Hirveesti pahoitteluja huonoja uutisia saaneille :hug:
Tsemppiä myös piinaviikkojen kans kärsiville, toivotaan teille parasta!
Uusiakin oltiin saatu taas pinoon, onnea teille plussasta!
Nyt ei kyl jääny päähän et mistä kaikesta ootte ehtiny jutteleen, mä kun en taas hetkeen oo päässy koneelle...painosta oli ainakin puhe, mulla on ollu tosi rajua pahoinvointia, mut paino on silti pysyny samana!Ja mä kun aattelin et siitä jatkuvasta oksentelusta olis jotain hyötynytki, mut ei
Oltiin saatu pinoon myös ekat kaksoset, tuplaonnee!!Meilläkin mies "pelkäs" et tulee kaksoset kun hänen suvussa kaksosia on ihan hirveesti mut äidin puoleltahan ne aina periytyy eikä mun suvussa oo kun yhet kaksoset joten ei ollu sitä "pelkoo" vaikka tietenkin kaksosetkin olis ollu tervetulleet.
Isot onnittelut myös kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille, rauhoittaa kyl mieltä ainakin hetkeks! Mäkin sain tänään varattua ajan np-ultraan, viikkoja sillon tasan 13 eli 26.2 onneks ei oo pitkä aika ooteltavana!
Lizard kyllä mä varmaan sun housuissa ainakin soittasin eka lekuriin, jos se vaikka ei ookaan hiivaa niin väärä lääkitys voi pahentaa vaivoja.Itellä ei oo kyseisestä vaivasta kokemusta niin en tiedä siitä sen paremmin mut tietenkin jos se on sulle jo tuttua ja oot melko varma et se on sitä niin kai sen sit voisit ihan omin nokkineskin hoitaa...olikohan tästä ees mitää apua
Ai nii, puhetta ollu myös siitä koska ilmottaa töihin, mä opiskelen mut oon menossa kesätöihin samaan firmaan missä oon ollu nyt yhteensä 3 vuotta sille aina välillä ja aijon sinne kyllä heti ilmottaa et on vauva tulossa etteivät sit oleta että voin olla töissä koko kesälomakauden ajan.Olin siellä töissä myös kun esikkoo ootin ja sillon ainakin reaktiot oli ihan hyvät et eiköhän ne mut silti kesätöihin ota vaikka onkin perheenlisäystä tulossa.
Nyt mun täytyy lähtee lukeen kokeisiin, poika lähti papan luo hetkeks hoitoon joten on hetki rauhaa lukee!
Vointeja kaikille massukoille ja hauskaa viikonloppua!