:heart: :hug: =) :flower: :wave:
Ja kaikille muillekin jos tänään keksitte lähteä. Oonkin vähän tavallaan jo ihmetelly, kun ei kukaan ole vielä saanu pientä syliin asti vaik monet on suppareista kärsiny (ja muusta) ties miten kauan jo. No ehkä se onkin sitte mobic, joka meistä ekaks ehtii.
Mulla ei oo edelleen toivoakaan lähdöstä. Tänään oli taas neuvola ja kaikki ok. Poika on ihan lähtökuopissaan, siis pää tuolla alhaalla, mut eipä musta kyllä tunnu, että se sieltä ulos olis tulossa edes laskettuun mennessä. Tuskallinen olo on koko ajan lähes, mut ei voi mitään.
Ärsyttää muuten ko niin paljon oon taas lukenu teidän kaikkien supisteluista yms ni nyt sitte vahtaan itteäni ihan liikaa. Jotenkin jokaseen oloon reagoin kauheesti ja toivon liikoja. Eli mulla ei oo edes suppareita. Tai on, mut vaan harjotteluja. Ei millään tavalla kivuliaita, ainoostaan ärsyttäviä. Ja tekee jotenki pahan olon noin yleisesti.
Sairaalavaatteista ootte jutellu. Mä ainaki kääriydyn ihan mieluusti TYKSin nätteihin kaapuihin pariks päiväks. Ja vauva saa kans pitää sairaalan vaatteita. Mun mielestä ne ei oo lainkaan liian isoja, just oikeen kokosia. Meidän pojat kyl onki isoja ollu ni ehkä siks en oo ees ajatellu, et pitäs ottaa omia mukaan. Lisäks pääsee helpolla sitte ko ei tartte miettiä pyykkäämistä yms. Ja mulla ainaki iskee synnytyksen jälkeen niin kauhe hikoilu just parisk päiväks, et mielummin oon siinä isossa kaavussa ko omissa vaatteissa. Omat liivit voisin kyl ehkä täl kertaa ottaa mukaan. Viimeks mulla oli kans kyl liivit tietty mukana, mut ne oli liian pienet. En saanu niitä päälle ko piti lähteä kotiin.
Taidanpa jo valmiiks heittää tonne mun veskaan yhet imetysliivit, ni oon sitte valmis lähtöön koska vaan.
Ehkä mä tässä nyt alan vähän siivoileen ko kerranki oon yksin kotona. Ties vaikka siitä ois jotain hyötyä.
Emmaliina ja Vusseli 37+