No meijän äitistä ei kannata kateellinen olla,alkkis se on ja pysyy eikä ite soita muuta ku silloin ku tarvii jotain ja harvoin käy vaikka ei asu ees kaukana.Eli ei välttämättä kovin ihana äiti..Mutta joo,on niitä joillakin ihania ja kunnollisiakin äitejä Esim.miehellä Ne on jo kovasti mietiskelleet tulevalle vauvalle nimeäkinAlkuperäinen kirjoittaja nökö-81:äippäpolilla käyty, siis meni 1,5 tuntia suurin osa odotellessa, lääkärit joutu meneen leikkaussaliin välillä.
pissa puhdas
rr 139/80
painoa tullu viikossa 1,3 kg no nyt olin kyllä syösy aika tuhdin aamupalan alle justiinsa.
minäkö luulin aivan että ootan jotain möhköfanttia kun viikolla 31 oli painoarvio 1800 niinnyt oli rv 36+6 painoarvio 2900 vaan, eli soppelin kokonen, ONNEKSI mieluummin teen normi kokosen kun oikeen möhkylän.
niin lantioki on nyt sitte sertifioitu, sanovat että hyvin mahtuu tulemaan vaikka päälle nelikilonenki... hyvä lantio
oli muuten TOSI mukavat lääkärit, nuoria naislääkäreitä (suomalaisia) ensin oli vaan joku erikoistuval. ja sitte se soitti jollekki kokeneemmalle joka sitte kokeili kans.
kohdunsuu oli pehmeä ja kaulanpituus 2 cm, että jotain oli tapahtunu.
lääkärillä meni varmaan 20 min pelkkään ultraamiseen kun tuo muksu ei oikein tykkää noista ultran antuneista... anto monoa oikeen kunnolla ja aina karkas alta pois. että ei tarttenu miettiä liikkuko vai ei.
Mulla ei oo tietoa äitin raskauksista, muuten kuin omalla kohdalla, olen tullu 2 vk etuajassa ja synnytys on käynnistyny lapsiveen tulolla. Olen oikeesti kateellinen teille joilla on vielä äiti jolta kysyä neuvoa ja kaikkea.
nyt alkaa kyllä piiputtaan, täytyy lähtä ottaan kunnon päiväunet.
Nökö rv 36+6
Mutta äläs mitään,nyt tulee pohjat!Ku minä lähin synnyttään tyttöä(eka lapsi) niin meijän äiti oli tullut just 4 aikoihin aamulla mun luo(lomailemassa ja työharjottelussa Oulussa).Siskokin oli synnytyksessä mukana.Lähettiin synnyttään niin äiti ryykäs päissään matkaan ja väkisin vaikka en ois sitä sinne kännissä halunnut!!!Tilattiin taksi ku siskolla ei ollut ajokorttia ja äiti oli päissään.Oltiin lähössä taksiin käveleen ja ärähdin äitille että se ei tuu mukaan niin sehän tuumi että "sitten minä tilaan oman taksin ja tuun sillä!". :kieh: :kieh: Arvaappa vituttiko???Ja synnytyssaliinkin se pääsi ja huusin kesken synnytyksen että haluan tuon äitin pois täältä niin kätilö ei sanonut mitään muuta ku siskolle että viititkö sinä sanoa sille ku hän ei kehtaa.Sitten se neuvo kätilöitä töissään ja oisin voinu vetää nokkaan sitä,se se on röyhkeä ihminen oikeasti!Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:Nökö: Juu eipä munkaan äidistä kovinkaan kateellinen kannata olla tuon neuvomisen suhteen. Ei kertaakaan mun raskauksien aikana ole kysynyt, että miten voin tai ylipäänsä mitään muutakaan raskauteen liittyen, mitä nyt molempina kertoina on lasketun ajan tiedustellut...ja silloinkin siihen totesi, kun esikoista odotin, että "voi lapsiraukka...", kun siis la oli joulupäivänä. Sairaalaan kun meitä tuli katsomaan, niin ei muuta kuin mun lapsenhoitotaitoja arvostellut, mikä ei kovin kivalta tuntunut, kun kuitenkin esikoisesti oli kysymys Niin ja ei muuten kummallakaan kertaa ole edes meitä onnitellut, kun on raskaudesta kuullut...että sellainen äiti mulla ja siihen on tyytyminen, kun miehen äitiä ei enää ole :/
ei täältä malta montaa minuuttia tosiaan olla poies, koko ajan pitää käydä kurkkimassa jokos ois taas jotain uutta tullut..Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mikäshän se on Mintun tilanne?Jokohan se on päässyt synnyttään?
Pitää roikkua munkin täällä koko ajan ku on niin mukava lukea noita ilmotuksia kun on vauva syntynyt Taijan olla kaksplus-holisti
Näin se pitää tehä,en minä ainakaan halua olla samanlainen ku meijän äiti! Enkä onneksi ookkaan,oon tullut iskään Luojan kiitos!Ja minä en ees ruukaa juua alkoholiaAlkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:Miimari: No huh huh, taisit kyllä pistää vähän mua paremmaksi! No koitetaan kummatkin olla liiemmin äideistä välittämättä ja toimia itse toisin, eikös niin!?
Heiluiko sulla sormet ja kädet tärisi ja minä olin vaan sun mielessä että mitähän kaksplussalle kuuluu?? Ja yritit epätoivosesti yrittää kännykän kautta ottaa yhteyttä nettiin?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ei täältä malta montaa minuuttia tosiaan olla poies, koko ajan pitää käydä kurkkimassa jokos ois taas jotain uutta tullut..Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mikäshän se on Mintun tilanne?Jokohan se on päässyt synnyttään?
Pitää roikkua munkin täällä koko ajan ku on niin mukava lukea noita ilmotuksia kun on vauva syntynyt Taijan olla kaksplus-holisti
arvaa vaan oliko vaikeeta maata sairaalassa monta päivää ilman nettiyhteyttä.. tuskaa tuskaa