seksikkäinä :LOL:
 
"Mies riiteli ankarasti vaimonsa kanssa. Vaimo väitti, ettei mies
edes tiedä, millaisia voivat olla synnytystuskat!" vuodatti vaimo.
Debatti loppui sillä erää siihen, mutta mies otti itseensä ja lähti
lääkärin pakeille kyselemään, millä voisi synnytyskipuja simuloida.
Lääkäri totesi sen olevan helppoa, pitäisi vain nauttia puoli litraa
risiiniöljyä ja tukkia peräaukko tulpalla.

Kaveri meni kotiinsa apteekin kautta, latoi risiiniöljyn naamaansa,
asetti tulpan paikkaansa ja istui sohvalle kuulostelemaan. Aluksi ei
tuntununt kuin hieman höntiltä, risiiniöljy vain velloi mahassa. Parin
minuutin kuluttua vatsa alkoi kurista, muttei vieläkään oireillut.
Puolen tunnin kuluttua alkoi tapahtua. Hirvittävä kipu vetäisi miehen
kaksinkerroin. Välillä hellittävä ja taas iskevä tuska koetteli
uudestaan ja uudestaan. Mutta mies oli päättänyt olla hellittämättä.
Tulpan hän piti paikallaan.

Miehen kärsimystä lisäsi se, että oli kuuma kesäpäivä ja lämpötila
kerrostaloasunnossa oli kivunnut lähemmäs kolmeakymmentä astetta.
Hikoileva, vatsaansa poteva, kiemurteleva aviomies alkoi riisua
vaatteitaan toivoen olonsa viilennyksestä helpottavan. Vaatteiden
vähennys ei kuitenkaan auttanut, vaikka lopulta hän oli kelteisillään.

Polttava, repivä kipu alavatsassa vain paheni ja sai alastoman miehen
astumaan parvekkeelle, toivottavasti hieman viileänpään ilmaan.
Tuskasta kumaraisena, hikisenä, kituvana, tulppa persiissä hän alkoi
hypellä edestakaisin toivoen saavansa aikaan viilentävää
ilmavirtausta. Ilman tulosta. Yhä paheni.

Kerrosta alempana samassa talossa sattui asumaan posetiivin soittaja.
Posetiivarilla oli tietenkin apina, jota pidettiin soittokeikoilla
mukana pitämässä kolikkomukia. Kyseinen apina oli myös parvekkeella ja
alkoi ihmetellä mesomista yläkerrassa. Ketterästi apina hilppasi
syöksytorvea ylös synnytystuskia kokeilevan miehen luo.

Mies oli selin apinaan, eikä tätä huomannut. Apina pisti merkille
tulpan, joka pilkotti miehen takapuolessa. Apina oli koulutettu
keräämään markkoja joiden pyöreä muoto muistutti sen mielestä
paljonkin tulpan päätä. Niinpä apina kurotti kättään kohti juuri
tuskasta taipuvaa miestä ja nykäisi tulpan irti.

Tavaraa tuli tuutin täydeltä. Apina lensi selälleen parvekkeelle aivan
uitettuna. Hölmistynyt katsoi selkänsä taakse ja huomasi märän eläimen
sekä totesi: "Ruma sä olet kuin piru ja yltä päältä paskassa, mutta -
tuu isin syliin!"

On ne miehet putkiaivoja, on on.. "
 
niin ja tuo äskeinen löytyi eräältä toiselta keskustelupalstalta. :LOL: Rupes vaan ilkeesti masuun vihlomaan, kun nauratti niin..

On se hyvä kun muitakin lyhyitä ihmisiä kuin minä. Pituutta huimat 155cm! :D Äiti vaan tänään totes, että muuten oon semmonen "ruikula" ja sitten on pallomaha.
Ja painoa tullut semmoiset 7kg yhteensä.

Sairaalakassia oon miettinyt vaan sen verran, että mihinkähän minä tavarat pakkaisin. :D varmaan reppu ois kova sana.

Ja nimistä... tytölle on nimi ollut valmiina jo viime syksystä, mutta pojalle on vielä hakusessa.

