Niina22: Voimahali! :hug: Todella inhottavaa ja epäreilua! Otan osaa :'(
Cora85: Tosi kurja juttu siskollasi, ymmärrän huolesi. Koita kuitenkin ajatella muutakin oman masuasukin takia. Tsemppiä! :hug:
Katjuska: Toivottavasti vuoto lakkaa ja saat pian selvyyden asioista! Monillahan se saattaa kuulua asiaan, mutta kiva on varmistaa. :hug:
Lizard: Hienoa, että oireet tuli takas ja sitä kautta huoli hälveni
Syysmama,
Kaiza80,
daydreams ja
saaramanta: Kiitos kannustuksesta! Saa nähdä, miten tädin kanssa lähtee menemään. Meillä ei nimittäin ole tässä kaupunginosassa kuin yksi vaihtoehto!!! Pitää vielä katsella. Mulla oli se ultra päivystyksessä ja samoin sisätutkimus. Siellä sanottiin, että kannattaa silti mennä omalle lääkärille sisätutkimukseen, kun siellä saa tärkeitä tietoja. Neuvolantäti oli eri mieltä ja perui mun ajan. Mutta kai sitä näilläkin tiedoilla selviää... :|
Olen ollut taaaas sairaslomalla pari päivää. Jouduin ottaan penisilliinikuurin virtsatietulehdukseen, eikä se laisinkaan helpota mun pahaa oloa. Pitää kohta laittaa pomolle päätös, tulenko huomenna töihin. Toisaalta oli tosi kiva päästä töihin, mutta nytkin niin kamala olo, ettei puhettakaan. Oksentanut olen kyllä viimeksi eilen myöhään illalla... *huoh* Mutta lääkärin mukaan se on raskauden kannalta hyvä merkki, ku on huono olo
Tiinuliini: Varmasti molemmat paikat on hyviä synnyttää. Itse valitsin Naistenklinikan siskon erittäin hyvän kokemuksen pohjalta. Hän sai todella hyvää ja ystävällistä kohtelua ja kaikki meni hyvin. Kuulin, että Kätilöopisto olisi "lempeämpien" menetelmien kannalla, kun taas Naistenklinikalla saa helposti kipulääkkeet ym. Tämä ei siis ole omakohtainen kokemus, vaan jonkun toisen näkemys. Onnea valintaan!