Ihan alkuun todella suuret :hug: pienensä menettäneille!
Tällaiset suru-uutiset saisivat jo loppua ja kaikille pitäisi jo saada mahdollisuus iloita raskaudestaan.
Miten julmaa elämä onkaan :'(
Itse olen ollut taka-alalla lueskelemassa päivittäin kuulumisia, mutta jotenkin on tuo masennus on nostanut nyt enemmän päätään, joten sitä vastaan olen taistellut.
Onneksi pääsin terapeutilleni ja sain taas purettua päätäni.
Alitunen pelkohan se on minullakin läsnä, enkä ole osannut nauttia vielä raskaudesta yhtään, en ole uskaltanut.
Paha olo hävisi kuin tuhka tuuleen viikonloppuna, mutta rinnat on KIPEÄT.
Ummettaa, ummettaa ja ummettaa....
Ilmavaivat ovat ihana riesa ja ruoka maistuu, kunnes taas on semmoinen ylitäysi olo.
Päätä särkee usein ja unettaa edelleen.
Tänään olinkin sitten lääkärineuvolassa ja tohtorska teki sisätutkimuksen.
Kohdunsuulta tihkuu välillä ärsytyksen jälkeen verta, normaalia kuulemma suurella osalla naisista.
Siinä tunnustellessaan sanoi, että "ei vastaa viikkoja".
Meinasin tässä vaiheessa jo pyörtyä kauhusta.
Sadasosasekunnin jälkeen täti jatkoi kuitenkin lausettaan "on pidemmällä kuin mitä on arvioitu".
Kohtu on kasvanut kuulemma hyvin ja kokeiltiin myös sydänääniä.
Kauhulla odotin, ettei ne kuuluisi ja siinä hetkisen anturia heiluteltuaan kuului huima jyske! :heart:
Siellä on elämää minun sisällä, niin mahtavalta nuo äänet kuuluivat!
Ultraan määräsi täti minut hetimmiten ja viikon päästä näenkin jo masuun.
Saadaan sitten varmistusta laskettuun aikaankin...
Vauvaliimaa taas kaikille!
Tällaiset suru-uutiset saisivat jo loppua ja kaikille pitäisi jo saada mahdollisuus iloita raskaudestaan.
Miten julmaa elämä onkaan :'(
Itse olen ollut taka-alalla lueskelemassa päivittäin kuulumisia, mutta jotenkin on tuo masennus on nostanut nyt enemmän päätään, joten sitä vastaan olen taistellut.
Onneksi pääsin terapeutilleni ja sain taas purettua päätäni.
Alitunen pelkohan se on minullakin läsnä, enkä ole osannut nauttia vielä raskaudesta yhtään, en ole uskaltanut.
Paha olo hävisi kuin tuhka tuuleen viikonloppuna, mutta rinnat on KIPEÄT.
Ummettaa, ummettaa ja ummettaa....
Ilmavaivat ovat ihana riesa ja ruoka maistuu, kunnes taas on semmoinen ylitäysi olo.
Päätä särkee usein ja unettaa edelleen.
Tänään olinkin sitten lääkärineuvolassa ja tohtorska teki sisätutkimuksen.
Kohdunsuulta tihkuu välillä ärsytyksen jälkeen verta, normaalia kuulemma suurella osalla naisista.
Siinä tunnustellessaan sanoi, että "ei vastaa viikkoja".
Meinasin tässä vaiheessa jo pyörtyä kauhusta.
Sadasosasekunnin jälkeen täti jatkoi kuitenkin lausettaan "on pidemmällä kuin mitä on arvioitu".
Kohtu on kasvanut kuulemma hyvin ja kokeiltiin myös sydänääniä.
Kauhulla odotin, ettei ne kuuluisi ja siinä hetkisen anturia heiluteltuaan kuului huima jyske! :heart:
Siellä on elämää minun sisällä, niin mahtavalta nuo äänet kuuluivat!
Ultraan määräsi täti minut hetimmiten ja viikon päästä näenkin jo masuun.
Saadaan sitten varmistusta laskettuun aikaankin...
Vauvaliimaa taas kaikille!