Minä laitoin tuonne etusivun listaan "syntyneet" kohdan ja Margen enkelipojan tiedot siihen.. Vielä Margelle iso voima :hug:

-Bluedrama ja röllykän asukki 30+3 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:
Miimari: No et sä paljon mua pidempi ole :D Kyllä, musta on ihan mahtavaa saada naureskella itselleni, ei elämää saa ottaa turhan vakavasti :D Olenkin varmaan ikuinen kakara ;) Kai muuten koputit puuta kun kirjoitit "puuttuvista" asioista, muuten sä kävelet kohta rintakarvapöheikön kanssa :LOL: Kuvittelen täällä miten pallomahainen apina villiintyy kesäkuumalla jädekioskin nähdessään... :LOL:

Paveliina: Saksassa karvaisia naisia pidettiin joskus hyvinkin seksikkäinä :LOL:
Ai perskeles unohin koputtaa tietysti!!(koputtaa päätään) :LOL: :LOL: :D
Kohta pääsen pitämään niitä ihania V-kauluksisia paitoja niin se iki ihana rintakarva pöheikkö pääsee oikeuksiinsa :LOL: :LOL:
Mutta aattelehan pallomaha hyötyjä tosta massusta,sulla on oma rantapallo ku meet uimaan ja et huku ainakaan,jäät veden pinnalle kellumaan :LOL: :LOL:
 
[quote="Miimari-84]
Ai perskeles unohin koputtaa tietysti!!(koputtaa päätään) :LOL: :LOL: :D
Kohta pääsen pitämään niitä ihania V-kauluksisia paitoja niin se iki ihana rintakarva pöheikkö pääsee oikeuksiinsa :LOL: :LOL:
Mutta aattelehan pallomaha hyötyjä tosta massusta,sulla on oma rantapallo ku meet uimaan ja et huku ainakaan,jäät veden pinnalle kellumaan :LOL: :LOL: [/quote]

:LOL: :LOL: Pistä vielä valkoinen paita niin pääsevät oikeuksiinsa :LOL: :LOL:

Joo, ei ainakaan ole pallo hukassa :LOL: Tosin joku voi pelästyä ja luulla et vedessä lilluu virtahepo :LOL: :LOL:

Aijai... Mulla tulee maha kohta kipeäksi kun hekotan täällä yksinäni. Innakin kyselee et mitä ihmettä mä nauran yksinäni... :LOL:

 
Toi oli hauska... :LOL: , mutta sen lukeminen aiheutti hillittömän vatsakivun (myötätuntoa tarinan miestä kohtaan) :LOL:
Meillä ei ukkeli ei varmaan osaa käsittää ollenkaan, millaista on "oikea "synnytys, kun esikoisen synnytys meni niin helposti. Kestoltaan 50 minuuttia ja jopa mulle se oli helppoa. Kai sitä itsekin olettaa tämän seuraavankin synnytyksen sujuvan yhtä sutjakkaasti :x
Esikoisen synnytyksessä mies katseli vieressä kamera kädessä ja totetsi lopuksi, että nytkö se syntyi, enhän mää ehtinyt ottaa edes kuvia.

Olen tässä aikani kuluksi pohtinut, että milloinhan ensimmäinen syysvauveli syntyy...veikkaisin 16.8. Toivottavasti ei ainakaan heinäkuussa saada vielä vauvauutisia.
Osallistuuko teillä muilla mies kaikkeen raskauteen liittyviin juttuihin? Meillä mies on ollu ultrissa mukana, mutta neuvolakäynneille ei ole päässyt ainakaan vielä mukaan. Välillä tuntuu, ettei sitä kiinnosta enää ne neuvolajutut, kun esikoisen aikana kävi kaikissa mukana.

Kauniita unia ja vauvankuvia :flower:

Nanna ja Alvar 28+5
 
Margelle iso :hug: ja paljon voimia jaksaa suuren surun kanssa jatkaa eteenpäin.

