Huhhuh kun on taas tullu tekstiä!Ei sillä, hyvähän se on ettei tarvii yksinänsä jupista
sit täytyy koittaa et mihin kaikkiin muistais vastata...
Syysmama mullakin selkä ollu tosi kipee mutta luulen vaan et se johtuu huonontuneesta kunnosta.Selkä oli tosi kovilla viime raskaudessa ja aina mulla on ollu tosi huono selkä.
Täällä monet puhuu tosta jalkojen repimisestä niin nyt on kyllä pakko sanoo et mulla ei oo kyllä mitään tollasta ollu (ainakaan vielä, onneks!)Eikä ollu kyllä viime raskaudessakaan.
Katjuska-78 mulla käyny molemmilla kerroilla ihan päin vastoin, finnit lähtee heti kun tulee raskaaks!Se onki semmonen oire mikä on mun mielestä ihan mahtava
Vape jos olisin sä niin varmaanki häissä kertoisin ilouutisen, onnea muuten hääjärjestelyihin!Mietit myös varhaisultraan menoa, munkin tekis kovasti mieli mennä yksityiselle, mutta en oikeestaan tiedä onko näin pienellä paikkakunnalla edes siihen mahdollisuutta.täytyykin sitä selvittää...
Tervetuloa joukkoomme
snodgrass !!Ja onnea plussasta!täällä oli uudenvuoden lupauksena laihdutus (niinkun varmaan monella muullakin
) mutta enpä usko että huimia tuloksia on odotettavissa kun tuntuu kaikki epäterveellinen himottavan taas ihan hirveesti...
tervetuloa myös
sävy ihanaa kun vihdoin olette saaneet kauan odottamanne pikku ihmisen!!Toivotaan että kaikki menee sulla hyvin.
Veikkaan muuten samaa kun
Katjuska-78 et ensisynnyttäjät pääsee aiemmin ekaan neuvolaan,musta ainakin tuntuu siltä.Ja kyl ne neuvolatäditkin voi olla ärsyttäviä!Mulla oli pari kertaa viimeks sellanen joka koko ajan vaa valitti et "mitä sääki lapsia oon tehny ku oot lapsi iteki" ja "varmaa ukkoski jättää sut heti tai ainaki käy vieraissa kun p'illus leviää". se oli ihan kamala!!Tein siitä kyllä valituksenki.Tosi kiva oli sen juttuja kuunnella siinä rv 27 kun muutenki oli herkkänä.Onnittelut myös
koiramaman koiralle, mäkin oon kasvattanu yhen pentueen ja kyl ne haukkuvauvat vaa niin ihania on!!
Suhveli meillä sama neuvolapäivä!Täällä tosiaan ne ultrat varaa neuvolatäti, mutta ainakin täällä se eka ultra on rv 16-20 ja toka sitten joskus loppupuolella, en edes muista enää....Senpä takia mäkin tota varhaisultraa oon aatellu kun tuntuu niin pitkältä ajalta oottaa tonne rv16 asti!Mä aijon kyllä neuvolaan mennä yksin (tai poika tietysti tulee mukaan) mutta mun mielestä miehen on ihan turha ainakaa ekalla kerralla sinne tulla kun otetaa vaa näytteitä ja rupatellaan.Ehkä sitte mieskin voi tulla kun kuunnellaan jo sydänääniäkin.Viime raskaudessa mies missas yhen ultrankin kun oli eri paikkakunnalla töissä mut onneks ne saa videolle!oli muistaakseni viitisen kertaa mukana neuvolassa ja kerran kävi siellä isä-tapaamisessa.
Sisu mä lopetin kun aloin oottaa ekaa, sit taas repsahdin humala-tupakointiin ja ennen plussausta poltin yhen päivässä.mut nyt sit jäi sekin, eikä onneks tee mielikään vaikka ukko polttaa.
seela-matilda mulla tuli viime raskaudessa tollasta tuhrua aina välillä et en usko että sullakaan on syytä huoleen.Ja mullahan oli neljät valemenkatkin että ei se vuotaminen aina oo merkki mistään pahasta.
mutta nyt kattoon tanssi jos osaat, hauskaa illanjatkoo!!