Elikkäs äsken oli neuvola ja oli taas mukava reissu,että mulla on ihana neuvolan täti Sen kans saa aina nauraa räkättää ja voi jopa puhua meijän olemattomasta seksielämästä ja naurettiin sillekkin Antoi uuden ajan ens viikon maanantaille ja tuumi että saa nähä nähäänkö me silloin vielä,vastasin vaan että toivottavasti ei
Eli tässäpä tietoja:
Rv 39+2
Paino:60kg(-175g edellisestä)
RR:114/74
Pissauhdas
Sf-mitta:31cm(sama ku viimeksi)
Rt
Sydämen syke:+133
Liikkeet:++
Eli kaikki oli niinkuin pitääkin =)
Nyt hoksasin kysyä sitä että milloin mun pitää lähtä synnyttämään sitten,matkaan menee n.30-40min riippuu tietysti mihin aikaan lähtö tulee.Sanoi että tunnin kun on supistukset olleet napakoita ja tulee 5min välein niin sitten.Ihana kun selveni tuokin,ettei sitten lähtö jää viime tippaan,ku suht.nopeasti on edellisetkin syntyneet eli ei oo tarvinu kovin kauaa olla sairaalassa.Ei ois kovin kiva lumpsauttaa vauvaa mihinkään auton jalkatilaan
Eli tässäpä tietoja:
Rv 39+2
Paino:60kg(-175g edellisestä)
RR:114/74
Pissauhdas
Sf-mitta:31cm(sama ku viimeksi)
Rt
Sydämen syke:+133
Liikkeet:++
Eli kaikki oli niinkuin pitääkin =)
Nyt hoksasin kysyä sitä että milloin mun pitää lähtä synnyttämään sitten,matkaan menee n.30-40min riippuu tietysti mihin aikaan lähtö tulee.Sanoi että tunnin kun on supistukset olleet napakoita ja tulee 5min välein niin sitten.Ihana kun selveni tuokin,ettei sitten lähtö jää viime tippaan,ku suht.nopeasti on edellisetkin syntyneet eli ei oo tarvinu kovin kauaa olla sairaalassa.Ei ois kovin kiva lumpsauttaa vauvaa mihinkään auton jalkatilaan