Itsellä kaikki suht ok. Kesälomaa täällä vain vietellään, oltiin reissussa muutama päivä ja kyllä on nyt mukava olla vain kotona. Mies vielä haluais laivalle, muttei kiinnostais yhtään..
Pikkuhiljaa ajattelin alkaa pesemään vauvan vaatteita, nyt kun ois aikaa. Saas nähä pitääkö sitä loman jälkeen vielä muutamaks viikoks töihin mennä. Ei sillä että vaivoja olisi, mutta kun työ ei oo ihan kevyttä (hoitotyötä teen). Neuvolassa oma th on lomalla, sijainen ei oikein tunnu välittävän.. Hirvittää jo etukäteen miten sitä jaksaa.
Onnea vielä Niiskuneidille rouviintumisesta. Pitikös jonkun muunkin mennä eilen naimisiin? Ei muista, vaikka kuinka koittaa!

Pilvi ja vauva, 30 täynnä
 
Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:
[quote="Miimari-84]
Ai perskeles unohin koputtaa tietysti!!(koputtaa päätään) :LOL: :LOL: :D
Kohta pääsen pitämään niitä ihania V-kauluksisia paitoja niin se iki ihana rintakarva pöheikkö pääsee oikeuksiinsa :LOL: :LOL:
Mutta aattelehan pallomaha hyötyjä tosta massusta,sulla on oma rantapallo ku meet uimaan ja et huku ainakaan,jäät veden pinnalle kellumaan :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Pistä vielä valkoinen paita niin pääsevät oikeuksiinsa :LOL: :LOL:

Joo, ei ainakaan ole pallo hukassa :LOL: Tosin joku voi pelästyä ja luulla et vedessä lilluu virtahepo :LOL: :LOL:

Aijai... Mulla tulee maha kohta kipeäksi kun hekotan täällä yksinäni. Innakin kyselee et mitä ihmettä mä nauran yksinäni... :LOL:

[/quote]

Nimenomaan se valkoinen paita ku olihan John Travoltallakin siinä yhen lp-levyn kannessa(saturday night feaver) semmonen ja oliko(70-luku kyseessä??)Ja voi niitä iki ihania rintakarvoja,ihan mustana oli rinta siinä kuvassa :x :x Niinku ois jonku majavan raadon liimannu kiinni siihen!! :x :p (kaivaa oksennus ämpäriä) :D
Vai virtahepo..hmm.. No et kai nyt sentään :D Ootko ikinä nähny semmosta höperöä Budha patsasta??Niillähän on semmonen ihana massu :LOL: :LOL: Mulla on tuolla olkkaria"koristamassa"semmonen ällötys,tosi karmivan ja pelottavan näkönen puinen patsas! :x Sain sen iskältä kerran tuliaisena ku se kävi Helsingissä,arvaa oonko uhkaillu sitä että heitän ton ällötyksen pessään ja tuikkaan tulleen mokoman kammotuksen!!En minä oo tosin raskinu sitä vielä heittää,enkä taija toisen tuliaista heittääkkään mutta saahan sitä aina uhkailla :LOL: :LOL: :D Minä aina matkain tämän mahani kans sitä patsasta ja sillä on vielä käet pään päällä yhessä ja muutama nökö hammas,että me ollaan niin samiksia ku kummallakin on tuo purukalusto niinku on :D Ei mitään tolkkua noissa hampaissa,niillä ei oo sen kummempaa järjestystä,mutta pääasia että syyä pystyy :D Mies kerran sanoi että mun hampaat on kuin Uralin vuoret,huippuja siellä täällä :LOL: :LOL:
Joo,mutta se mun tekareista.. :D Millanen ilma siellä päin on?? :D Oliko hyvin vaihettu puheenaihe?? :D
 
Sulla toi puheenaiheen vaihto on yhtä luontevaa kuin mulla :LOL:
Oletkos muuten samanlainen höpöttäjä, että kesken lauseen saatat sanoa pikapikaa yhteenputkeen ihan toisena asian ja ilman takeltelua jatkat sitten lauseen loppuun? Mun mies välillä repeää, kun mä teen sitä ihan huomaamattani ja saan monta asiaa sanottua yhdellä kertaa :D

Joo olen nähnyt niitä, patsaita siis. Viimeksi kirpparilla kun kiersin niin pelästyin isoa sellaista ja totesin et mullahan on ihan samanlainen maha, tosin en taida yhtä notkeasti istuskella... :whistle: Tartteekin kokeilla, on joogamatto tuolla lattialla levitettynä. Yritän venytellä sangen usein nimittäin, kun on ihan jumissa paikat vähän väliä. Ja hei pitääkin suositella: Mulla on jumppapallo sellaisilla lisäkuminauhoilla jotka laitetaan "valjailla" palloon kiinni. ON HYVÄ!!! Jo pelkkä pallo on hyvä :D

Täällä on synkkää ja harmaata, vastatakseni kysymykseesi ;) Minkäslainen siellä?

Olipas HYVÄÄ riisipuuroa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:
Sulla toi puheenaiheen vaihto on yhtä luontevaa kuin mulla :LOL:
Oletkos muuten samanlainen höpöttäjä, että kesken lauseen saatat sanoa pikapikaa yhteenputkeen ihan toisena asian ja ilman takeltelua jatkat sitten lauseen loppuun? Mun mies välillä repeää, kun mä teen sitä ihan huomaamattani ja saan monta asiaa sanottua yhdellä kertaa :D

Joo olen nähnyt niitä, patsaita siis. Viimeksi kirpparilla kun kiersin niin pelästyin isoa sellaista ja totesin et mullahan on ihan samanlainen maha, tosin en taida yhtä notkeasti istuskella... :whistle: Tartteekin kokeilla, on joogamatto tuolla lattialla levitettynä. Yritän venytellä sangen usein nimittäin, kun on ihan jumissa paikat vähän väliä. Ja hei pitääkin suositella: Mulla on jumppapallo sellaisilla lisäkuminauhoilla jotka laitetaan "valjailla" palloon kiinni. ON HYVÄ!!! Jo pelkkä pallo on hyvä :D

Täällä on synkkää ja harmaata, vastatakseni kysymykseesi ;) Minkäslainen siellä?

Olipas HYVÄÄ riisipuuroa....
No iteasiassa oon just samanlainen höpöttäjä ja mikä parasta,kun alan selittään uutta asiaa"muka nopeasti" väliin niin sitten aina unohan mitä olin alunperin sanomassa!! :headwall: Sitä kun pitää yrittää miljoonaa asiaa kerralla saaha sanotuksi :LOL: :LOL: Täällä on aika synkkää,saa nähä milloin sataa vettä ihan sen näköistä on.Ihanan vilpoista nyt on kuitenkin niin saa nukutuksikin yöllä.Mulla on nyt tuo iskias alkanu vaivaamaan enempi,oikealle puolelle kankkuun aina juilasee :/ Aamuyölläkin ku yritin kylkeä kääntää niin vihlo niin ilkeästi ku ei meinannu tämä mamma päästä ylös ollenkaan..Kaveri sanoi(sillä on pari kertaa leikattu selkä)että kylmät ilmat vaikuttaa paljon just tohon särkyyn.Silloin ku on lämpimämpää niin ei se ookkaan kyllä silloin juurikaan vaivannut.Sais kyllä loppua ku tuntuu että ei astumaan pysty aina |O No jospa se kohta menis sitten ohi =) Tuosta jumppapallosta,musta tuntuu että mulla saattais katketa selkäranka ku näin äkikseltään rupeaisin jumppaileen semmosen kans :LOL: :LOL:
 
Heippa kaikille!

Meillä oli eilen oikein ihana hääpäivä :heart: Klo 14 oli vihkiminen, noin vartin verran vain tilaisuus kokonaisuudessaan kesti. Mieheltä kun kysyttiin että tahdotko jne, niin meidän 1,5v esikoispoika ehti ensimmäisenä kiekaisemaan, varmisti kai että isi vastaa oikein :D Vieraita meidän vihkimisessä oli vain viisi, mun vanhemmat, sisko ja mun kummit. Vihkimisen jälkeen käytiin mun perheen kesken Naantalin kylpylässä syömässä, äiti tarjosi ruuat :p Otin miehen sukunimen, joten nyt on sitten kova opetteleminen uudessa nimmarissa :D Eilen jo jouduin sitä kerran treenaamaan heti vihkimisen jälkeen :)

Oltiin aamupäivällä koko perhe muutama matto pesemässä. Tietenkin melkein heti kun saatiin matot pestyä, niin alkoi kaatamalla satamaan :whistle: No huuhtoutuu matot ainakin kunnolla, eri asia vaan että koska ne kuivuu :D Iltapäivällä mennään mun serkun rippijuhliin, pääsee taas herkuttelemaan :p ;)

Nyt en muista yhtään, että mihinkä piti kommentoida, joten hyviä vointeja vaan kaikille! :hug:

-Niiskuneiti ja Helmi 29+2-
 
Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:
Niiskuneiti: Kiitos itsellesi :)

Vinkkinä muuten kaikille jotka voisivat haluta mun profiilissa näkyvän laskurin ( säätömahdollisuuksia on monia... ;) )

http://www.tickerfactory.com/
Mun piti käyä kurkkaan sun profiiliin ja aika nätisti luin väärin TAAS!!luin että pieni ja riippuvainen uusioperheen äityli!! :LOL: :LOL: :headwall: Voi pyhä pietari tätä mun lukihäriötä :LOL: (tuo lukihäriö oli sitten tahallaan kirjotettu väärin)ettet ihan toopena pidä mua :D
 
Onnea Niiskuneidille rouviintumisesta! Meillä on huomenna miehen kanssa 1kk hääpäivä =) :heart: eli 9.6 juhlittiin meidän häitä.

Sairaalakassista: En ole vielä pakannut kassia, enkä oikein tiedä mitä sinne pakkaisin, ensi synnyttäjälle kun kaikki on niin uutta. Riittääkö omat hygienia tarvikkeet ja kotiinlähtövaatteet? Eikös siellä sairaalassa olla kuitenkin sairaalan omissa vaatteissa, ellei halua käyttää omia?
Vauvalle olen pakannut vaatteet pieneen reppuun. Vielä on vähän hankala kyllä ajatella millaisilla vaatteilla vauva tulee kotiin kun ei tiedä onko hyvin lämmintä vaiko kylmää silloin kun vauva syntyy. Miten muut olette ajatelleet pukea vauvan kun kotiudutte?

Nyt olisi oikeastaan kaikki suurimmat tarvikkeet hankittu vauvalle. Käytiin eilen ostamassa vauvalle gracon auto baby turvakaukalo jalustalla.

Vauvan nimistä: Ollaan miehen kanssa mietitty nimeä pojalle, mutta meillä on hyvin erilainen maku nimien suhteen, mutta eiköhän ennen ristiäisiä päästä yhteisymmärrykseen. :)

Ainiin...teillä on tosi ihania masuja....

Halinalle ja pikku ihme rv 31+5
 
Onnittelut Niiskuneidille rouviintumisesta! Itse täällä hieman kateellisena odottelen, että koska tuo mun ukkeli kosii. Veikkaan, että sitä hetkeä saa odottaa jonkun aikaa :LOL:

Onpa kiva tietää, että tässä maailmassa on muitakin pieniä ja kauniita ihmisiä :LOL: En siis ole ainut, joka tarvii kaikkeen "lisäjalat".

Halinalle81:Sairaalaan kannattaa ottaa mukaan ainakin muutamat omat alkkarit (varalta), Imetysliivit ja paljon herkkuja :LOL:
En ole vielä miettinyt vauvan kotiintulo vaatteita, mutta esikoinen syntyi samoihin aikoihin eli syyskuun lopulla ja vaatetuksena oli body, puolipotkarit ja kevyt villapuku ja myssy. Piti pukea vauva lämpimästi, kun oli keskonen.

joko on teillä on havaittavissa raskauteen kyllästymistä?Välillä toivon, että vauva syntyis jo, varsinkin sillä hetkellä, kun hiki lentää ja esikoinen juoksee karkuun, rimpuilee ja potkii ja minä yritän lyllertää perässä :LOL: No kai ne loppuviikot vielä kestää, toivottavasti.

Nyt lähden odottelemaan vieraiden saapumista....

Nanna ja Alvar 28+6
 

Yhteistyössä